Novi FZ 600 N plusevi i mane

Silvio said:
:shock: zbilja su vam nabrijane te mašine od 600 ccm,moj ide 90 km/h u petoj na 4000 o/min tako da mi period razrade nije ni trajao dugo,za tjedan dana sam okrenuo prvu tisuću a onda sam ga vrtio do 6000 o/min a tada već ide i više od 130 km/h.
e pa tu se gubi omjer.....moj na 6000rpm ide jedva 100......a na 9000 ide 140
 
Meni brzinomjer ni ne radi, ali šesta ide u crveno... 8) 8)
 
Zanima me dali je ovaj motor pogodan za početnike? mislim, vozio sam još od malih nogu sve moguće nabrijavane i nenabrijavane skutere ali nikad ovako nešto. Bio bih vam zahvalan kad bi netko odgovorio. :mrgreen: . pozdrav!
 
stari meni je fazer prvi motor nakon ukupnog staža vožnje skutera od 49 ccm 3 mjeseca i pola sata vožnje kawasaki kle-a 500 i mogu ti reć da opće nemam problema, naprotiv... :mrgreen:
 
Evo, Fazer sada ima već 3500km.
I što je istina od onih početnih kilometara.
1. Vibracije manje više stalno prisutne, s time da u 6-oj na 119 do 121 su jako neugodne i pri tome mislim da te onda od sjedala svrbi guzica i noge od oslonaca,
2. stražnje svjetlo nije fiksirano, zbog kaže serviser, vibracija pa na malo neravnoj cesti klepeće,
3. motor se pri bržem ulasku u zavoje "piga" jako je mekan ( no tu neki mogu reći da za to nije niti napravljen, no ...),
4. kočnice - nula, jako loše pogotovu dok se zagriju, a ako je imalo mokro pa se diskovi navlaže onda se treba jako čuvati

Nakon svega ipak: motor mi se jako sviđa u cjelini, navedene mane nisu takove da zbog njih ne bi se odlučio na kupnju istoga.
 
Biker said:
3. motor se pri bržem ulasku u zavoje "piga" jako je mekan ( no tu neki mogu reći da za to nije niti napravljen, no ...),
4. kočnice - nula, jako loše pogotovu dok se zagriju, a ako je imalo mokro pa se diskovi navlaže onda se treba jako čuvati
Moj Fazer ima 5500 km jos malo.
Vibracije vise nisu tako jake kakve su bile na pocetku, štoviše toliko su minimalne da ih niti ne osjetim.
za točke 3. i 4. si blebnuo takvu glupost
motor se nimalo ne piga u zavojima (vozio sam se snjim na grobniku pa ti mogu reci da čak kad i zapinješ sa fuzićima u zavoju ne osjeti se nikakvo piganje čak nit pod menom (128,5 kg :mrgreen: ) )
kočnice su isto tako dobre (ja nezam sta se očekuje od kočnica da kad pomisliš ju stisnut da se motor već zaustavi :roll: ) isto su ispitane na grobniku čak i nakon cca 35, 40 krugova nisu pokazale umorenost dapaće kočile su cijelo vrijeme isto snažno i možeš čak ju ljepo dozirati (kočenje u zavoju)
Jučer su testirane za vožnju po kiši i nije bilo nikakvih problema kočila je jednako kao i po suhom i kao što sam napomenuo da se ljepo dozirati tak da se nemoraš brinuti da če kotač zablokirati na mokrom i skliskom.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Vedran said:
[motor se nimalo ne piga u zavojima (vozio sam se snjim na grobniku pa ti mogu reci da čak kad i zapinješ sa fuzićima u zavoju ne osjeti se nikakvo piganje čak nit pod menom (128,5 kg :mrgreen: ) )

bas zato se ni ne osjeti :mrgreen: :mrgreen:
 
bas zato se ni ne osjeti :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Čuj ti pijanduro bum ja zajašil na tebe pišalonca pa bumo vidli kak se nebuš ni ti pigal i za uši natezal da vidimo kak nebuš vrištal i tresel se sav da se skinem sa tebe :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Vedran said:
bas zato se ni ne osjeti :mrgreen: :mrgreen:

