Novi BMW GS 850

crni konjanik said:
Dobro da se vratimo stvarno na temu...kakav je zvuk novog 850? Jeli istina da je puno bolji od starog f 800; tj. Da se čuje slicno kao v2 ? Ili je to prljava BMW propaganda ... :misli:  :mrgreen: Nikako mi nije jasno  kako je po težini jako blizu  velikog brata ?  Mislim da proizvodaći lažu oko kg kao i oko emisije ispušnih plinova, trebalo bi izvagati  motor i vidjeti je li stvarno po knjižici ili nije.

pojma nemam i ne znam sta da odgovorim. Ja na zvuk nikada nisam obracao paznju.
Kad hocu da cujem neki dobar zvuk ne idem u garazu nego u ovu sobu

:mrgreen:
 
Sredju said:
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.

Gle, samo MOTOR nije ono sto dozvoljava (ili ne dozvoljava) da se motociklom upravlja ovako ili onako na asfaltu ili van njega.
Kako se mjenjaju razne tehnologije tako se mijenja i poimanje motora (kao agregata) u cijelom sklopu motocikla, tako se i uloga motora (agretata) mijenja i prilagodjava sinhroniziranim dejstvima citavog sklopa - motora, kotaca, kuglagera u kotacima (da, sa novom generacijom amortizera ispostavilo se da i ovi, naizgleda jednostavni dijelovi, igraju itekako vaznu ulogu u rasporedu sila koje utjecu na to kako se motocikl ponasa). Primjena novih legura povlaci za sobom redizajnire citace konstrukcije motocikla sa osvrtom na takav skup elemenata koje tesko mozes da zamislis. I sve to utice na projekat modela, njegov razvoj itd + imas ekonomski element koji utice i na konacno izvrsenje prije pustanja u seriju u tu opet moze nastati kurslus jer inzinjeri nesto naprave ali to je skupo a ekonomisti traze da se pojeftini i tu ima dosta kombiniranja i kako ce to ispast na kraju, kad proizvod postane masovan, to nitko ne zna dok isti ne postane masovan.

Najsvjeziji primjer ti je TFT ekran u koji su BMW rijesili da ubace sve i jos ponesto a sad se ispistavlja da zbog losih i nekvalitetnih komponenti svako malo se od motora otkace te telefon te slusalice u kacigi te navigator...i to ce biti rijeseno u 2019g, bice zamjena komponenti i sve ce radit kako treba no opet bad wibe i sve sto ide uz to. No, koliko ja vidim uprava pocinje da uvidja da je to lose pa polako dio vlasti prepusta tehnicarima, Vidjet cemo kud ce to dovest za jedno 5-7god.

Sto je tice onoga "BMW je sranje" - well, bilo kako bilo no BMWovi motori su front-of-the-line, imaju odlicna inzinjerska rjesenja i svarno, barem meni licno, pruzaju najvece zadovoljstvo u voznji, sto na stazi sto u putu sto van ceste. BMW i HD. I mada mi svake godine svasta prolazi kroz ruke, kod mene u garazi su HD i BMW.
BMW najvise ulaze u koncepte iz kojih uvijek nesto novo izadje, najvise ulaze u inzinjering i sa vremenom njihova rjesenja preticu i kod drugih proizvodjaca, imaju apsolutno najorganizovaniji R&D i najotvoreniji su u suradnji. Ja sam prestao da se trudim da radim bilo sta sa npr Hondom jer sam uz svaki upit morao da saljem oko 9kg (nije sala) dodatne dokumentacije. Yamaha npr, nece ni da cuje da bilo sto ide mimo njihovog lokalnog predstavnistva a u istom ovdje sjede takva govna od ljudi....kad su, najzad, ove godine rjesili da suradjujemo ja sam im odrapio 4.5 puta vecu cijenu za usluge nego bilo tko a u medjuvremenu su se sa svima posvadjali tako da osim mene nitko nije htio sa njima radit ni za kakve novce tako da nisu imali izbora  :mrgreen:

Drugi dio globalnog minusa koji vec godinama uvidjavam kada je rijec o proizvodima BMW je "BMW je skupo sranje".

