Ninja ZX-25R 2020

Evo službeni press ... ima i quickshifter

In the lineup of the 250cc class, 2019 year 10 parallel to the only May current 4 Super Sport models equipped with cylinder engine. The newly-developed 249 ㎝ 3 water-cooled 4- stroke parallel 4- cylinder DOHC 4- valve engine with smooth and smooth rotational feeling has both rich torque at low and medium speeds and powerful power at high speeds. . In addition, the intake and exhaust system tuning that pursues the unique sound of a high-speed engine allows riders to experience a sharp and sensual engine sound each time they turn the throttle.
On the car body side, we introduced car body design philosophy cultivated through racing activities such as the Superbike World Championship * 4 , where our company continues to win , and advanced structural analysis technology. Adopting a newly designed lightweight trellis frame, advanced front suspension system " SFF- BP ", the first adoption of 250cc class , radial mount monoblock caliper, horizontal back link rear suspension, etc., provide excellent cornering performance during sports driving Have. In addition, “ KTRC (Kawasaki Traction Control)”, power mode, “
Rider support technology such as KQS (Kawasaki Quick Shifter) is also installed. We provide fan riding suitable for the Ninja ZX series.
 
joke said:
Netko je spomenuo Euro5 ... cijeli taj sustav znači zatvoreni krug isparavanja i veliki katalizator ... ili u prijevodu drugi ispuh i imaš full otvorenu verziju. Snaga se danas rješava softwareom, pogotovo kad je tako mala razlika(13 ks u ovom slučaju) ako uzmemo za činjenicu da će bit 60 ks što nigdje nisam naveo kao činjenicu već samo nagađanje. U svakom slučaju brojka je realno moguća.
Pa 13 ks od 60ks i nije bas mala razlika, 20% ak posto. Vjerovatno da ce biti mogućnost otvorene verzije i blizine te brojke od 60 ks samo tesko da ce to biti izvedivo i legalno na našem kontinentu s svim novim regulama i treniranju strogoće pa i sama isplativost takvog modela na EU tržištu.. Trzišta na koja cilja ovi motor i njihovi mediji navode snagu blizu 50ak ks sto i je realno između 45-50ks.
U svakom slučaju ozbiljan motor za tu klasu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Hrv tržište jedva čeka ovaj motocikl.

Maturanti i radnička mladež već imaju napetu ruku u džepu da bi oslobodili lisnicu.... :shock:
 
Je (y) bar se budu riješili romobila i inih govana :LOL:
 
Švabo said:
Pa 13 ks od 60ks i nije bas mala razlika, 20% ak posto. Vjerovatno da ce biti mogućnost otvorene verzije i blizine te brojke od 60 ks samo tesko da ce to biti izvedivo i legalno na našem kontinentu s svim novim regulama i treniranju strogoće pa i sama isplativost takvog modela na EU tržištu.. Trzišta na koja cilja ovi motor i njihovi mediji navode snagu blizu 50ak ks sto i je realno između 45-50ks.
U svakom slučaju ozbiljan motor za tu klasu

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Razlika blokade 35/FP kod našeg MT07 je 27,4 ks ili 36%  :wink:  Opet napominjem, prenio sam prvu najavu ne držim se tih 60 kao pijan plota
 
Jasno samo razlika u kubikazi između navedenih primjera je ogromna. MT je ciljano prigušen radi A2 i ima lufta. Ubrzo ce ecima pa cemo vidimo sta kažu
4e2293fb0a3542a32cc52cbd06d7e05b.jpg
2814cabf6768ba245ffc340fddeb51ed.jpg


Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
60KS na 250ccm je 240KS na litru. Hm.
..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
Možda će u Kawi biti mudri i napucat ga, a u javnost pustiti neku informaciju s malo manjom snagom, ko amerikanci 70-ih...  :evil:
 
A mogli su fino dodati turbinu i bilo bi i više od 60 konja  :mrgreen:, e to bi onda bil mali zmajček.
 
