Novi FZ 600 N plusevi i mane

basta said:
Nemreš ni ti tebi ulje curi... :mrgreen: :mrgreen:

Al ne na žlajfami, na kunplugu :mrgreen: :mrgreen: jedno punjenje mi je izdržalo put Novi-ZG-Mihovljan-Mače-ZG :mrgreen:
 
Pa tak ti piše i u knjižici još je puno i izdržalo.A na drugoj stranici kažu da onda prelazi na žlajfe. :mrgreen: :mrgreen: :ugovor:
 
Srki said:
taj ti motor niš ne valja. za kurac. kupi hondu

konačno jedan pametan post...
Basta,sam ti reko za svjetlo?(i za mjenjač,vibracije,potrošnju,kvačilo,ovjes,sic,zadnje svjetlo,kočnice....).

ajd zeka peka.
sve ovo slušam,al piganje rame???
odi s Bastom đir,da vidiš kak se piga rama do fuzića...
(za ovo imam pivu večeras,tak smo se dogovorili...)
 
kaj to meni piva?






srki
daj mi jedno vopi!
kaj dnohla?
jok, Ožujsko :mrgreen:
 
8) Kaj da vam velim moj je 03 i jedino sto mene malo smeta je što troši dok se stišće mjenjać pri naglom startu zna biti banana iz 1 u 2 ali to se da naučiti a sve u svemu motor je mene zadovoljio,možeš sa njim dosta toga a i zavoji mu nisu loša strana ja sam jaoš na tvorničkim gumama i meni su dobre.da dadek ima prav svjetlo trebam spustit malo jer pati dok vozim iza njega .
 
Kako je moj model 600 N, odlučio sam kupiti i pleksi, original Ya maha, ti maha, on maha itd.

Kako sam imao nekakove poslove u Sisku svratio sam do određenog g. Tomice usput te naručio pleksi, kao ono original.
Nije bilo popusta kao to je original itd. (koštao je cca 950 kn), sve super.
Kad ono - ja doma sav nadobudan pokušam to staviti, a cijeli posao je skinuti dva imbusa koji na vrhu vila drže most i staviti nova dva koja prolaze kroz nosače plastike.
Međutim u jednom nosaču tog originalnog-priličnog skupog-sve super pleksija zavaren komad metala cca dužine 4mm, debelog 2mm te isto toliko visokog. Vjerojatno otpadak od varenja ili nešto sl. I - nemožeš ugurati priložene šarafe unutra
I što sada, nazovem ja Tomicu ali on ide na godišnji i nemože mi pomoći u roku 20-ak dana, a ja nek se jebem s tim pleksijem, nemoš ni turpiju unutra uvući. Eto, jebeš pleksi, a preko 150 je borba za goli život ako se duže voziš.
Toliko o originalnoj opremi.

Inače sada ima 4.400km kočnice možda i jesu malo bolje ili sam se naviknuo na tako loše kao što jesu.

Na piganje nisam mislio na ramu, okvir i sl, nego na kompletno "plivanje" motora u bržim zavojima te pri šaltanju u višu prilikom izlaska iz gore navedenih. Što uključuje gume, spoj volana i okvira itd. pa se dobija dojam da motor pliva, piga se.
Svakak čast kolegi koji je reako da se pod njegovih 100 i nešto kg. ništa ne piga, ja za to još učim, tek sam na 85kg.
 
jebi ga, after market pleksi ti nikad neće bit ni blizu onog orginalnog oklopa na S modelu.

Kaj se zaštite tiče, na Fazeru S je to jebeno dobro napravljeno. Kaj se brže voziš, manje puše. :mrgreen: :mrgreen:

Ak se malo sagneš (ja sam 1,90), možeš jurit prek 2 glave do sutra.




srki
malimje (motoj)
 
Srki said:
jebi ga, after market pleksi ti nikad neće bit ni blizu onog orginalnog oklopa na S modelu.

Kaj se zaštite tiče, na Fazeru S je to jebeno dobro napravljeno. Kaj se brže voziš, manje puše. :mrgreen: :mrgreen:

Ak se malo sagneš (ja sam 1,90), možeš jurit prek 2 glave do sutra.




srki
malimje (motoj)

Taj tvoj Fazer niš nevalja trebal si kupi plavi, on ide bolje i brže, A kad se sagneš (ja sam 129,9) možeš jurit i prek tri glave do jučer. :mrgreen: :mrgreen:
 
kvadratura od napred nam je ista :mrgreen:

ti JESI 129,9 al to nadoknađuješ u širinu :mrgreen: tak da viriš sa strane oklopa!

Ja virim gore, al se mogu sagnut! a kaj buš ti??? :mrgreen: :mrgreen:



srki
virim?ćirim!
 
Kupite si Suzukija pa bute jurili 299 po zadnjem i pisali poruke stojeći na fuzićima :mrgreen: :mrgreen:
 
Bandit said:
Kupite si Suzukija pa bute jurili 299 po zadnjem i pisali poruke stojeći na fuzićima :mrgreen: :mrgreen:

si lud da kupim suzukija pa da mi na 399 kmh iscuri ulje od kuplunga pa bum moral onda šaltat bez kuplunga i na semaforu bum moral stajat na prednjem kotaču dok se ne upali zeleno, mislim nije mi to problem ali bu ju ljudi mislili da se pravim važan, a i neznam dal bi vilica izdržala opterečenje.
2JeboSrki- tih 129,9 u širinu su spojleri koj su mukotrpno rađeni godinama, i kaj je najbitnije treba njih održavat mislim nije to sam tak.
ti spojleri daju posebnu ajrodinamiku i zrak kad cirkulira pored iznad i ispod pritišće motor na cestu pri extremnim (99+) brzinam, kad pretičem sivog Suzukija na staroj Zagorskoj

A jesam ga nasro (osim poslje zadnjeg zareza)
:LOL: :LOL: :LOL: