Norton

BABA OS said:
Cafe racer motocikl ili pojam svejedno bezvremenski je označen.Držati se samo originala i ničega više nema jednostavno smisla.Spoj starog dizajna i nove tehnologije naprosto je zanimljiv i ima smisla.To obogaćuje današnju ponudu u beskrajnim varijacijama modela.Ljudi su znatiželjni u razmaku između uzroka i posljedice ali zanima ih i uzročno posljedična povezanost.Novi takav motocikl nemožeš ignorirati svojim emocijama.Ljudi ga prave,neki drugi ga žele imati i voziti i tu  nema nesporazuma.Sve je jasno.Ti cafe raceri koje danas imamo na tržištu nastali su pod dojmom,utjecajem ili tržišnim razlozima svejedno i oni su tu među nama kao i ostali proizvodi koje ti voliš.Možeš ih mrziti i nevoliti ali nemožeš ih ignorirati i tvrditi da ne predstavljaju ništa.Jednostavno nemožeš.

I ovo je točno. Uz svo poštovanje prema oldtimerima, oni nisu za svakoga. Ima puno ljudi koji bi ih htjeli, izgledom, ali nemaju ni znanja ni volje po njima šarafit. Čak i ovo što pišeš, o spoju starog dizajna i nove tehnologije zapravo u jednu ruku daje mogućnosti vidjeti "što bi bilo kad bi bilo" jer je tada razvoj otišao u drugom smjeru, odnosno na tada novije modele.
Imam jedan malo stariji auto koji sam sredio ali me cijelo vrijeme pegla misao kako bi si najradije kupio školjku od starog SL-a iz 50-tih i montirao na podvozje i mašinu iz novog. :mrgreen:  Da, znam da postoji firma koja to radi ali i znam da je cijena toga ravna momo doživotnom budžetu. :mrgreen:
 
BABA OS said:
Cafe racer motocikl ili pojam svejedno bezvremenski je označen.Držati se samo originala i ničega više nema jednostavno smisla.Spoj starog dizajna i nove tehnologije naprosto je zanimljiv i ima smisla.To obogaćuje današnju ponudu u beskrajnim varijacijama modela.Ljudi su znatiželjni u razmaku između uzroka i posljedice ali zanima ih i uzročno posljedična povezanost.Novi takav motocikl nemožeš ignorirati svojim emocijama.Ljudi ga prave,neki drugi ga žele imati i voziti i tu  nema nesporazuma.Sve je jasno.Ti cafe raceri koje danas imamo na tržištu nastali su pod dojmom,utjecajem ili tržišnim razlozima svejedno i oni su tu među nama kao i ostali proizvodi koje ti voliš.Možeš ih mrziti i nevoliti ali nemožeš ih ignorirati i tvrditi da ne predstavljaju ništa.Jednostavno nemožeš.
(y)  ko zna zna! razlika među generacijama je velika al moje mišljenje o CR-u je isto  :mrgreen:
 
mate said:
Krivo si shvatio, meni se retro jako sviđa a konkretno ovaj Norton 961SE mi je odličan. Moji komentari su bili općeniti i odnosili su se na razmišljanja šire publike prema retro motorima odnosno sportskom upotrebom istih. Definitivno sam mišljenja da bi svatko od nas morao imati doma bar jednu legendu u savršenom stanju, pa makar i novu s Ohlinsima i Brembom.


Prije dosta godina nitko u Classicu nije mogao parirati žveglićevom Norton Commandu.I ja sam odlučio to prekinuti.Kupio sam Weslakea i ugradio u Triumpha 6T.Taj hibrid mu je zagorčao čaroliju.Više nije bilo pobjeda.Uvijek drugi.Svejedno rekao mi je:"Vidjet ćeš kad budeš vozio Nortona njegovu posebnost i fascinantnu uvjerljivost".Kasnije sam kupio Nortona Commanda i shvatio da je stari mačak bio u pravu.Norton je ozbiljna stvar vjerujem i u retro izdanju.Norton nikad nebi umro da ga Honda nije tužbom izbacila iz GP-a u trenutku kad je sa Wankelom bio dominantan.Zamjerili su im što nije klipni motor i ode Norton u povijest.
 
