konačno jedan pametan post...
Basta,sam ti reko za svjetlo?(i za mjenjač,vibracije,potronju,kvačilo,ovjes,sic,zadnje svjetlo,kočnice....).
ajd zeka peka.
sve ovo sluam,al piganje rame???
odi s Bastom đir,da vidi kak se piga rama do fuzića...
(za ovo imam pivu večeras,tak smo se dogovorili...)
8) Kaj da vam velim moj je 03 i jedino sto mene malo smeta je to troi dok se stiće mjenjać pri naglom startu zna biti banana iz 1 u 2 ali to se da naučiti a sve u svemu motor je mene zadovoljio,moe sa njim dosta toga a i zavoji mu nisu loa strana ja sam jao na tvorničkim gumama i meni su dobre.da dadek ima prav svjetlo trebam spustit malo jer pati dok vozim iza njega .
Kako je moj model 600 N, odlučio sam kupiti i pleksi, original Ya maha, ti maha, on maha itd.
Kako sam imao nekakove poslove u Sisku svratio sam do određenog g. Tomice usput te naručio pleksi, kao ono original.
Nije bilo popusta kao to je original itd. (kotao je cca 950 kn), sve super.
Kad ono - ja doma sav nadobudan pokuam to staviti, a cijeli posao je skinuti dva imbusa koji na vrhu vila dre most i staviti nova dva koja prolaze kroz nosače plastike.
Međutim u jednom nosaču tog originalnog-priličnog skupog-sve super pleksija zavaren komad metala cca duine 4mm, debelog 2mm te isto toliko visokog. Vjerojatno otpadak od varenja ili neto sl. I - nemoe ugurati priloene arafe unutra
I to sada, nazovem ja Tomicu ali on ide na godinji i nemoe mi pomoći u roku 20-ak dana, a ja nek se jebem s tim pleksijem, nemo ni turpiju unutra uvući. Eto, jebe pleksi, a preko 150 je borba za goli ivot ako se due vozi.
Toliko o originalnoj opremi.
Inače sada ima 4.400km kočnice moda i jesu malo bolje ili sam se naviknuo na tako loe kao to jesu.
Na piganje nisam mislio na ramu, okvir i sl, nego na kompletno "plivanje" motora u brim zavojima te pri altanju u viu prilikom izlaska iz gore navedenih. to uključuje gume, spoj volana i okvira itd. pa se dobija dojam da motor pliva, piga se.
Svakak čast kolegi koji je reako da se pod njegovih 100 i neto kg. nita ne piga, ja za to jo učim, tek sam na 85kg.
si lud da kupim suzukija pa da mi na 399 kmh iscuri ulje od kuplunga pa bum moral onda altat bez kuplunga i na semaforu bum moral stajat na prednjem kotaču dok se ne upali zeleno, mislim nije mi to problem ali bu ju ljudi mislili da se pravim vaan, a i neznam dal bi vilica izdrala opterečenje.
2JeboSrki- tih 129,9 u irinu su spojleri koj su mukotrpno rađeni godinama, i kaj je najbitnije treba njih odravat mislim nije to sam tak.
ti spojleri daju posebnu ajrodinamiku i zrak kad cirkulira pored iznad i ispod pritiće motor na cestu pri extremnim (99+) brzinam, kad pretičem sivog Suzukija na staroj Zagorskoj