nita.. ni kun ni uta

speed attack said:
varas se. ja u D smijem u radionu, i gledam kaj i kak ovaj radi.



a ovo s tvojom osovinom jednostavno ne vjerujem
jer sumnjam da je rupa na felgi tvog ducatia veca od bilo koje auto felge

ili ti vulkanizer ima balansirku za playmobil 8)

pogledaj kolka je rupetina na bilo kojoj auto felgi u sredini
naravno da je rupa automobila veća, ali je onda osovina balansirke prevelika za bajk. Pa i felge automobila pričvrščuju konusom na balansirki. To znam jer mi bratić radi kod renomiranog vulkanizera. Poanta je da vulkanizer treba dati napraviti veći konus i to je to. Taj vulkanizer inače radi za mms-a, no kako mms ne radi s ducatijem - takvu rupu još nije dobio. :mrgreen:
 
miro said:
naravno da je rupa automobila veća, ali je onda osovina balansirke prevelika za bajk. Pa i felge automobila pričvrščuju konusom na balansirki. To znam jer mi bratić radi kod renomiranog vulkanizera. Poanta je da vulkanizer treba dati napraviti veći konus i to je to. Taj vulkanizer inače radi za mms-a, no kako mms ne radi s ducatijem - takvu rupu još nije dobio. :mrgreen:
buraz, ako je rupa na autofelgi veca, onda za autofelgu treba veci konus

a ne za tvoj Drkati da pravi veci konus

kaj bude na taj veci konus nabil??? 8)
 
Neznam sta je tu takva frka. I moja honda ima maticu 32,pa uopcfe nema beda za balansiranje. Konus sjeda na lezaj felge,a promjer lezaje je jednak promjeru osovine...a mislim da je promjer osovine nekakvih 20 ili  22 mm. Pa nije dukati space shutlle ! motor kao i svaki drugi. Svaka balansirka isporucuje se sa setom od tri konusa. OD najmanjeg do najveceg. I oni doslovno pokrivaju sve vrste auto - felgi...a kamoli nece jedan motor ! Kada se balansira guma motora,izvuce se sa balansirke kompletna glava,koja sluzi za prihvat auto felgi,i montira se jedna sipka koja moze prihvatiti moto felgu. Moto felga se montira na tu sipku,zatim se montira tkzv. trokraki pauk,koji cvrsto obuhvati na tri jednaka mjesta gumu motora,a ima ulogu da otprilike kompezira tezinu zupcanika sa postoljem,koji nedostaje. I nemora se balansirati lijevi pa desni kraj felge. Ima na balansirki opcija gdje se moze balaslirati samo na centralnom dijelu felge(znaci aparat sam izracunava zbir lijeve i desne strane). I tako se lijepo na oznaceno mjesto nalijepi samo jedan mali uteg.Puno je lijepse za oko...
 
yebem li vam repu - idem sad izmjeriti fi rupe na zadnjem kotaču. Il je rupa fakat velika (mms su isčuđavo) ili Pž balanseri nemaju potreban alat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.  :x
 
Evo moje primjedbe na probljematiku i da ja sam vulkanizer. Ducati stvarno ima veliku rupu u centru felge i znam da sam na 916 uspio balansirati kotač na auto osovini sa najmanjim konusom koji se isporučuje sa takvom klasičnom osovinom. Dalje slika koja je prikazan kao balansirka u pravu je čovjek koji to govori ali takav sistem balansiranje je tkz.  STATIČAN jer se pušta kotaču da najteži dio zbrojene težine felge gume i ili zupčanika padne  po pravilu sila teže u doljnju točku i vi jednostavno tu težinu kontra utegom poništavate i dobivate balans. To je koji puta dovoljno ali DINAMIČKI balans zahtjeva stvarnu balansmašinu na kojoj se osovina mjenja sa auto na moto program i najčešća debljina osovine je 14mm pa 16mm 18mm i 20mm ima i od 12 i 10 ali to je za scootere i to nitko skoro nema.
 
ajd netko  ko zna konačno!!!!!!!!!!!! (y) (y) (y) (y)


a sad dimenzije!!!!!!!!!!!!!!!!!


rupa je 30 mm a ključ je 42!!!!!!!!!!!!!

sad mi se malo sjećanje vraća, naime, nemam 42 ključ kod kuće pa sam išao na posao po njega kadsam htio demontirati kotač da zamijenim zadnju gumu. Sjećam se da je mms rekao - pa to je kamionski ključ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:

dakle, rezime na post prije gdje se ducati uvrštava u obične motore i ne smatra space shultteom - ducati jest space shuttle za sve druge motore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (y) (y) (y)

samo je to teško priznati... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
svim forumskim vulkanizerima osim kufneru!!!!!!!!!

IMATE LI TAKAV KONUS ILI OSOVINU?