U kontekstu stare i nove tehnologije spojene u cjelinu....nisu li i "originalni" caffe raceri nastali kao težnja bržem, lakšem, boljem te su i tada bili spoj "stare" i novije tehnologije u smislu nadopunjavanja osnovice kvalitetnijim i novijim djelovima-tehnologijom....? Uz naravno odbacivanje svih nepotrebnih djelova - čitaj utega.... :mrgreen:

Uglavnom, kako sam i rekao, meni se ta vrsta motora jako sviđa....kad sredstva ne bi bila ograničenje, ne bih imao ništa protiv jednog pravog caffe racera i jedne "kopije" sa ohlinsom, pravim kočnicama........
 
BABA OS said:
Prije dosta godina nitko u Classicu nije mogao parirati žveglićevom Norton Commandu.I ja sam odlučio to prekinuti.Kupio sam Weslakea i ugradio u Triumpha 6T.Taj hibrid mu je zagorčao čaroliju.Više nije bilo pobjeda.Uvijek drugi.Svejedno rekao mi je:"Vidjet ćeš kad budeš vozio Nortona njegovu posebnost i fascinantnu uvjerljivost".Kasnije sam kupio Nortona Commanda i shvatio da je stari mačak bio u pravu.Norton je ozbiljna stvar vjerujem i u retro izdanju.Norton nikad nebi umro da ga Honda nije tužbom izbacila iz GP-a u trenutku kad je sa Wankelom bio dominantan.Zamjerili su im što nije klipni motor i ode Norton u povijest.

Nisam ja bezveze Žveglu spomenuo ranije. :wink:

Nego, sad sam skinuo promo materijale o 961SE i skužio da ima BST karbonske kotače?!? Po meni je to pretjerivanje...
 
limit said:
Eto vidiš, mješanje koltova i lasera dovodi do toga da se ljudi zaborave pa nove motore retro izgleda odmah nazivaju oldtimeri  :jesus:

možda ti malo predoslovno gledaš riječi, ali ja jednostavno nisam imao bolji opis onoga što vozim. moj motor nije retro, već sam spomenuo koliko dugo se proizvodi i na njega su jednostavno dodavane tehničke novotarije s vremenom. nije oldtimer po godini proizvodnje, po modelu nemam boljeg opisa. isto tako nemam ideju kamo bih smjestio Enfielda, sigurno nije naked, a ni retro, a i naziv "klasični" je malo previše širok

ovaj Norton isto nebih nazvao retro, samo je dosta veliki skok jer tvornica dugo nije postojala na tržištu.
da su radili u zadnjih 15-20 godina, sigurno bi ovakav model postojao cijelo vrijeme, naravno na napretkom u mehanici. Primjer su Triumph i Guzzi.


Retro je Ducati GT, HD Sportster 48, a ima i Japanaca.
 
mate said:
Nisam ja bezveze Žveglu spomenuo ranije. :wink:

Nego, sad sam skinuo promo materijale o 961SE i skužio da ima BST karbonske kotače?!? Po meni je to pretjerivanje...


Točno.Možda su olakšavali.Ipak lijep je osjećaj imat karbon na Felgama.To me podsjeća uvijek na Britena(jedan od najslavnijih twinova uopće).Išao sam pogledati svojevremeno jedan motocikl u Njemačkoj u jednom selu blizu Hockenheima sasvim poseban dakako.U privatnom je vlasništvu jedan cijeli i jedan u djelovima.Napravljeno ih je mislim sedam.Zove se Fath 500 i trebalo je da vozi GP sedamdesetih.I vozio je nešto malo ali konstruktor Helmuth Fath je umro i to je nestalo sa scene.Inače je bio mehaničar Philu Ridu kad je osvajao GP na Yamahi TZ.Ima plastične Diskove za kočenje koji su metalizirani.Riječ je o detalju ali ima na sebi bezbroj zanimljivosti.Cijeli motor napravljen je po uzoru na Kenig 500.Bio je na neki način retro motocikl.Dakle dvotaktni četverocilindrični boxer.Možda je pretjerivao ali čovjek je općenito po prirodi znatiželjan i pokušat će sve da unaprijedi postojeće stanje.
 
