Nova Honda Africa Twin

Sto si nervozan, smiri sešŸ˜‰
Ja sto preko ljeta predjem na godisnjem to ti ne predjes u pet godina i zato mi je to bitno, kad sjednem na motor mjesec dana sam na njemu i ne zelim gubit vrijeme na krpanje guma, ako ti je to fora busi gume i snimaj se za yt kako si pravi majstor, mene sarafanje ne zanima. Jednom ko se opece zbog sarafa na cesti taj puse i na hladno. Ako se moze sprijeciti napravi to unaprijed, posebno ako vozis sam.
Iako me ne pale bmwi uglavnom po njima seru oni kojima je nedostizanšŸ˜‚
ja imam 24 gume i s njima se odveze 70 000 godidnje i svakih 5 godina nadjem caval
mislim cak da je tebi branko vec 2 puta objasnjavao tubeless i zracnica, a sve skupa 100 puta je pisano.
konj bi do sad skuzio
 
zaŔto sigurniji? iskreno pitam, ima li neki dobar članak sa usporedbama jer ja to gledam samo kroz vrijeme izgubljeno za nastavak vožnje, posebno po ljeti sa full opremom na +35 a ja moram skidat sve da bi nastavio dalje, ili joŔ gore jako nevrijeme a ti u pripizdini sa probuŔenom gumom

Sjeba sam prednju felgu i da je bila tubels nema dalje ovako novi buvel i na kockactoj felgi šŸ™ˆ vozi dalje.
Nije mi problem prominit gumu na 21 i 18 cola kad se ispraksiras na 12 i 10 cola šŸ¤£
 
ja imam 24 gume i s njima se odveze 70 000 godidnje i svakih 5 godina nadjem caval
mislim cak da je tebi branko vec 2 puta objasnjavao tubeless i zracnica, a sve skupa 100 puta je pisano.
konj bi do sad skuzio
Idi u Slavoniju vozi, cavala u svakom sokaku. I nemoj me tu prozivat svi ste mala maca uzivo. Smiri tenzije frajeru pun mi vas je kurac. Pokusavam pricat kao sto bi pricali na pivi ali ti si uporno bezobrazan. Neznam jel si balav ili samo glup.
 
Sjeba sam prednju felgu i da je bila tubels nema dalje ovako novi buvel i na kockactoj felgi šŸ™ˆ vozi dalje.
Nije mi problem prominit gumu na 21 i 18 cola kad se ispraksiras na 12 i 10 cola šŸ¤£
Ja u danu predjem 1200km prema hr i onda redovno tamo negdje probusim gumu, uglavnom jer vani nema tih sranja po putevima. Zapadna i slavonska sela su nebo i zemlja. Pretpostavljam da imas pravo u tom slucaju i sigurno je da i zracnica ima svoje prednosti, sto ovisi o nacinu voznje vjerovatno
 
Ja u danu predjem 1200km prema hr i onda redovno tamo negdje probusim gumu, uglavnom jer vani nema tih sranja po putevima. Zapadna i slavonska sela su nebo i zemlja. Pretpostavljam da imas pravo u tom slucaju i sigurno je da i zracnica ima svoje prednosti, sto ovisi o nacinu voznje vjerovatno

ja ti to prepisujem srici šŸ¤£

vise sam guma probija na niskom tlaku kako je AnteK reka nego da sam pokupio kakvu brokvu,vidu..
 
  • Like
Reactions: Author
Koliko bi najnizi tlak stavili na ovako teskom motoru?
 
Sve veliki mestri, a na konkretno pitanje muk:rolleyes:
Gume michelin adv, zracnica/buvel, bocni kuferi i otraga vrica sa stvarima, sve skupa 30 kg extra na tezinu motora. Off road tipa malo grublji makadam od vatrogasnog puta. Preporuceni tlakovi?
 
Sve veliki mestri, a na konkretno pitanje muk:rolleyes:
Gume michelin adv, zracnica/buvel, bocni kuferi i otraga vrica sa stvarima, sve skupa 30 kg extra na tezinu motora. Off road tipa malo grublji makadam od vatrogasnog puta. Preporuceni tlakovi?
Tvornicki preporuceni tlakovi
 
Probaj neki tlak i vidiÅ”.
Ako voziŔ neku trail gume, scorpion trail, trail attack, ni milibara ispod tvorničkog.
Gume sa čvtŔćim side wall, tipa e10 dakar i tako to, vidi na njihovoj stranici ili probaj neki tlak.
Ovisi o gumi.
 
