Novi GS/GSA

E, počeo me zezat senzor ručice kumplunga, tipa ak ga ostavim na suncu ne radi bas, pa moram u ler da bi upalio motor. Ima neki WD-40 hack ili moram iskeširati 60 eura za novi?
Na zalost nema,meni se desila ista stvar jedino rijesenje je novi senzor ima dva polozaja prvi deaktivira tempomat, a drugi daje start motora u brzini.Promjenjen prosli tjedan.
 
  • Like
Reactions: DacMan
Standardna boljka. Taj mikroprekidac crkne obicno na nekih 40-50k predjenih kilometara. Samo zamjena, nema nikakvih “ozivljavanja”. Kostao je proje par godina oko 50-60 EUR ali ne bi iznenadilo da je sada skuplji
 
Privatnik koji nema novi GS pred garazom nije neki privatnik
vjerovatno sarkazam, ali evo... privatnik sam preko 20 godina, firma sa 10 zaposlenika, dosta smo stabilini...
vozim transalp iz 2008. a službeno/privatno vozilo mi je Suzuki Vitara.
putujem i vozim sa ovima šta voze harlije i bmw, ne osjećam nikakvi jal ni zavist... jer vrlo lipo, sigurno i udobno putujem svojim vozilima.
GS mi se motao po glavi, vrlo kratko. naprosto ne tribam takvo vozilo. ovo što imam je sasvim dovoljno za mene i ženu i naših prosječnih 12-15 tkm godišnje.... možda jednog dana nadogradnja na neku litricu Africu, Stroma, Versysa i to je to...
a to da GS voze zubari ovi oni... ne znam... prijatelj mi je knaufer, žena mu radi kao neki referent u nekoj firmi i oboje voze GSove... vole to. svakome svoji gušti.
 
vjerovatno sarkazam, ali evo... privatnik sam preko 20 godina, firma sa 10 zaposlenika, dosta smo stabilini...
vozim transalp iz 2008. a službeno/privatno vozilo mi je Suzuki Vitara.
putujem i vozim sa ovima šta voze harlije i bmw, ne osjećam nikakvi jal ni zavist... jer vrlo lipo, sigurno i udobno putujem svojim vozilima.
GS mi se motao po glavi, vrlo kratko. naprosto ne tribam takvo vozilo. ovo što imam je sasvim dovoljno za mene i ženu i naših prosječnih 12-15 tkm godišnje.... možda jednog dana nadogradnja na neku litricu Africu, Stroma, Versysa i to je to...
a to da GS voze zubari ovi oni... ne znam... prijatelj mi je knaufer, žena mu radi kao neki referent u nekoj firmi i oboje voze GSove... vole to. svakome svoji gušti.
Dzaba objasnjavas. Standardni stav je da smo zavidni jer ne mozemo si priustiti GS-a. To sto netko od ne-GSovaca ima vozni park koji vrijedi kao 6 GS-ova je nebitno.
Kazes im da su u pravu i to je to :)
PS: Nisam privatnik. Bio sam 5 godina i ako Bog da necu vise nikad. Ne treba mi to u zivotu.
 
ma nisam išao u tom smjeru objašnjavat, nego da GSove ne vozi samo elita društva... to zubari, advokati i slični... voze ih i "ordinary people", jednostavno ih vole, štuju, možda im baš i trebaju, nije uopće bitno i to je to. slično kao i kod auta... neko voli BMW, Mečku, Audi...a meni dovoljna mi Vitara...
ja svoje pare trošim kako mislim da tribam trošit i to je moja privatna stvar... jesam škrt? pa nekome u nečijim očima vjerovatno jesam jer kao mogu si priuštiti a neću... a i to me zaboli... bitno je da sam ja sritan i zadovoljan... ako će i spejsšatle vozit neka voze.
 
Meni je GS statusni simbol i jednog dana kad ga buden ima svi će me poštivat i spuštat pogled kad ga parkiran i uđen u neki kafić ineću se javljat na cesti jadnicima na japanskim drlozima.😎
 
Ja pored tih "statusnih" motora, GSova i Harlija prolazim kao i pred auta BMW, Mercedesa,Audija i sličnih... ovo vauuuu super perfekt, al koji će mi kurac to u životu...ne treba mi. a oni koji ih voze vjerovatno guštaju u tome, šta je najbitnije.
 
Meni je GS statusni simbol i jednog dana kad ga buden ima svi će me poštivat i spuštat pogled kad ga parkiran i uđen u neki kafić ineću se javljat na cesti jadnicima na japanskim drlozima.😎
Obavezno doplati za maglenke sa funkcijoN “follow me caffe”. Sjedneš, naručiš kafućino, a GSA lagano gasne maglenkama. Nema mi jače scene. Nešto ko zalazak sunca, samo su dva sunca i koferi u pozadini umjesto mora ili planina. Razumiješ? Slobodno me popratite za više savjeta.
 