limit said:
I ni jedan od njih nije postigao ni približnu slavu izvornog modela. Ja to sve zovem promašajima. Mislim se samo kako još nikome nije palo na pamet proizvest jedan moderni bmw r25 ili nešto slično sa
elektronskim ubrizgavanjem, brembom, ohlinsom...To bi svako poželio  :hehehe:

Nadam se da ćeš pročitati boldano barem tri puta da shvatiš koliku glupost si napisao, stvarno ne treba puno sive tvari. :jesus: :mrgreen:
 
BABA OS said:
Točno.Možda su olakšavali.Ipak lijep je osjećaj imat karbon na Felgama.To me podsjeća uvijek na Britena(jedan od najslavnijih twinova uopće).Išao sam pogledati svojevremeno jedan motocikl u Njemačkoj u jednom selu blizu Hockenheima sasvim poseban dakako.U privatnom je vlasništvu jedan cijeli i jedan u djelovima.Napravljeno ih je mislim sedam.Zove se Fath 500 i trebalo je da vozi GP sedamdesetih.I vozio je nešto malo ali konstruktor Helmuth Fath je umro i to je nestalo sa scene.Inače je bio mehaničar Philu Ridu kad je osvajao GP na Yamahi TZ.Ima plastične Diskove za kočenje koji su metalizirani.Riječ je o detalju ali ima na sebi bezbroj zanimljivosti.Cijeli motor napravljen je po uzoru na Kenig 500.Bio je na neki način retro motocikl.Dakle dvotaktni četverocilindrični boxer.Možda je pretjerivao ali čovjek je općenito po prirodi znatiželjan i pokušat će sve da unaprijedi postojeće stanje.

Meni nije. Osim na Grobniku kad si nekako psihički pripremljen za eventualni pad, ne volim karbonske felge jer se ne mogu koncentrirati na ništa drugo. Stalno mislim da će puknut. :mrgreen:
 
BABA OS said:
Točno.Možda su olakšavali.Ipak lijep je osjećaj imat karbon na Felgama.To me podsjeća uvijek na Britena(jedan od najslavnijih twinova uopće).Išao sam pogledati svojevremeno jedan motocikl u Njemačkoj u jednom selu blizu Hockenheima sasvim poseban dakako.U privatnom je vlasništvu jedan cijeli i jedan u djelovima.Napravljeno ih je mislim sedam.Zove se Fath 500 i trebalo je da vozi GP sedamdesetih.I vozio je nešto malo ali konstruktor Helmuth Fath je umro i to je nestalo sa scene.Inače je bio mehaničar Philu Ridu kad je osvajao GP na Yamahi TZ.Ima plastične Diskove za kočenje koji su metalizirani.Riječ je o detalju ali ima na sebi bezbroj zanimljivosti.Cijeli motor napravljen je po uzoru na Kenig 500.Bio je na neki način retro motocikl.Dakle dvotaktni četverocilindrični boxer.Možda je pretjerivao ali čovjek je općenito po prirodi znatiželjan i pokušat će sve da unaprijedi postojeće stanje.

Imaš kakvu sliku toga, nisam nikad vidio 4cyl boxera.
Jesi li imao priliku vidjeti i kojeg Brittena?

M.
 
makazica said:
Imaš kakvu sliku toga, nisam nikad vidio 4cyl boxera.
Jesi li imao priliku vidjeti i kojeg Brittena?

M.