BMW nije skup - ti malo zaradjujes  8)

I na kraju - meni stvarno nije jasno koji je vama, u 'rvackoj, qrac. Pljuete sebe, pljujete jedni drugi. nitko nikoga ne postuje, tudje misljenje ne da nije bitno (mada se u tome unekoliko slazem) nego izaziva otvorenu agresiju....ja nesto ne mogu skuzit da li je to zbog zraka, dim iz rafinerije, Pliva opet nesto u vodu izbacila....
 
Ja sam naglasio da paralrlni twin na nizim okretajima rsvnomjernije raspolaze okretnim momentom i okruglije se vrti .
850ki su u odnosu na 800 poboljsali vozljivost na asfaltiu, skratili hod ovjesu, cvrsce opruge, premhestili rezervar goriva naprijed, kako bi opteretili prednji kraj.
Samim tim, strucnjaci kazu, mu je pogorsana vozljivost na terenu u odnosu na F800.
Ja ne znam, nisam vozio, a onaj koji nista ne zna, mora sve vjerovati, a vjerujem odredjenima, ne svima.
Npr. Bmw distributeru ne vjerujem.
 
Hard Rocker said:
Drugi dio globalnog minusa koji vec godinama uvidjavam kada je rijec o proizvodima BMW je "BMW je skupo sranje".

BMW nije skup - ti malo zaradjujes  8)

I na kraju - meni stvarno nije jasno koji je vama, u 'rvackoj, qrac. Pljuete sebe, pljujete jedni drugi. nitko nikoga ne postuje, tudje misljenje ne da nije bitno (mada se u tome unekoliko slazem) nego izaziva otvorenu agresiju....ja nesto ne mogu skuzit da li je to zbog zraka, dim iz rafinerije, Pliva opet nesto u vodu izbacila....

Sad ćeš ti vidjeti svoje, samo dok se Sunčeka mamina sinkroniziraju i dogovore što će koji i kako napisati - čitaj: popljuvati.  :wink:
 
Sredju said:
Zaboravio si triumph, koji uz bmw ima najpouzdanije motocikle u evropi, a ne tako i neatraktivne.
Dal i ti dao 9000 eura za rabljen ktm 690 sm iz 2014 godine?

Jedini problm Triumph-a u svijetu je uzasno losa servisna sluzba i totalno sjebana sluzba logistike. Frend ovdje ima Triumph Tiger, kupio je 2014, presao nesto malo preko 100.000 i prosle godine je imao problema sa mjenjacem. Mi to sve fino rastavimo kod mene u garazi, nadjemo problem, nadjemo kataloshku shemu sa dijelovima, ispisemo tvornicke brojeve dijelova i odemo kod lokalnog dilera da narucimo.
Ne moze, kaze, moze samo kompletan mjenjac, cijena sitnica 240.000 rubalja (3400eur).
covjek je motocikl platio 15.000eur. tj 20% cijene novog vozila.

Napisem frendu iz Pier City Custom Bikes email, posaljem mu brojeve, nakon par dana dobijem odgovor - 980funti dijelovi + 33funta troskovi slanja ali mora da se ceka mjesec dana da isporuce dijelove. tj 1013eur sve zajedno.
1013funti je 1020EUR tj 6.8% od cijene vozila + cekas mjesec dana isporuku + jos 15ak dana postara da to dodje do nas al' ok zima je pa nek se ceka.