Čuj ti pijanduro bum ja zajašil na tebe pišalonca pa bumo vidli kak se nebuš ni ti pigal i za uši natezal da vidimo kak nebuš vrištal i tresel se sav da se skinem sa tebe :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:[/quote]

aaaaaaaaaaaaaaa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Grawe said:
Vedran said:
bas zato se ni ne osjeti :mrgreen: :mrgreen:

Čuj ti pijanduro bum ja zajašil na tebe pišalonca pa bumo vidli kak se nebuš ni ti pigal i za uši natezal da vidimo kak nebuš vrištal i tresel se sav da se skinem sa tebe :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

aaaaaaaaaaaaaaa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Nova ljubav na vidiku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Daklem, nakon 1000 km neka zapažanja za sadašnje i buduće vlasnike Fazera 600.

1. Motor se ne piga. Da si vozio neki stariji sa cijevnim okvirom vidio bi kaj je piganje.
2. Kočnice - vjerojatno treba još soma-dva da sjednu kak treba, ali ja osobno nisam oduševljem. Korektne jesu, al da je neš specijalno i nije.
3. Ovjes - s obzirom da su mogućnosti štelanja zadnjeg amortizera dosta ograničene, a prednji nema štelanja, meni se čini odlično podešen. Bivši Kavić je bio dosta mekan, pa sad razmišljam da si ubacim silikona pod tur :mrgreen:
4. Mašina - po meni najbolji dio motora, sjajan zvuk i odlična za ganjanje
5. Zic - za kurac (pardon), tanki, nagnut prema naprijed, stalno curiš prema tanku
6. Upravljač - po meni previše zatvoren i zato naporan za ručni zglob, gripovi pretvrdi i preglatki pa po vlazi klize u rukama
7. Mjenjač - po meni odličan, malo glasan al s vremenom će se i to vjerojatno malo promijeniti
8. Vjetrobran - sa svojih 1,90 ni jedan mi nebi bio baš ono dobar za popizdit al ak si manji i širi :mrgreen: :mrgreen: onda je više neg OK
9. Spuh - grije tur, naročito za suvozača(-picu), ali izgleda jebeno dobro

Sve u svemu, sjajan bike.
Osjećaj blizu R motora, a istovremeno mogućnost ugodne vožnje u dvoje sa hrpom prtljage.

Nas par vlasnika Fazera kaj se znamo, uglavnom smo "nezadovoljni" istim ili sličnim detaljima, a i po stranim forumima se vuku slična mišljenja.

E da!, još bi reko da su boje bezveze, osim ak nije srebrna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sorry dečki!





srki
jebo ak nije Bridgestone :mrgreen:
 
Vedran said:
Biker said:
3. motor se pri bržem ulasku u zavoje "piga" jako je mekan ( no tu neki mogu reći da za to nije niti napravljen, no ...),
4. kočnice - nula, jako loše pogotovu dok se zagriju, a ako je imalo mokro pa se diskovi navlaže onda se treba jako čuvati
Moj Fazer ima 5500 km jos malo.
Vibracije vise nisu tako jake kakve su bile na pocetku, štoviše toliko su minimalne da ih niti ne osjetim.
za točke 3. i 4. si blebnuo takvu glupost
motor se nimalo ne piga u zavojima (vozio sam se snjim na grobniku pa ti mogu reci da čak kad i zapinješ sa fuzićima u zavoju ne osjeti se nikakvo piganje čak nit pod menom (128,5 kg :mrgreen: ) )
kočnice su isto tako dobre (ja nezam sta se očekuje od kočnica da kad pomisliš ju stisnut da se motor već zaustavi :roll: ) isto su ispitane na grobniku čak i nakon cca 35, 40 krugova nisu pokazale umorenost dapaće kočile su cijelo vrijeme isto snažno i možeš čak ju ljepo dozirati (kočenje u zavoju)
Jučer su testirane za vožnju po kiši i nije bilo nikakvih problema kočila je jednako kao i po suhom i kao što sam napomenuo da se ljepo dozirati tak da se nemoraš brinuti da če kotač zablokirati na mokrom i skliskom.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

OPA IMA NA FORUMU I LJUDI MOJIH DIMENZIJA :wink:
 
Što se tiče mjenjača i glasnosti, kako sam prije vozio CBR 4 godine, sa Hondom nema sličnosti, pa kada se "kvačilo" ne stisne više od debljine i pol ručice te se onda mijenja normalnim pritiskom (ne zapinjati k'o sivonja) nema onoga "klak" koje se javlja ako ručicu "kvačila" povučem do polovine hoda ili do kraja. CBR-ka je zahtjevala barem oko polovine.
 