Obavezno doplati za maglenke sa funkcijoN “follow me caffe”. Sjedneš, naručiš kafućino, a GSA lagano gasne maglenkama. Nema mi jače scene. Nešto ko zalazak sunca, samo su dva sunca i koferi u pozadini umjesto mora ili planina. Razumiješ? Slobodno me popratite za više savjeta.
Nema šanse, kad buden ima GS nema komunikacije sa vama šta vozite drloge.😎
 
  • Haha
Reactions: Shepa
81a8eQomXTL._AC_SL1500_.jpg


😄
 
Standardni stav je da smo zavidni jer ne mozemo si priustiti GS-a.

To je točno i tiče se onih koji pljuju po GS/A - a nikada ga nisu imali.

To sto netko od ne-GSovaca ima vozni park koji vrijedi kao 6 GS-ova je nebitno.

To je isto točno, i vrijedi za definiciju ukusa, svakome po želji a ne po nepisanom pravilu da je GS/S obvezni default za svakoga tko ima love.

GS po meni definitivno nije odraz imanja i neimanja. Osobito za ogroman broj primjeraka koji krstare našim cestama i koji spadaju u nekakvu cjenovnu srednju do nižu klasu u razredu ispod 10.000 eura. Svatko tko si danas priušti GS/A u tom cjenovnom razredu mogao je birati na što će potrošiti lovu, a ponuda je izdašna... isti izbor da li bih kupio novi Duster ili 5-6 godina stari ML. Ja bih uvijek uzeo ML, jer je za mene Dacia bila i ostala šljuka od auta, i kada je nova za mene je šljuka, a dobar Merc ili neki drugi premium je premium i star 10 godina, i uvijek bih radije uzeo to... sada što će netko uzeti nekakvu 600-tku ili novog Kineza tipa CF Moto za iste novce - njegov odabir, samo je onda promašeno slušati takove likove da smatraju GS šminkerajem lovatora, a njihov novi stroj košta više... nikada nisam smatrao filozofiju Forda da je "najbolji auto - novi auto" baš ispravna filozofija, jer drugih parametara i varijabila koje čine priču ima puno i previše...

Glede skupoće, za mene bi bilo bacanje love potrošiti puno više love negoli je novi GS na kojekakve talijanske egzotike, Aguste, Ducatije, ili onu hrpu običnog željeza tipa Harleya... to sve košta puno više, pruža nimalo bitno više (a njačešće još manje); no bacati lovu na to je u redu, ali imati GS-a je kurčenje... jebeni jal je izrodio brdo stereotipova koji nemaju veze sa mozgom.
 
Sve si u pravu. I ja sam radije kupio par godina starog BMW-a serije 5, a mogao sam za te novce odabrati puno toga novoga. 2 mjeseca nakon mene je moj sef kupio za iste novce novu Daciu, a ja to ni mrtav ne bih vozio.
Imam samo jedno pitanje: da li je dopusteno da ti se taj famozni GS iz nekog razloga ne svidja i da se jednostavno ne vidis na njemu te ga zbog toga ne zelis imati?
Znam, serem jer si ga ne mogu priustiti...

Jednog dana cu si kupiti XJR1300/MT01/CB1300 da je glancam i gledam u garazi i skuter za po gradu i prestati dolaziti na ovaj forum gdje me tjerate da kupim nekakve GS-ove, Tenere, Stromove (Pafe, tebe gledam!) i slicne ruzne motore :mrgreen:
 
Meni je GS statusni simbol i jednog dana kad ga buden ima svi će me poštivat i spuštat pogled kad ga parkiran i uđen u neki kafić ineću se javljat na cesti jadnicima na japanskim drlozima.😎
A ovima na t-maxu ?
 
I ja sam radije kupio par godina starog BMW-a serije 5, a mogao sam za te novce odabrati puno toga novoga. 2 mjeseca nakon mene je moj sef kupio za iste novce novu Daciu, a ja to ni mrtav ne bih vozio.
I tvoj sef sad tebi moze reci da njegova dacia odradjuje sve kao i tvoj bmw pa cak i bolje i da nije nista losija od bmw-a, kao sto si pred par stranica ti tvrdio da tvoja dacia versys moze sve sto i gs pa da ti je cak i u nekim stvarima bolja.
Nitko tu ne misli da ti se gs treba svidjati ali evo konacno si usporedbom bmw-a i dacie sam sebi odgovorio koja je razlika izmedju gs - ai kawinog entry lvl motora. Jedina slicnost je broj kotaca.