nita.. ni kun ni uta

vjerujem da je bolje a to mi je reko jos jedan majstor koji se bavi motorima ....samo kako da ja to napravim sam ili kuda da odnesem na rucno balansiranje....kad bi negdje bar bio opisan cijeli postupak mislim da bi i to sam uradio jer mehanika mi nije stran pojam...
 
bikerbj said:
vjerujem da je bolje a to mi je reko jos jedan majstor koji se bavi motorima ....samo kako da ja to napravim sam ili kuda da odnesem na rucno balansiranje....kad bi negdje bar bio opisan cijeli postupak mislim da bi i to sam uradio jer mehanika mi nije stran pojam...
medo je već dva puta stavio link...  (y)
 
bikerbj said:
vjerujem da je bolje a to mi je reko jos jedan majstor koji se bavi motorima ....samo kako da ja to napravim sam ili kuda da odnesem na rucno balansiranje....kad bi negdje bar bio opisan cijeli postupak mislim da bi i to sam uradio jer mehanika mi nije stran pojam...

da ti je u profilu lokacija popunjena kako treba, lakse bi ti odgovorio kam da ides

ovak mozes bilo kam, ima na par mjesta u Croatiji :mrgreen:


NHF
 
bikerbj said:
evo promjenio ja lokaciju u profilu...jel sad bolje... :mrgreen:

taman ljepi djir do pozege

i strasilo ti to zbalansira


 
pa nije to strasno...taman se najljepse zagrijem...a ako ne prije dolazim na utrku ako bude ove godine...
 
a ja sam na pola puta od vz do pozege.....od vz do mene se vec lijepo zagrijes na motoru...
 
ne vjerujem ????
Ove tvrdnje o kotaču koji nije u balansu da ne trese - to je nemoguće. On trese 100% sam vi to ne osjetite (osijeti lager i lanac). Zadnji kotač obavezno mora biti izbalansiran po meni (y)
 
Cigel said:
ne vjerujem ????
Ove tvrdnje o kotaču koji nije u balansu da ne trese - to je nemoguće. On trese 100% sam vi to ne osjetite (osijeti lager i lanac). Zadnji kotač obavezno mora biti izbalansiran po meni (y)
ja balansiram i prednji i zadnji...  (y)

ali nije moje da nekoga tjeram na to...  :mrgreen:
 
ma i kod mene su obadva balansirani...jednom pred puno godina sam probo vozit nebalansirano i nije mi se svidjelo....
 
izgleda da to imaju samo yamahe ili mozda i drugi motori...nesjecam se dali sam imao taj rub na kawicu...
 
Po meni je bolje kada se utezi ljepe jer utezi koje vi spominjete i dolaze na središnji rub felge moraju se nekako kopčati a to je pocinčani čelik. Kopča mora biti stisnuta više od presjeka ruba na koji se zakucava i baš kad ga stavljate lagano se oštećuje felga odnosno skida lak.

Kontakt između dva različita materijala izaziva tkz. galvanski članak i imate potencijalnu opasnost da će na tom mjestu felga s vremenom procjetat tj. oksidirat.

Utezi koji se ljepe također postoje u više vrsta za motore su malo manji i tanji od automobilskih ali svi oni dolaze u tri kategorije ljepila, bijela traka 100 C° plava 200 ° i crvena najčešće za trke 300C  govorim o traci koja se skida sa utega da bi ga zaljepili.
 
Ja vozim pretežno po Grobniku i nikad ne balansiram kotače. Ako mijenjam gume na Grobniku, oni balansiraju, ali ne primječujem nikakvu razliku.
 
strasilo said:
tako je... ja koristim plave utege..  (y)

Pa plavi su sasvim ok, mislim da nitko nemre zagrijati felgu na 300 stupnjeva možda ekipa sa autima, bolidima u DTM ili F1
 
Ja sam balansirao kod frenda, baoansirao je sa dva utega...takav program mu ima balansirka ( baš za motore) a koliko se sjećam neko je govorio da se na motoru uteg stavlja samo na jedno mjesto