Sajla od kvačila mi je bila u ku..u.
Otišao sam u ovlašteni servis i oni nasrali ulja u sajlu ( opet isti ku..c
Nije mi se dalo čekat i ostavljat motor pa sam se
odrekao garancije za sajlu i kupija o svom trošku:
a ) 150 kn: original za FZ6-S i prominija je i ponovo isti ku..c
b ) 230 kn: sajla od Naked verzije ( puno mekša nego za FZ6-S
To je bija pun pogodak :idea:

<---- to mu je bio jedini nedostatak ( vozač se ne računa :mrgreen:
 
Može kada ga redizajniraju, ovako spram 600N izgleda kao staro željezo, nemojte se uvrijediti ali svakome je njegov najljepši motor, pas, auto, ...
 
Ja osobno se neću uvrijedit. Svako ima pravo na svoje mišljenje, a moje je da to poštujem. S druge strane, moj Fazer (1000) meni nije dosad prouzrokovao neke muke, osim visoko pozicioniranog snopa fara, što sam korigirao. Minimum mu je bio malko visok (1300-1400 okretaja), ali i to sam smanjio. Još je u fazi razrade (do 6000 okretaja), pa ga ni ne pilam, mada ga koji put pošaljem i malo više, ali nema nikakvih trzaja, trešnje ili nečeg trećeg.
S druge strane, kočnice su mu (za moj ukus) fenomenalne.
Jedino mi je jedna stvar bila smiješna. Kad ga palim hladnog, dignem čok skroz, a on neće da upali bez malko gasa. Međutim, ako čok dignem samo do pola, pali iz prve.
Inače, kako sam primijetio da ga ljudi sa strane pogledavaju, očito da im se sviđa. To mi baš ne znači puno, čak me i smeta kad se zablese u mene. Kupio sam motor isključivo radi svog gušta i uživancije, a ne da se kur..m okolo. Kaciga uvijek na glavi.
A sad, kad smo već kod toga, može mi netko od ekipe koja ima Fazera 1000 dat usput koji savjet. Nikad nije na odmet poslušat iskusnijeg. Dosad ga još nisam "iskoristio". U 6. na nekih 5000-6000 okretaja, ode do 160-170km. Osim što ga razrađujem, da budem iskren, dalje od toga me još strah.
 
Evo vam ocjena sa hard testa
Nakon 19500km
Sve je super osim getribe koja neznam koliko ce dugo izdrzati. Uzas. Preskace ko da imam jebeni bicikl i da mi je lanac pao medju zupcanike i treba krug ili dva drubljenja dok se ne odluci u koju ce brzinu. 4 pa naglu u 2 i tek onda u 5-tu.

Guma Bridgestone BT 020 izdrzala 14000 i mogla je jes ali zbog puta sam je mjenjo.

Kod graba na cesti cuje se udarac iz podrucja sata.
Ulje ne trosi niti malo. Kocnice ko nove. Potrosnja 5,2-5,7 na otvorenoj grad 6,7l/km

Pri duzim relacijama i velim brzinam preko 140 pa tako satima obavezno provjeravati tlak u gumama, pogotovo u prednjoj.

Tko je reko da je samo BMW za visoku exploataciju :twisted:
 
taj ti motor niš ne valja. za kurac. kupi hondu








srki
meni moj super, troši
 
Bandit said:
Nemreš pisati o kočnicama nakon kaj si napravil samo 168km...a i pričekaj da se motor razradi pa onda šibaj.
Nemreš ni ti tebi ulje curi... :mrgreen: :mrgreen: