Nova Honda Africa Twin

Stigle nove pločice Nissin sinter iz Španjolske nakon mjesec dana čekanja (set za sva diska = 136 eura..trgovina MMG Store Spain)
Po izgledu klipova na klještima (koliko su vani) mislio sam da su gotove pločice no kada sam ih skinuo vidim da imaju još mesa pa ćemo odvoziti još malo s njima. Ove nove će biti taman za servis na 30 tkm.

Mali osvrt i na lagani tunning koji sam napravio ( Rapid bike CDI, filter zraka BMC i komplet auspuh SC Project): zadovoljan sam s efektom. Nije to revolucija strašna ali osjeti se u grubo nekih 10% više snage, bolji odaziv na niskim i srednjim okretajima. Čini mi se kao da sam dobio +1 brzinu u kružnim tokovima, raskrsnicama i slično. Šta se tiče potrošnje nema naznaka da se je povećala, barem temeljem promatranja na ovih 3.000 km putovanja sada.

Zadnja guma (self made tubeless conversion) za sada ne pušta i uspješno je odradila put.
 
gle, ktm 890 adventure apex ovjes koji nije podesiv, husqvarna apex podesiv, 390 adventure apex podesiv, da bi imao 890 adv sa podesivim ovjesom moras uzet R i 5 cm vislju poziciju sjedenja. nije mi jasno da mali 390 ima podesiv ovjes, a 890 obicni nema. jer obicni sa 83 cm visinom sjedista je cudo sa 200 mm hoda ovjesa.
afrika 1100 laksa od 1000
 
Honda je gađala, kao i uvijek, najšire. Hrpa ljudi, koja se upušta u takav način motociklizma, ni ne zna da im je afrika uži izbor. Gledano iz videa onog gore švicarca.
 
Evo jedna slika mjenjanje kocnica u Honda servisu DE 😵‍💫
Kolega poludio kad je skuzio nakon par 100 km

151268_a43efb49e773a50aafda0a2052cc8cb4.jpeg
 

Attachments

  • 461EB5A2-D9CA-4C95-9F75-51448091F69B.jpeg
    461EB5A2-D9CA-4C95-9F75-51448091F69B.jpeg
    2.2 MB · Views: 0
  • 005B87B4-7293-4DBD-8391-EEFEE39AB873.jpeg
    005B87B4-7293-4DBD-8391-EEFEE39AB873.jpeg
    2.1 MB · Views: 0