  • Like
Reactions: pa3q
Sve veliki mestri, a na konkretno pitanje muk:rolleyes:
Gume michelin adv, zracnica/buvel, bocni kuferi i otraga vrica sa stvarima, sve skupa 30 kg extra na tezinu motora. Off road tipa malo grublji makadam od vatrogasnog puta. Preporuceni tlakovi?

Ja sam ispuÅ”tao na T7 na 1.3/1.4, mislim da je to već jako nisko za takav motor.
 
  • Like
Reactions: pa3q
Sve veliki mestri, a na konkretno pitanje muk:rolleyes:
Gume michelin adv, zracnica/buvel, bocni kuferi i otraga vrica sa stvarima, sve skupa 30 kg extra na tezinu motora. Off road tipa malo grublji makadam od vatrogasnog puta. Preporuceni tlakovi?

Pa ti si obisa svjet a pitas na forumu na kojim tlakovima vozitšŸ™ˆ
 
Sve veliki mestri, a na konkretno pitanje muk:rolleyes:
Gume michelin adv, zracnica/buvel, bocni kuferi i otraga vrica sa stvarima, sve skupa 30 kg extra na tezinu motora. Off road tipa malo grublji makadam od vatrogasnog puta. Preporuceni tlakovi?
Ja sam na teneri spusta obe na 1.6 pa sam probija prednju i sad drzim, na 1.7šŸ˜
 
Pravi trkaci mjere tlakove u psi šŸ‘Š
 
Pa ti si obisa svjet a pitas na forumu na kojim tlakovima vozitšŸ™ˆ
I sad ka znam sve? Uvik ima netko ko zna vise, a mene, za razliku od nekih, nikad nie sram pitati. Zaminit gumu Bogu iza nogu mi nie napeto. Usput, to ni ne znam :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Author
Na africi ili katemu 1090/1190/1290 ne bih tlak u gumama, sa zracnicom ili bez, za voznju po terenu nikako spustao ispod 2.0

Najveca prednost zracnice na terenu je upravo sto je branko rekao, kad lupis felgu i probijes zracnicu mozes je zakrpat/zamijenit i nastavljas. Sa tubeless sistemom si u kurcu. Jedino sto mozes napraviti da brzo nastavis voznju je...staviti zracnicu.

Stvar kod voznje na terenu je da moras imati opciju za brz popravak, odnosno plan b za mnogo situacija. Ako imas zracnice u kotacima nosis montirace, set za krpanje i rezervne zracnice.
Ako imas tubless nosis set za krpanje i za slucaj da lupis felgu...nosis zracnicu. To znaci da je mudro onda imati set za krpanje zracnice i montirace.

Dakle...za teren, najsigurnija, najbolja i najraznovrsnija opcija je zracnica.

Ako se osjecas dovoljno samopouzdan, mozes nositi i samo prednju zracnicu za rezervu pa je za nuzdu stavis u straznji kotac.

Takoder, najbolja praksa kod izmjene zracnice je da odmah pokrpas onu koju vadis i spremis je nazad u rezervu.

Samo vrijeme izmjene jako ovisi koliko iskustva imas, a cesto je veci problem gumu izuti nego promijeniti samu zracnicu. Postoje razne tehnike ali za izuti zadnju na tim velikim motorima...izjebat ces se.
Postoji i provjereno najlaksi nacin za izuti gumušŸ˜. Jednostavno nastavis vozit s probusenom jos malo. Ali onda tesko da ces spasiti ovu unutra...a ako predugo vozis moze se dogoditi da rub gume vise ne zeli drzati felgu pa onda imas ozbiljan problem...

Sigurno se pitate odakle to sve znam...šŸ˜
 
I zadnje...na terenu se cesto desi da gumu svikneŔ po bočnici. Ako imas tubeless to se jaako tesko moze zakrpat crvima ili slicnim. Igra samo zakrpa iznutra. A to moze samo vulkanizer...
 
  • Like
Reactions: pa3q