Dobra stvar za mlade vozače, koji će uz ciklistiku/performanse dobiti i ozbiljnu zvučnu kulisu  (y)
Imam jedne francuske moto novine iz 1993 u kojem je mali prikaz Japanske moto scene,iz pogleda se da lako zaključiti da se Europi i SAD "prodaju muda pod bubrege"
Današnji mali modeli u usporedbi s modelima iz 1993 izgledaju kao poluproizvodi, i na ovom modelu nema npr. 2 prednja diska ( ok vjerovatno je ovaj jedan dovoljan ali...)
Meni osobno ZXR250R iz 1993 izgleda bolje od ovog današnjeg, tada su imali 250 ccm /45 KS, klasa 400 ccm / 60 KS

 

Attachments

  • zxr250r.jpg
    zxr250r.jpg
    544.6 KB · Views: 225
Još slika
 

Attachments

  • SCN_00011.jpg
    SCN_00011.jpg
    169.5 KB · Views: 167
  • SCN_00022.jpg
    SCN_00022.jpg
    182.8 KB · Views: 151
  • SCN_00033.jpg
    SCN_00033.jpg
    163.3 KB · Views: 136
  • SCN_00044.jpg
    SCN_00044.jpg
    174.6 KB · Views: 149
Još slika
 

Attachments

  • SCN_00088.jpg
    SCN_00088.jpg
    162.5 KB · Views: 143
  • SCN_00077.jpg
    SCN_00077.jpg
    164.3 KB · Views: 141
  • SCN_00066.jpg
    SCN_00066.jpg
    157.9 KB · Views: 141
  • SCN_00055.jpg
    SCN_00055.jpg
    170.3 KB · Views: 150
Još slika
 

Attachments

  • SCN_00099.jpg
    SCN_00099.jpg
    167.7 KB · Views: 166
  • SCN_001010.jpg
    SCN_001010.jpg
    158.4 KB · Views: 146
  • SCN_001111.jpg
    SCN_001111.jpg
    153.6 KB · Views: 160
hondimir said:
A ljepih motora iz 90-tih !
Istina..
A danas, 25g kasnije, ti ponude in line 2 cyl made in china ili indija ili bangladesh, zapakovan u znacku japanskih giganata za 5k eura, s pricom da su troskovi razvoja veliki. O zavrsnoj obradi necu ni pricat, zalosno..
Ja sam imo vtr 250 iz 1992. V2 8 ventila, skoro 30ks, veliki disk naprijed, isao odlicno. Mislim da bi danasnjoj ninji 200 zabiberio dobro.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
s2r said:
Istina..
A danas, 25g kasnije, ti ponude in line 2 cyl made in china ili indija ili bangladesh, zapakovan u znacku japanskih giganata za 5k eura, s pricom da su troskovi razvoja veliki. O zavrsnoj obradi necu ni pricat, zalosno..
Ja sam imo vtr 250 iz 1992. V2 8 ventila, skoro 30ks, veliki disk naprijed, isao odlicno. Mislim da bi danasnjoj ninji 200 zabiberio dobro.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Misliš zapakovan u narančasto  :misli:
 
s2r said:
Istina..
A danas, 25g kasnije, ti ponude in line 2 cyl made in china ili indija ili bangladesh, zapakovan u znacku japanskih giganata za 5k eura, s pricom da su troskovi razvoja veliki. O zavrsnoj obradi necu ni pricat, zalosno..
Ja sam imo vtr 250 iz 1992. V2 8 ventila, skoro 30ks, veliki disk naprijed, isao odlicno. Mislim da bi danasnjoj ninji 200 zabiberio dobro.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
              Sve je tu rečeno . A ovo kaj se tiće završne obrade je najžalosnije od svega ,a i u višim cjenovnim razredima je skoro identična priča . (y) 8) :021:
 
Kawah said:
              Sve je tu rečeno . A ovo kaj se tiće završne obrade je najžalosnije od svega ,a i u višim cjenovnim razredima je skoro identična priča . (y) 8) :021:
Kod yamahe je to najocitije.
2015te na eicmi sam se zgrazao kvalitetom plastika, sarafa i digitalnih ploca. Na mt 09 je digi ploca rezolucije ko commodore 64 iz 1986te.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Hiperprodukcija na djelu .Prisutna kod svih .Obrada rama katastrofalna ,spojevi tako tako,jeftine kočioni komponente,displeji jeftinba jeftinbe,boje i grafike očaj. Nesavršenosti se prikrivaju crnom bojom u tankom sloju ...neću dalje.  (y) :? :021: