Novi GS/GSA

Što se tiče dizajna, GS je i trebao biti kockastiji, robusniji... novi 1300GS je preoštar, agilan, kompaktan, na to su se ljudi i žalili jer je velik raskorak od 1250 i njegovog ikoničnog stajlinga. Možda su u bmw-u i htjeli razdvojit pristup, da GS bude tanak i fluidan, a GSA kockat i utilitaristički... samo što su pretjerali u oba smjera i otišli u krajnost, pa su oba ružna.
 
Neće esdo priznat da bolje ide od xr, pa se eksponira slomljena pedalica.
Iskreno, ne ide kako smo ocekivali da ce da ide. Burazer je cijelo vrijeme vozio GS, a ja ga pratio sa XR. Ide GS odlicno, ali razlika nastupa kada XR dodje na 6000. Tada ga vise ne pratim nego hocu prakticno da se zabijem u njega.
 
Što se tiče dizajna, GS je i trebao biti kockastiji, robusniji... novi 1300GS je preoštar, agilan, kompaktan, na to su se ljudi i žalili jer je velik raskorak od 1250 i njegovog ikoničnog stajlinga. Možda su u bmw-u i htjeli razdvojit pristup, da GS bude tanak i fluidan, a GSA kockat i utilitaristički... samo što su pretjerali u oba smjera i otišli u krajnost, pa su oba ružna.

Neki osvrt burazera, a presli smo nekih 700km prije ovog sranja sa polugicom mjenjaca, je da je 1250 explozivniji iz nizih obrtaja. Ovaj 1300 trazi jednu nize da bi isao isto. Definitivno je duzi prijenos na 1300 pa se tako nekako ponasa blize XR-u. Moras vise raditi sa mjenjacem po serpentinama. Laksi je po upravljivosti od 1250 ali ne previse. Skoro pa isto.
Ono sto je cudno je da su stitnici ruku blizu ruckama i ostri na rubovima pa se burazu par puta desilo da zapne rukavicom za stitnik kada krene uhvatiti kocnicu.
U zavojima je miran i neutralan, drzi putanju kao na sinama.
I glupost je ovo podizanje i spustanje. Ovaj nas je imao samo osnovnu funkciju - spusti se samo kada ugasis motor a ne kada se zaustavis (to je doplata). Podigne se kada krenes voziti i tako stoji i kada se zaustavis.
To je burazera i zajebalo jer je motor nekad nizak a nekad ne i tako se i omaklo da mu ispadne na pod. Iako je kompaktniji od 1250, iz nekog razloga je visi i tezi za dohvatiti pod. Mozda zbog oblika sjedista. Buraz je visok 183 i 1250 je drzao sa obje noge full na podu, a 1300 je drzao prakticno na prstima.
 
  • Like
Reactions: Fyodor
Upravo tako, stvarno šokantna informacija iz prve ruke, nadam se i velika škola za mnoge...

Vjeruj da su i u BMW-u ostali u soku kada smo otisli da kupimo zamjensku pedalu. Nisu ljudi mogli da vjeruju kada smo im objasnili da je sve od plastike… Na kraju smo kroz salu zakljucili da bi im bilo pametno da naruce vise komada pa drze na lageru jer ce u buducnosti sigurno biti potraznje za pedalama…
 
  • Like
Reactions: Village
Meni je totalno bezveze spominjat cijenu motora i odlazak van asfalta, ja volim offroad i sa bilo kojim motorom tog tipa bi i vozija off, o tezini se da pricat, al to je opet do glave😁
PS. cak sad kad razmisljam kad dam vise love i zelim vise uzivanja, a ne da sam jos ogranicen 😄 pa ko je tu onda koga kupija ti njega ili on tebe😂
Meni nije
Jer dat 30 iljada eura pa se izrtst pi gudurama a svaki pad par iljada eura
Ti si mozda bogat
Ja nisan
 
Samo pocni kupovat vozila(stvari opcenito) primjerenija svojim primanjima i standardu i bit ce ti nesto lakse.
znaci moran uzet full optional GSA ili Multicu Enduro........a o auti,a ispod X3 niti ne pomislit
 
slažem se sa konstatacijom o kupovanju primjereno primanjima...
isto tako, ima nas koji si možemo priuštit skuplje stvari, vozila i slično, ali nas jebe taj momenat "čekaj malo, stani, ako sam dao toliko, zašto sa dobio ovoliko?" ili "zašto bi da toliko, ako i sa ovoliko mogu bit zadovoljan?"

ne spominjem sad ovi gaf sa plastičnom polugom mjenjača, ima toga svugdi da se razumimo... nego naprosto ne gledamo svi isto na novac koji zarađujemo...

 
znaci moran uzet full optional GSA ili Multicu Enduro........a o auti,a ispod X3 niti ne pomislit
Rade nemoj.
Ako te more nasekirat friz na polovnoj Hondi, bojim se sta bi bilo s ovim ozbiljnijim markama.
 
Meni nije
Jer dat 30 iljada eura pa se izrtst pi gudurama a svaki pad par iljada eura
Ti si mozda bogat
Ja nisan
A tako bi moga rec i za africu ili gs po gradu, dat 30iljada pa se gurat izmedju auta, mos se i izvrnit😁
I ja kad idem ubrdo ne mislim se izvrnit😅

A onda najbolje ne kupovat motor jer se mos uvik izvrnit
 
A tako bi moga rec i za africu ili gs po gradu, dat 30iljada pa se gurat izmedju auta, mos se i izvrnit😁
I ja kad idem ubrdo ne mislim se izvrnit😅

A onda najbolje ne kupovat motor jer se mos uvik izvrnit

Ma uzbrdo nikad nije bila frka. Nizbrdo je zajebano s gudama 😂
 
  • Haha
Reactions: Pletikosa34
Motor je ka i parizer;

lako kvarljiva potrošna roba, koja ako je na podu bila duže od zlatnog pravila 3 sekunde imaš problem :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Zog
Vjeruj da su i u BMW-u ostali u soku kada smo otisli da kupimo zamjensku pedalu. Nisu ljudi mogli da vjeruju kada smo im objasnili da je sve od plastike… Na kraju smo kroz salu zakljucili da bi im bilo pametno da naruce vise komada pa drze na lageru jer ce u buducnosti sigurno biti potraznje za pedalama…
To kad pravi muž zašalta nebu ni do treće došel, već bu šalthebla u komadićima.
 
Samo pocni kupovat vozila(stvari opcenito) primjerenija svojim primanjima i standardu i bit ce ti nesto lakse.

To je jedan vrlo diskutabilan princip i pojam, jer postoji mnoštvo kriterija i situacija koje definiraju što je u biti nečija mogućnost za što..