BI LI VOLILI BALANSIRAT DUCATI ZADNJI KOTAČ!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Da odgovorim čovjeku koji je otvorio temu, a vidim da je netko među prvima već poprilično objasnio zašto to nije bitno (sa zupčanikom ili bez) .  Debalans je u biti naravnomjerno raspoređena težina cijeloga sklopa ali ona ima velik utjecaj što je ona dalje od centa. Zupčanik je definitivno ubalansiran i ravnomjerno težinski proizveden a nalazi se blizu centa gdje sila centrifuge djeluje manje zato ti detalji misu bitni da bi se debalans osijetio. Sve u svemu postoji i tkz. finišbalans koji se najčešće radi na kamijonim a manje na autima koji obuhvača balans kotača, diska, poluosovine u biti svega i to je fora ali velim kod kamijona jer tamo su stvari daleko robusnije i teže.
 
kufner said:
Evo moje primjedbe na probljematiku i da ja sam vulkanizer. Ducati stvarno ima veliku rupu u centru felge i znam da sam na 916 uspio balansirati kotač na auto osovini sa najmanjim konusom koji se isporučuje sa takvom klasičnom osovinom. Dalje slika koja je prikazan kao balansirka u pravu je čovjek koji to govori ali takav sistem balansiranje je tkz.  STATIČAN jer se pušta kotaču da najteži dio zbrojene težine felge gume i ili zupčanika padne  po pravilu sila teže u doljnju točku i vi jednostavno tu težinu kontra utegom poništavate i dobivate balans. To je koji puta dovoljno ali DINAMIČKI balans zahtjeva stvarnu balansmašinu na kojoj se osovina mjenja sa auto na moto program i najčešća debljina osovine je 14mm pa 16mm 18mm i 20mm ima i od 12 i 10 ali to je za scootere i to nitko skoro nema.
Razlika izmeu felge za auto i felge za motor je velika.... Auto felga se veže u jednoj točki, a moto felga u dvije..  (y)

I sam sam imao vulkanizersku radionu u sklopu servisa i nije mi strano balansiranje ni auto felgi, a ni moto felgi... Ali (uvijek taj jebeni ali) ne želim da ispadne ovo-ono, ali moje ručno balansiranje felge za motor je u X slučajeva bilo točnije za 5gr +- od balansirke ... A pitam se zašto se i na svjetskom prvenstvu koriste "ručne" balansirke...  :wink: , a ne strojne...
 
miro said:
svim forumskim vulkanizerima osim kufneru!!!!!!!!!

IMATE LI TAKAV KONUS ILI OSOVINU?

BI LI VOLILI BALANSIRAT DUCATI ZADNJI KOTAČ!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
druže, sve se može, kad se hoće...  (y)
 
mislim da je jedan od razloga zato što svi natjecateljski motori imaju idealno ravne felge vožene nekoliko krugova a mi smrtnici lupamo felge po lošim cestama pa nam taj balans u večini slučajeva nije dovoljan.
 
strasilo said:
druže, sve se može, kad se hoće...  (y)
to: mogu kad hoću! meni ništa ne znači.  :mrgreen: Ili mogu ili ne mogu. :mrgreen: Zapravo, zanima me samo ima li netko takvu osovinu ili konus. Naravno da se konus može istokariti, nije problem, ali poanta je bila u tome da takvog konusa nema u standardnoj opremi vulkanizera, kao ni osovine.  (y)
 
i još jedna stvar nema svaka balansmašina softversku mogućnost balansiranja moto kotača, jer program po kojem se balansiraju automobili nije isti a i parametri kod motora koji se moraju unjeti u mašinu su lagano drugačiji odnosno minijaturni. Ono širina felge je 5.5" ili manje itd.
 
niksa said:
ok. Donekle sam shvatio o cemu je rijec, ali i dalje se taj zubcanik nalazi s lijeve strane zar je onda bitno jel se nalaze onih 5 grama s lijeve ili desne strane? Ali mi se sad postavlja pitanje kod ovih rucnih balanserki - kako znate na koju stranu felge ide uteg? i koliko cekate da se onaj "tezi" dio felge spusti dole? i koliko je tezi? Nikad nisam balansirao rucnim balansirkama... i ne namjeravam, ali me sad zainteresiralo.
čemu skepticizam ...  :misli:

već sam bio napisao par postova iznad.... kod felge za motor nije bitno s koje strane stoji uteg (što bliže sredini) jer je oslonac felge u dvije točke (a ne u jednoj kao kod auta)...

A i kao što sam već napisao, zar ne misliš da postoji razlog zašto profesionalni vozači (pa čak i na GP ) koriste ručno balansirane kotače...  (y)
 
dobro, OK.. razlog je potpuno na mjestu...

ali to što su dečki nepažljivi, ne znači da je ručno balansiranje loše...  (y)
 
e sad vec i mene zanima ovo rucno balansiranje :misli: kako to ide, a i felge na motorima imaju onaj rub na sredini na koji se kvaci uteg, e sad kako pogodit gdje stavit, molio bih odgovor na ovo :naklon: