Novi GS/GSA

Ide ih odma jedno 5000-6000 za crnu goru. Tako da nakon 7 dana od premijere mozes saznat kakav je ;) [emoji14]

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
mijenja li se i izgled, nisam skužio? trebao je biti malo lakš a ne malo teži, vidjet ćemo.... :misli:
 
Sigurno se mijenja, ali vjerujem da nema revolucije obzirom da su još uvijek bestseller na većini tržišta. Čitam da će redizajnirati plastike i LED svjetlo. Ništa kapitalno.

Najavljuje se;

- povećanje od 85 ccm,
- povećanje 11KS,
- povećanje mase  5 kg,
- neki VVT sistem - kompčicirano, moguće problematično,
- zagušenje buke sa 92 na 88 db - zbači ubjanje euro xx normama..

 
zokx said:
Sigurno se mijenja, ali vjerujem da nema revolucije obzirom da su još uvijek bestseller na većini tržišta. Čitam da će redizajnirati plastike i LED svjetlo. Ništa kapitalno.

Najavljuje se;

- povećanje od 85 ccm,
- povećanje 11KS,
- povećanje mase  5 kg,
- neki VVT sistem - kompčicirano, moguće problematično,
- zagušenje buke sa 92 na 88 db - zbači ubjanje euro xx normama..
povecanje prodajne cijene i povecanje cijene servisa :mrgreen:
 
gastajbarter said:
povecanje prodajne cijene i povecanje cijene servisa :mrgreen:

blago tebi koliko ces novaca ustedjeti....

 
 
TIS said:
Očekivao sam veće povećanje snage!

I ja. Cijelo vrijeme su najavljivali varijabilno upravljanje ventilima, a ovo je kao neki hibrid, pa valjda zato?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Uvijek u prošlosti je bilo oko 10, maksimalno 15 Ks povećanje snage., mogli su ga bar na 140 ks dignut, ali kad razmislim nije fakat važno, jel 135; 140 ili 150. Sve bu to dobro. Ja bi radije da su smanjili težinu za 15 kg.
 
crni konjanik said:
Uvijek u prošlosti je bilo oko 10, maksimalno 15 Ks povećanje snage., mogli su ga bar na 140 ks dignut, ali kad razmislim nije fakat važno, jel 135; 140 ili 150. Sve bu to dobro. Ja bi radije da su smanjili težinu za 15 kg.

(y) Slažem se.

Bilo bi ljepše 150 ks. I multistrada je narasla za 60 ccm i 8 KS. Simbolično, ali je startala sa 150..

Ove kile ću skinut na sebi pa će to biti dodatni upgrade na živosti.  :mrgreen:
 
crni konjanik said:
Uvijek u prošlosti je bilo oko 10, maksimalno 15 Ks povećanje snage., mogli su ga bar na 140 ks dignut, ali kad razmislim nije fakat važno, jel 135; 140 ili 150. Sve bu to dobro. Ja bi radije da su smanjili težinu za 15 kg.

Treba promatrati malo i iz drugog ugla tj ako stave VVT (ako jer nije jos potvrdjeno da hoce) onda ce krivulja max okrenog momenta biti ravnija tj max okretni moment ce biti dostupan u vecem rasponu broja okretaja i to ce se vise osjetit na raspolaganju snagom u voznji nego samo nominalno vrsno podizanje snage. Definitivno se vise dobiva sa sirokim rasponim okretaja  sa max okretnim momentom nego sa  par konja vise i max okretnim momentom u samo jednoj tocci krivulje snage.
A sta se smanjenja tezine tice, i na tome se radi  tj od ponedjeljka sam na dijeti.  :LOL:
 
 
GS-ovci razgovaraju o performansama :shock: :shock:  :LOL: :LOL: :LOL:
Ako me sad nije šlagiralo  :shock:  :shock:

vl-funny-003857.jpg
 
Zrakom hladjen motor, tu mu je granica, 8000 okretaja.
120 ks je sasvim dovoljno, ez problema mozes izgubiti vozacku na autoputu.
 
lb said:
GS-ovci razgovaraju o performansama :shock: :shock:  :LOL: :LOL: :LOL:
Ako me sad nije šlagiralo  :shock:  :shock:

Sta sad?  :misli:  samo malcice o peglanju krivulje.... I to pomocu VVT uparenog s klasicnim bregastim vratilom. 
  I to te shokiralo, umalo slagiralo?  :misli: :misli: 
  Nisam odavno rucno peglao krivulje ali nisam ni zaboravio kako se to radi.
Sta bi tek bilo da sam pisao o naprednim tehnologijama u tom podrucju i prednostima u radu motora koje su donijele?  Srecom pa nisam....  :wink:
 
oceangoing said:
Sta sad?  :misli:  samo malcice o peglanju krivulje.... I to pomocu VVT uparenog s klasicnim bregastim vratilom. 
  I to te shokiralo, umalo slagiralo?  :misli: :misli: 
  Nisam odavno rucno peglao krivulje ali nisam ni zaboravio kako se to radi.
Sta bi tek bilo da sam pisao o naprednim tehnologijama u tom podrucju i prednostima u radu motora koje su donijele?  Srecom pa nisam....  :wink:

Onda sigurno razumijes da je tih par konja vise popapala enorma, jel?
I da je bmw na ionako preteskom motoru uspio naci mjesta da nabaci jos par kg...?
 
EnduroLab said:
Onda sigurno razumijes da je tih par konja vise popapala enorma, jel?
I da je bmw na ionako preteskom motoru uspio naci mjesta da nabaci jos par kg...?
Kakav soj vozaca/ljudi (vecina) ga kupuje ni najmanji problem. Ionako nabace jos 40kg kofera, led svjetala, crash barova, tostera, mlinaca za kafu i bidona za gorivo ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
EnduroLab said:
Onda sigurno razumijes da je tih par konja vise popapala enorma, jel?
I da je bmw na ionako preteskom motoru uspio naci mjesta da nabaci jos par kg...?

  Citao sam samo tehnicki dio o motoru jer sam mislio (nadao se?) da ce mozda otici i korak naprijed tj izbaciti u potpunosti bregasto vratilo ali nazalost nista od toga (u medjuvermenu sam procitao da cak ni VVT nece bit upotrebljen nego drugi sistem) pa nisam ni primjetio da je najavljena tezina cijelog novog motorkotaca par kg veca.  To meni osobno nista ne znaci kad i ja imam 8 kg viska.  :wink:  Oni se ocito ne bi slozili s tobom da je motor pretezak cim se nisu potrudili da skinu koji kg, ali u te rasprave ne zelim ni ulazit jer ti imas definitivno drugi pogled na to u odnosu na 99% vlasnika GSA i cijeli projektni biro BMW Motorrad.
  Promjenjivim timingom mu se daje mogucnost da kroz duzi raspon okretaja  bude u podrucju boljeg tj blizu optimalnog podesenja izgaranja i sigurno ce ga time priblizit zadanim econormama bez obzira na par konja vise jer ce dosta smanjiti podrucja po econormama loseg izgaranja.