Novi BMW GS 850

Otelo se to br’te, posve!!!
Para se nađe, no na glavu pa nisan...


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Uporedni test nove africa twin i F850gs.
Ne zna se koji je bolji alis e zna koji je losiji  :mrgreen:

IMG_3971.jpg~original



stay tuned
 
Hard Rocker said:
Uporedni test nove africa twin i F850gs.
Ne zna se koji je bolji alis e zna koji je losiji  :mrgreen:

IMG_3971.jpg~original



stay tuned

Ovako prkirani jedan pored drugog se vidi bas slicnost u dizajnu prednjeg dijela, uzivo je mozda drugacije.

Tuned sam za update.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
vozao ga dosta , nisim odusevljen dosadan ko svaki bmw, a traktorski mjenjac ko svakid ispod 1000 ...............
 
crnogorac said:
vozao ga dosta , nisim odusevljen dosadan ko svaki bmw, a traktorski mjenjac ko svakid ispod 1000 ...............

kud prije? Napredan si....  motor je u Njemackoj u prodaji niti 3 mjeseca a ti si ga vec "vozao dosta" ?  :misli:
 
Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs
 
pegaso said:
Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs

pa jasno.. trijunf  (y)
 
@oceangoing e pa vjerovao il ne prvi na balkanu preko slovenije je prodat u crnoj gori mom drugu na rent a moto i vec se ne gasi
 
pegaso said:
Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs

Premium  8)
 
crnogorac said:
@oceangoing e pa vjerovao il ne prvi na balkanu preko slovenije je prodat u crnoj gori mom drugu na rent a moto i vec se ne gasi

Pa kazem da si napredan  (y)  sto ti ne bi vjerovao?
Neka ti ne bude tesko da pitas druga  koliko km mu je taj motor do sad prosao km i da li je imao kakvih problema pa da to podjelis s radoznalima na forumu...
 
oceangoing said:
Pa kazem da si napredan  (y)  sto ti ne bi vjerovao?
Neka ti ne bude tesko da pitas druga  koliko km mu je taj motor do sad prosao km i da li je imao kakvih problema pa da to podjelis s radoznalima na forumu...

posto smo partneri i svako malo sam u dodiru sa 850tkom , obavijestu cu vas sve rado jer mi je bmw omiljena marka ;)))))
 
oceangoing said:
kud prije? Napredan si....  motor je u Njemackoj u prodaji niti 3 mjeseca a ti si ga vec "vozao dosta" ?  :misli:

Pa ako si u skoli citao crnogorske narodne pjesme mogao si da vidis koliko tamo ima pretjerivanja tako da....
 
GunBender95 said:
Ovako prkirani jedan pored drugog se vidi bas slicnost u dizajnu prednjeg dijela, uzivo je mozda drugacije.

Tuned sam za update.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne smijem nista pisat dok ne bude gotov text za motomagazine pa tek kad izadje tiraz onda mogu.

Ovako - mogu rec da 850 nema veze sa 800 - sasvim drugi motor-agregat, drugi amortizeri, DRUGI VAL U MOTORU (ili kako se na domacem kaze cranckshaft...definitivno drugi i to se osjeti poprilicno), drugi ventili i druge kocnice. 227kmh na autoputu sa mojih 90kg + u koferu 11kg fotoopreme + enduro kaciga na glavi koja je poznada po svojoj aerodinamicnosti....ukratko - F850GS je odlican motor za te novce koje BMW trazi za njega. u gradskim uslovima upravlja se kao naked - jasno, lako i brzo. 800gs ja dosta cudno radio, sam motor je ravno radio na konkretnom dijapazonu okretaja i korak lijevo-korak desno citava konstrukcija je tresla. 850 je, iskreno, lisen neke "jache" dinamike u startu NO - vuce svo vrijeme, radi ravno i bez treskanja na bilo kom broju okretaja u bilo kojoj brzini reaguje na komande rucice gasa i ide i vozi ravno i proracunjivo tj nema padova u vuci ili brzini kao kod 800gs.
Upravljanje je posebna prica - realno vozi kao naked - sjece kutove u zaokretima, od ravnog polozaja do "grebes asfalt nogostupima" naginje se ravnoa  ne u trzajima kao 800gs tj odlicno uravnotezena konstrukcija.
Kad sidjes sa secne na makadam, pijesak ili kolski put - wow. Kako vozi sa gumama za takav teren nema smisla opisivati, svi su, manje-vise, isti. Ali kako vozi sa cestovnim...majko mila...motor IDE. VOZI. UPRAVLJA SE. Je3, zna znam da dihtung izmedju volaza i sjedista najvise znaci  :mrgreen: no bez obzira na sve ja 800gs na cestovnim gumama bez puno i puno balansiranja i ponekog pada na pijesku nisam mogao da vozim. Upravo na pijesku tj na terenu gdje je samo pijesak a ne "ima pjeska na putu", po ovakvom terenu

0001.jpg~original


moze da se spusti motorom do vode, sidjes, pisas ili sta vec treba, okrenes ga i popnes se nazad.
PMM, najveca zasluga je u sasvim drugacijem balansu/ravnotezi motora i u drugoj konstrukciji samog motornog agregata tj u tom sto on normalno i ravno vuce na citavom dijapazonu okretaja.

