Sredju said:
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.
Gle, samo MOTOR nije ono sto dozvoljava (ili ne dozvoljava) da se motociklom upravlja ovako ili onako na asfaltu ili van njega.
Kako se mjenjaju razne tehnologije tako se mijenja i poimanje motora (kao agregata) u cijelom sklopu motocikla, tako se i uloga motora (agretata) mijenja i prilagodjava sinhroniziranim dejstvima citavog sklopa - motora, kotaca, kuglagera u kotacima (da, sa novom generacijom amortizera ispostavilo se da i ovi, naizgleda jednostavni dijelovi, igraju itekako vaznu ulogu u rasporedu sila koje utjecu na to kako se motocikl ponasa). Primjena novih legura povlaci za sobom redizajnire citace konstrukcije motocikla sa osvrtom na takav skup elemenata koje tesko mozes da zamislis. I sve to utice na projekat modela, njegov razvoj itd + imas ekonomski element koji utice i na konacno izvrsenje prije pustanja u seriju u tu opet moze nastati kurslus jer inzinjeri nesto naprave ali to je skupo a ekonomisti traze da se pojeftini i tu ima dosta kombiniranja i kako ce to ispast na kraju, kad proizvod postane masovan, to nitko ne zna dok isti ne postane masovan.
Najsvjeziji primjer ti je TFT ekran u koji su BMW rijesili da ubace sve i jos ponesto a sad se ispistavlja da zbog losih i nekvalitetnih komponenti svako malo se od motora otkace te telefon te slusalice u kacigi te navigator...i to ce biti rijeseno u 2019g, bice zamjena komponenti i sve ce radit kako treba no opet bad wibe i sve sto ide uz to. No, koliko ja vidim uprava pocinje da uvidja da je to lose pa polako dio vlasti prepusta tehnicarima, Vidjet cemo kud ce to dovest za jedno 5-7god.
Sto je tice onoga "BMW je sranje" - well, bilo kako bilo no BMWovi motori su front-of-the-line, imaju odlicna inzinjerska rjesenja i svarno, barem meni licno, pruzaju najvece zadovoljstvo u voznji, sto na stazi sto u putu sto van ceste. BMW i HD. I mada mi svake godine svasta prolazi kroz ruke, kod mene u garazi su HD i BMW.
BMW najvise ulaze u koncepte iz kojih uvijek nesto novo izadje, najvise ulaze u inzinjering i sa vremenom njihova rjesenja preticu i kod drugih proizvodjaca, imaju apsolutno najorganizovaniji R&D i najotvoreniji su u suradnji. Ja sam prestao da se trudim da radim bilo sta sa npr Hondom jer sam uz svaki upit morao da saljem oko 9kg (nije sala) dodatne dokumentacije. Yamaha npr, nece ni da cuje da bilo sto ide mimo njihovog lokalnog predstavnistva a u istom ovdje sjede takva govna od ljudi....kad su, najzad, ove godine rjesili da suradjujemo ja sam im odrapio 4.5 puta vecu cijenu za usluge nego bilo tko a u medjuvremenu su se sa svima posvadjali tako da osim mene nitko nije htio sa njima radit ni za kakve novce tako da nisu imali izbora
Drugi dio globalnog minusa koji vec godinama uvidjavam kada je rijec o proizvodima BMW je "BMW je skupo sranje".
BMW nije skup - ti malo zaradjujes 8)
I na kraju - meni stvarno nije jasno koji je vama, u 'rvackoj, qrac. Pljuete sebe, pljujete jedni drugi. nitko nikoga ne postuje, tudje misljenje ne da nije bitno (mada se u tome unekoliko slazem) nego izaziva otvorenu agresiju....ja nesto ne mogu skuzit da li je to zbog zraka, dim iz rafinerije, Pliva opet nesto u vodu izbacila....