Norton

jota

New member
http://www.nortonmotorcycles.com/bikes/

Kultni motor , englezi oživili proizvodnju .
Zanima me vaše mišljenje , sviđa li vam se ili ne bi li kupili takav motor .
Što bi se na njemu eventualno promjenili .

Moja pretpostavka je da bi trebao biti jako kvalitetan , izvrstan za vožnju magistralnim cestama ili po stazi , jako dobro držati cjenu kao polovni .
 
Comanndo 961SE mi se svidja, a ovaj caffe racer je odvratan.
Ovisi o cijeni da li bi ga kupio, ali mislim da ne.
Lijep je za vidjeti negdje na ulici, ali ne bi ga stavio u svoju garazu!!!
 
Jako mi je drago sto je ponovo pokrenuta proizvodnja u Nortonu.Obicno to donese osvezenje na moto sceni a i lepo je sto je jedna kultna fabrika ponovo na nogama.Medjutim,ovo sto vidim mi je nekako neozbiljno.Izgledaju kao neki hibridi,kao babe posle zatezanja.Cemu sluze Ohlins i Brembo na retro motoru ? Pa i oni idiotski migavci.Ti motori jednostavno nemaju identitet.Po meni su tebali praviti motor u retro stilu ili nesto novo kao i svi drugi ali nikako ove hibride.Jednostavno nema ideje.Nikad ga ne bih kupio.
 
meni fora izgledaju ,po mom ukusu i vjerujem da bi ga rado imao u garaži pored hondi  :mrgreen:

znam da su išli na kopiju starog koncepta mašine ,al možda su mogli malkice moderniju mašinu napraviti za moj ukus  :misli:
 
Meni su to jako lijepi motori ali nažalost to bi bio tek 4. 5. ili 6. motor u garaži.
Duc GT1000 mi je ljepši (ali i premali za moje gabarite).....a kad bi baš mogao jako birati u životu onda bi si imao pravu stvar iz 70-ih ili još rađe BSA....

Uglavnom, zanimljivo za vidjeti...ne toliko zanimljivo za kupiti....

(y)
 
Cijena će biti paprena,a kontam ako se neko i loži na Nortona da bi volio imati očuvan stari primjerak,ovo je prodaja nekadašnje slave,lijepo upakovano i to je to.
 
Na stazi se pokazao bitno bolji od novih retro ducatija .

Ako pogledamo retro val , od Triumpha , Ducatija , Harley i japanaca dolazimo do sličnog .
Za očekivati je hrpu dodataka tipa , poluoklopa , otvorenih auspuha , eproma ili prerada na flat karburatore i racing kitova .
Imaće sigurno svoje mjesto u utrkama .

Stari Norton ako je u top stanju je i skuplji od ovoga .
 
Cijene u UK :

Sport - 12 495 funti
Cafe - 13 995 funti
Commando - 15 995 funti

Cijene su sa svim porezima u UK (znači na cestu).
 
Šta ovom Nortonu fali ? odličan retro cafe racer ..., 75/6500 i težak 188 kg sa dovoljno momenta.


 
jota said:
Na stazi se pokazao bitno bolji od novih retro ducatija .

Ako pogledamo retro val , od Triumpha , Ducatija , Harley i japanaca dolazimo do sličnog .
Za očekivati je hrpu dodataka tipa , poluoklopa , otvorenih auspuha , eproma ili prerada na flat karburatore i racing kitova .
Imaće sigurno svoje mjesto u utrkama .

Stari Norton ako je u top stanju je i skuplji od ovoga .

Mislim da je neozbiljno razmišljati o ovakvim motorima na način koji će se bolje pokazati na stazi. Osim možda u Engleskoj gdje će prevladati lokal patrotizam i još par iznimaka kojih će biti za nabrojati na prste, ovo je igračka za ljude od 50+ godina koji su u mladosti vozili Nortona, koji i danas žele imati motor u garaži za poneku laganu vožnju vikendom, koji je u skladu s njihovim poimanjem motora, koji neće izgledati loše ni za deset godina i kojem cijena neće previše padati iako za ovo zadnje svi znamo da nije točno. Ducati je najbolje marketinški odradio retro motore međutim ni oni se nisu usrećili jer nakon što je prva serija planula preko interneta u rekordnom roku, kasnije prodaje gotovo da nije ni bilo. Gledao sam klasika, a pogotovo Paul Smart repliku, da bi na kraju moj osobni stav bio otprilike sličan onome što je napisao Cale, s tim da ja ni po godinama ne spadam u kategoriju da bi to bili motori moje mladosti pa nisam ni emotivno vezan.
 
