BABA OS
New member
Poštarima i pecarošima Tomos je trajao vječno.Poznata priča.Ovdje je riječ o preradama i jednom vremenu u kojem je Tomos bio dostupan i svi su htjeli da stvore od njega vozniji,jači ili brži stroj.Gotovo svi su se bavili tuningom a to je značilo i vječno mehaničarenje.Bila je parola sam svoj majstor.Nije to bilo loše vrijeme.Uostalom bile su aktuelne utrke Tomosa u nacionalnoj klasi što je svakako doprinosilo popularnosti ovih malih strojeva.sisak35 said:jako lijep apn
svaka čast majstoru na trudu za uređenje i vjerujem da privlači pažnju gdje god se pojavi.
tomos je bio nepresušan izvor za razne ideje koje su se mogle realizirati na tim strojevima.
s druge strane ne bih se složio baš 100% s tvrdnjom da se stalno trebalo nešto šarafiti po njima.
to su bili super strojevi koji su se mogli voziti godinama bez ikakvih problema i mogli su prijeći ogromne količine kilometara.
problem je bio u ljudima koji su ih vozili i pokušavali od njih napraviti nešto za što oni nisu bili predviđeni. u čestim slučajevima pretjerivanja bilo je sasvim realno očekivati da će radilica trajati 2-3 dana. isto kao motor formule 1 kad ne izdrži utrku do kraja, pa nitko ne kaže: vidiš ti motori ne valjaju
ima još i danas divnih primjeraka tomosa koji normalno rade i ne treba ništa dirati po njima, samo su ih je sve manje i manje - nažalost
Da je ovom Tomosu ugrađena mašinka E90 lakše bi mu bilo,
Motocikli