Cisto zajebancije radi, uzmem brojeve istih/slicnih dijelova za R1200GS (Intermediate shaft, Input shaft, Shifting roll, Shift fork) i pozovem jednog od lokalnog dilera BMW - prva tri dijela imaju, 4ti nemaju na skladistu ali ima na skladistu predstavnistva, mogu da isporuce sutra poslije 15:00sati. Sve zajedno - 600 EUR ili 530EUR ako hocete cekat do pocetka iduceg tjedna, onda mogu sve narucit iz njemacke pa ce bit nesto malo jeftinije.
2014 R1200GS je ovdje kostao 17.000EUR
600EUR od 17.000EUR = 3%.
3% vs maltene 7%
I bez cekanja, ima lokalno skladiste, ima sve na lageru itd itd.

Go figure.

 
tomore said:
Sad ćeš ti vidjeti svoje, samo dok se Sunčeka mamina sinkroniziraju i dogovore što će koji i kako napisati - čitaj: popljuvati.  :wink:

mmmmm pa nekako me i zabole.

Hocu samo dopunit ovo prethodno sto sam napisao - cijeli protekli tjedan sam proveo u Srbiji, R1250GS na planinama (stara kobila, tara, zlatibor, kopaonik),  od vodopada Vrelo kod Perućca, klisure rijeke Gradac kod Valjeva, preko vodopada Gostilje, Jelovarnik, Veliki buk, Sopotnice, Ripaljka, pa sve do kanjona Milesevke i Sicevacke klisure itd. Dosta aktivna voznja po cestama i mimo njih, svakog dana skidanje parametara rada po nekoliko puta i puno, puno sustreta sa lokalnim motoristima duz puta - na benzinskim crpkama, po kafanama itd.
Jebote, NIJEDAN MILIGRAM NEGATIVA, cak i od neke ekipe koji smo sreli na zlatiboru na KTM enduro  :wink: ljudi se interesuje bez obzira na licne preferencije ove ili one marke jer kuze da je rijec o necem novom a da li je bolje ili losije - to se sad vec druga prica.

Toliko negativa kad na ovom resursu ja nigdje sreo nisam.
 
Спасиба, kolega Hard Rocker na iscrpnom osvrtu i korisnim informacijama.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
tomore said:
Sad ćeš ti vidjeti svoje, samo dok se Sunčeka mamina sinkroniziraju i dogovore što će koji i kako napisati - čitaj: popljuvati.  :wink:

Što bi njega pljuvali, čovjek argumentirano raspravlja, pljuvat ćemo tebe, sirotinju koja nema za BMW....srculence...
 
Sredju said:
Ja sam naglasio da paralrlni twin na nizim okretajima rsvnomjernije raspolaze okretnim momentom i okruglije se vrti .
850ki su u odnosu na 800 poboljsali vozljivost na asfaltiu, skratili hod ovjesu, cvrsce opruge, premhestili rezervar goriva naprijed, kako bi opteretili prednji kraj.
Samim tim, strucnjaci kazu, mu je pogorsana vozljivost na terenu u odnosu na F800.
Ja ne znam, nisam vozio, a onaj koji nista ne zna, mora sve vjerovati, a vjerujem odredjenima, ne svima.
Npr. Bmw distributeru ne vjerujem.

Ne, ti si napisao da motor koji je na F850 vozi van ceste losije od motora na F800 :)
I kad sudis o necemu sto nisi probao to je, u najmanju ruku, neozbiljno.
Diskusija bez licnog iskustva i bez cinjenica je diskusija osnovana na temperamentu. Spor koji od goloslovnog utvrdjivanja prelazi na licnost diskusanata. To je kao kada sa jednonogim krenes da diskutujes o stvaralastvu Herberta Von Karajana no diskusiju pocinjes sa rijecima "sto ti znas, ti nemas jednu nogu". Kako, molim te, o arhitekturi moze da diskutuje covjek koji ima vozacku dozvolu manje od 10 dana? Da li nas uopce moze da interesuje misljenje celavog covjeka sa prcastim nosem?
I naravno, osnovni argument u takvim diskusijama je da zatrazis, u samom zharu diskusije, da ti pokaze osobnu iskaznicu i na osnovu njegovih godina treba da kazes "ma nema sanse da ovako star/mlad covjek moze bilo sto da razumije u ovom temi" vratis mu osobnu, uzdignes glavu i zakljucis diskusiju jednim "nemam ja sa takvim sto razgovarati".
Pobjeda.
Sah-mat.
Touche.