Četiricilindrični bokser nije rijetkost ali ako je još i dvotaktni onda stvarno je...,imam dosta fotki ali moram ih povaditi iz arhive i skenirati.Fotkano je klasičnom tehnologijom.Trebam par dana...,Vjeruj kad vidiš Britena iz neposredne blizine krenu ti suze radosnice.Pod snažnim dojmom i ja sam na mom Tritonu ofarbao Auspuhe u plavo.
 
makazica said:
Imaš kakvu sliku toga, nisam nikad vidio 4cyl boxera.
Jesi li imao priliku vidjeti i kojeg Brittena?

M.

Gledao ga ja u Oscherslebenu uživo i divanio s vozačem u boxu .
 
mate said:
Meni nije. Osim na Grobniku kad si nekako psihički pripremljen za eventualni pad, ne volim karbonske felge jer se ne mogu koncentrirati na ništa drugo. Stalno mislim da će puknut. :mrgreen:


Pa sportski motori su uvijek hod po Žici zbog pretjerivanja do neslućenih granica materijala.Sigurno si pod dojmom nekog pada na stazi ili slično.No to je danas svakodnevna praksa i neminovnost.Misliti ili nemisliti pitanje je sad.
 
jota said:
Gledao ga ja u Oscherslebenu uživo i divanio s vozačem u boxu .


Svaka čast starino nostalgična...,
 
BABA OS said:
Četiricilindrični bokser nije rijetkost ali ako je još i dvotaktni onda stvarno je...,imam dosta fotki ali moram ih povaditi iz arhive i skenirati.Fotkano je klasičnom tehnologijom.Trebam par dana...,
Vjeruj kad vidiš Britena iz neposredne blizine krenu ti suze radosnice.Pod snažnim dojmom i ja sam na mom Tritonu ofarbao Auspuhe u plavo.


Hvala, nije stiska, kad uloviš vremena...ali nemoj zaboraviti, to bi baš htio vidjeti.


quote author=jota link=topic=197014.msg2940750#msg2940750 date=1290673668]
Gledao ga ja u Oscherslebenu uživo i divanio s vozačem u boxu .


To je jedna stvar koju sam si zapisao da moram vidjeti prije nego riknem.
A priču, slike i filmiće o Brittenu mogu gledat milijun puta i mogao bih opet....
 
Evrposki Ducati festival godina cca 95-6 ako se dobro sjećam , bilo tamo i japanaca i Norton Wankel . Britten Nr 9 vozač Lex Van Dijk neopisiv motor a superbike ducatije je jeo za doručak , Norton također čuda radio a tek zvuk wankela ko da je s druge planete .
 
Mislim da su ove fotke u duhu teme i da autor neće imat protiv.Evo dokaz da je Norton vječna  inspiracija.Evo jedan Norton Manx-retro u futurističkom dizajnu.Malo je pa i sjeba fastback ali nema veze.Bar je dokazao da juri i da nije od ljepenke.




Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
jota said:
Evrposki Ducati festival godina cca 95-6 ako se dobro sjećam , bilo tamo i japanaca i Norton Wankel . Britten Nr 9 vozač Lex Van Dijk neopisiv motor a superbike ducatije je jeo za doručak , Norton također čuda radio a tek zvuk wankela ko da je s druge planete .


Ti Nortonovi Wankeli su se igrali s japancima na stazi.Ponižavali ih.Ali su ih kosooki sjebali zato.I ode nortonov kapital u vjetar.Sve su uložili u razvoj tog motocikla.Gledao sam te snimke i jezivo su bili dominantni ti Nortoni.Čovjek koji pravi djelove za te Wankele(Joachim Seifert) svake godine je na Grobniku sa svojim Manxom u devetom mjesecu.I juri.Oživljava legendu.



Uploaded with ImageShack.us
 
Hvala!

(y)

Ne želim gnjaviti ali kao imaš koju sliku mašine bez oklopa na motoru, zanima me kako izgleda sa svim....