Na makadamu i posutom kolskom putu ista prica - upravlja se i vozi odlicno - ravno vuce, balansira odlicno itd.
Jedini problem je bio na travi gdje je, na kraju, fasovalo lijevo ogledalo, ali opet - zemlja, trava, kolski pput sa 4-5 prepletenih tragova,  cestovne gume
IMG_3975.jpg~original


Sa druge strane, to je jeidni minus koji sam ja nasao - sto na travi sa ovakvim gumama moras mu stalno loviti guzicu jer proklizava lijevo-desno no i to je na 850 lakse nego na 8500 zbog nizeg centra ravnoteze.
Minus za TFT panel koji bi, jelte, trebao automatski da se spoji sa BMW navogatorom i ta pokazuje smjernice a umjesto toga kako ih spojih tako se otkace jedno od drugog. Plus za sve ostalo. F850GS nije F800GS kojem su dodali 50ccm i par KS - to je sasvim drugi motocikl sa drugom konstrukcijom, ravnotezom, vuchom i drugog upravljanja. Tko hoce BMW koji se jednako lako upravlja kako po gradu tako i na autoputi i van ceste a nije spremat pljunut novce za R1200GS taj treba da razmotri F850GS.


Sto je tice AfricaTwin - ne znam...na lokalno trziste Honda dovozi samo sa DSG mjenjacem i samo to su mi dali u predstavnistvu i cisto psiholoski meni je to skuret sa varijatorom a ne motor  :misli: mada sve to u sklopu kao sistem odlicno radi. litar je litar, tu nema sto da se prica i taj litar odlicno ide i zdere kilometre prekrasno no ovo je motor za one preko 185cm. Ima dosta visi centar ravnoteze tako da naglo manevrisanje na malim brzinam u skucenom prostoru van ceste zahtjeva dosta rada koljenima a na mrcini od 250kg umoris se nakon sat vremena skakanja po pijesku. R1200gs je tu dosta "kompaktniji" i laksi zbog nizeg centra, pri istoj masi vozila. Jednostavno jse lakse upravlja u takvim uslovima. Na cesti Africa Twin dere R1200GS ko Musa jarca u ubrzanjima i preticanjima - startniji, okretniji i zivlji jednom kad skuzis kako i gdje treba da sjednes sa svojih ne 185cm  :mrgreen:. Meni je to malo bio hendikep jer mi je trebalo vremena nac polozaj kako da sjedim da bih mogao da upravljam motorom bez razmisljanja i proracunavanja da li sad da uradim ovo ili ono da bi na kraju bilo ovako ili onako. na R1200GS ja nemam tih razmisljanja - sjednem i vozim. uzgred budi receno, ni na KTM 1290 ih nemam a sa Afrikom morao sat-dva da se navikavam i da mu trazim G-spot :)

Honda lakse ide kroz blato (malo zbog tezine, malo zbog 1000ccm)
Kod F850GS bolje i tocnije radi traction
Hondin DCT/DSG radi brze nego BMWov ShifAssistant PRO
Na BMW se lakse preskace preko balvana
Honda ima bolje vjetrozastitu
BMW bolje sjece zavoje i krivine
Honda lakse vozi dvoje ljudi 90+120kg
BMW ovdje u pocetnoj opciji kosta za 1600eur manje nego Honda
Honda ima veci rezervoar i 16lit na BMW na motoru koji se pozicionira kao Adventure....cmon....
Na BMW se brze zaljepe cure i malo vise kosta te samim tim imas vise sanse jebat nesto nego ak vozis honde.

Inace, ja sam na ozbiljnom krizanju sto uzet za sezonu 2020 i trenutno razmatram 1290, AFriku i F850GS. Nekako mi se sad, kad vidim da cu 70% vremena provesti u gradi i izmedju gradova po cesti a 30% van ceste po raznim makadamima itd. pogled vise spusta na F850. Do kraja mjeseca vozim Afriku , vidjet cemo na sto ce to sve izac na kraju.

Na F850GS za 2 mjeseca ukupno 4750km