 
Hard Rocker said:
Najsvjeziji primjer ti je TFT ekran u koji su BMW rijesili da ubace sve i jos ponesto a sad se ispistavlja da zbog losih i nekvalitetnih komponenti svako malo se od motora otkace te telefon te slusalice u kacigi te navigator...i to ce biti rijeseno u 2019g, bice zamjena komponenti i sve ce radit kako treba no opet bad wibe i sve sto ide uz to. No, koliko ja vidim uprava pocinje da uvidja da je to lose pa polako dio vlasti prepusta tehnicarima, Vidjet cemo kud ce to dovest za jedno 5-7god.

Vjerovao ili ne meni TFT radi savršeno od prvog dana!
 
TIS said:
Vjerovao ili ne meni TFT radi savršeno od prvog dana!

tj imas slusalice u sljemu, mobitel, navigator, sve to je spojeno preko TFT u jedinstven sustav i nisi imao disconnection ni jednom? kad ugasis motor i ponovo upalis sve to se samo odmah medjusobno spoji i ne moras nista cackat po ekranu?
 
EnduroLab said:
Što bi njega pljuvali, čovjek argumentirano raspravlja, pljuvat ćemo tebe, sirotinju koja nema za BMW....srculence...

Udri po sirotinji....sunce mamino.
 
Vazno je gledati kako BMW napusta svoje pronalaske, kojima se u njihovo doba hvalio kao tehnoloskim dostignucima.
Izbacili su tank iz redine motocikla, vidim, pomalo se rjesavaju i telelevera, ne i bilo nista cudno ako usko izadje i r 1200 gs bez telelevera.

Hard, citaj pomnije.
Cicica gore na video je schefredakteur Motorrad magazina, on preprica iskustva njegovih 5 test vozaca i to ti je 90 % tako.
F850 je prepravljen za asfalt, ali nitko ne kaze da njegovom prosjecnom kupcu nece biti dovoljan i na makadamu, ali se F800 bolje vozi mimo asfalta od F850.
To sam skuzio iz njihovog testa.
 
Hard Rocker said:
tj imas slusalice u sljemu, mobitel, navigator, sve to je spojeno preko TFT u jedinstven sustav i nisi imao disconnection ni jednom? kad ugasis motor i ponovo upalis sve to se samo odmah medjusobno spoji i ne moras nista cackat po ekranu?

Kaciga, telefon i Navigator VI, sve se uredno pospaja i ostaje spojeno. Navigator je spojen direktno na kacigu, sve ostalo na TFT!
 
TIS said:
Kaciga, telefon i Navigator VI, sve se uredno pospaja i ostaje spojeno. Navigator je spojen direktno na kacigu, sve ostalo na TFT!

opa....hm...sve sto sam ja drzao u rukama bilo je sa problemima. Kad si kupio motor?
 
Hard Rocker said:
hmmmm....mozda je vezano nesto za lokalizaciju softa a ove 3.14chke iz predstavnistva muljaju o el.dijelovima :)

Moguće, ali ipak mislim da se radi o nejasnoj proceduri uparivanja, u uputama je to obrađeno u par rečenica a u stvarnosti je malo kompliciranije. Isto tako je jako bitno koja se komunikacija (u kacigi) koristi!
 
TIS said:
Moguće, ali ipak mislim da se radi o nejasnoj proceduri uparivanja, u uputama je to obrađeno u par rečenica a u stvarnosti je malo kompliciranije. Isto tako je jako bitno koja se komunikacija (u kacigi) koristi!

mmmmm...a koja je stvarna procedura?
Garniture su ovdje uglavnom sena, cardo (Scala Rider) i inpterphone