Sviđaju mi se....pogotovo me pali ovaj paralel twin velike kubikaže....radilica na 270°mmmmmmmmmljac :wink:

izgled je retro kakav se i očekuje....jedino je cijena litle prepreka....naravno da to nije motor za svakodnevnu upotrebu,ali kao drugi,treči ili četvrti u garaži (y)
 
da imam love bio bi mi u garazi,

definitivno i odmah

(y)
 
BABA OS said:
Šta ovom Nortonu fali ? odličan retro cafe racer ..., 75/6500 i težak 188 kg sa dovoljno momenta.

Fali mu to što još nije u mojoj garaži ,nažalost.
 
mate said:
Mislim da je neozbiljno razmišljati o ovakvim motorima na način koji će se bolje pokazati na stazi. Osim možda u Engleskoj gdje će prevladati lokal patrotizam i još par iznimaka kojih će biti za nabrojati na prste, ovo je igračka za ljude od 50+ godina koji su u mladosti vozili Nortona, koji i danas žele imati motor u garaži za poneku laganu vožnju vikendom, koji je u skladu s njihovim poimanjem motora, koji neće izgledati loše ni za deset godina i kojem cijena neće previše padati iako za ovo zadnje svi znamo da nije točno. Ducati je najbolje marketinški odradio retro motore međutim ni oni se nisu usrećili jer nakon što je prva serija planula preko interneta u rekordnom roku, kasnije prodaje gotovo da nije ni bilo. Gledao sam klasika, a pogotovo Paul Smart repliku, da bi na kraju moj osobni stav bio otprilike sličan onome što je napisao Cale, s tim da ja ni po godinama ne spadam u kategoriju da bi to bili motori moje mladosti pa nisam ni emotivno vezan.

Pa ima na tržištu dosta tih ostarjelih nostalgičara koji to mogu kupiti...,
 
mate said:
Mislim da je neozbiljno razmišljati o ovakvim motorima na način koji će se bolje pokazati na stazi. Osim možda u Engleskoj gdje će prevladati lokal patrotizam i još par iznimaka kojih će biti za nabrojati na prste, ovo je igračka za ljude od 50+ godina koji su u mladosti vozili Nortona, koji i danas žele imati motor u garaži za poneku laganu vožnju vikendom, koji je u skladu s njihovim poimanjem motora, koji neće izgledati loše ni za deset godina i kojem cijena neće previše padati iako za ovo zadnje svi znamo da nije točno. Ducati je najbolje marketinški odradio retro motore međutim ni oni se nisu usrećili jer nakon što je prva serija planula preko interneta u rekordnom roku, kasnije prodaje gotovo da nije ni bilo. Gledao sam klasika, a pogotovo Paul Smart repliku, da bi na kraju moj osobni stav bio otprilike sličan onome što je napisao Cale, s tim da ja ni po godinama ne spadam u kategoriju da bi to bili motori moje mladosti pa nisam ni emotivno vezan.

Baš sam htio napisati da je potpuno nebitno kako se koji pokazao na stazi. Kod takvih motora je bitan taj retro izgled, moderne komponente, kvaliteta i određena ekskluziva te koji će jače zagolicati maštu populacije 50+ i nas kojima se takvi motori sviđaju.
 
jota said:
Nije Norton , ali kad novac nebi bio pitanje moj izbor br.1 .


Nemoj offat...nemože se gutat istovremeno Norton i Vincent.Samo posebno.A i zlo mi je od te Fontane...,
 
BABA OS said:
Pa ima na tržištu dosta tih ostarjelih nostalgičara koji to mogu kupiti...,

Ne bih se baš složio. Uzmi npr. Hrvatsku gdje bi od 4mil stanovnika potencijalni kupci bili Žvegla, ti, Jota i možda još trojica. Bilo ih je još ali su izumrli. :mrgreen: :jesus: Šalim se, naravno, iako mislim da nisam daleko od istine jer jako je dugačak put od "sviđanja" do "predračuna". Dozvoljavam si malo lamentirati na ovu temu jer sam jedan od onih koji su bili stvarno potencijalni kupci Paul Smarta i razgledao sam priču sa svih strana pa je moj zaključak bio slijedeći: puno novaca za nešto što podsjeća na nešto što puno vrijedi, ali vrijedi psihološki, ne materijalno. Prije ili kasnije svi kupci dođu do toga zaključka samo uvijek postoje oni koji ga ipak i kupe. Idioti bi ih smatrali budalama. :mrgreen:

 
:misli:
Pa kaj nije forum pun takvih tema, svako malo se pojavljuju , ak sam u krivu ispravite me, al kaj je ovo:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,148217.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,13650.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,117738.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,11705.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,178705.0.html