Novi GS/GSA

Polako ali sigurno sa zaključcima ideš prema tronu motociklizma. Kakvo našerafljivanje ovjesa na Afriku ili ugradnja turbine na Versys. Živiš u Austriji, a ne prepoznaješ motorkotač koji serijski ima sve to. KTM. 😍
 
  • Like
Reactions: wanderer
Polako ali sigurno sa zaključcima ideš prema tronu motociklizma. Kakvo našerafljivanje ovjesa na Afriku ili ugradnja turbine na Versys. Živiš u Austriji, a ne prepoznaješ motorkotač koji serijski ima sve to. KTM. 😍
KTM je gori inos benvea😂😂😂
Honda, Triumph i Suzuki
Nakon toga Kawasaki
Podli nema nista…Yamaha prnila u cabar
Prije bibi benvea boxera sa kardanon nego ista od Yamahe(tracer je abomination)
 
KTM je gori inos benvea😂😂😂
Honda, Triumph i Suzuki
Nakon toga Kawasaki
Podli nema nista…Yamaha prnila u cabar
Prije bibi benvea boxera sa kardanon nego ista od Yamahe(tracer je abomination)
Zreli muškarac rezonira drugačije, zato ne možeš shvatiti.
 
  • Like
Reactions: Anticitizen419
svako vrijeme nosi svoje heroje... i prije GS-a je postojao GS... a čak i 50 godina prije toga neki su imali duple bregaste u glavi pa su samo fusnota u povijesti...

Al da bi nešto bilo kultno, mora imati vanredno veliki populus koncentriran oko toga (iz kojeg god razloga...), isto tako i današnji GS... iako zbilja vrhunske proizvodnje i tehnologije, konceptualno je totalno retardiran i apsolutno služi samo i isključivo kao statusni simbol... eventualno u polovnoj varijanti "ak je dobar Mirku i Slavku, meni odličan"...

Definitivni plus za ljude koji puno putuju je mreža i support, tu BMW-u treba skinut kapu...
 
KTM je gori inos benvea😂😂😂
Honda, Triumph i Suzuki
Nakon toga Kawasaki
Podli nema nista…Yamaha prnila u cabar
Prije bibi benvea boxera sa kardanon nego ista od Yamahe(tracer je abomination)

ha ha ha boktejebo

tvoj mozak je odavno abominiran

svakom jebenom loncu na ovom forumu si poklopac a voziš kinesko plastično govno bez mjenjača i kaberg kacigu

daj si nađži hobi
 
Ne valjaju ništa, vidi novu Homdu. Bas jučer pogledal usporedbu, jebeni novinari se usude rec da je Homda manje upravljiva na većim brzinama, manje upravljiva na malim brzinama, slabija, sporija, ima manji okretni moment, lošiji ovjes i manje je udobna. Kreten.
 
  • Like
Reactions: Dene
ha ha ha boktejebo

tvoj mozak je odavno abominiran

svakom jebenom loncu na ovom forumu si poklopac a voziš kinesko plastično govno bez mjenjača i kaberg kacigu

daj si nađži hobi
Aj provjeri ima li ruzine u kardanu
 
Sorry što ne dijelim tvoje zablude o japanskom savršenstvu... iako ne rekoh ništa protiv Honde, ali nekada i činjenice smetaju... osobito ako istina veli da Honda svoju pouzdanost gradi na prodavanju ostarjele, ali provjerene magle ljudima, u tom grmu leži zec "kvalitete"... no zato to naplate najmodernijim cijenama.

Baljezgaš gluposti kao i obično. Dok je Honda razvila od 0 i umirovila tisuće agregata svih zamislivih zapremina, konfiguracija i broja cilindara, BMW je desetlječima prodavao minimalno izmjenjene boksere. Zapravo, za niti jedan benve, izuzev S1000RR u vrijeme kad je izašao, se ne može reći da po pitanu ičega bio bolji od komparativnog japanca, osim o golicanju malograđanske taštine balkanjerosa, a jedini razlog zašto postoji danas ova tema je zato jer je netko u KTMu bio preglup da ugrabi poklonjeni marketing.
 
FB_IMG_1690101693896.jpg
 
Koliko godina rade taj kardanski prenos...a sve je gore,svake godine.

Glavno im je reć...imamo široku mrežu naših servisa.
 
  • Like
Reactions: seki22
Do 2000. God. udio na njemačkom tržištu od 80 % je držala japanska četvorka. U ponekim dijelovima Evrope i do 95.
Tom ubacivanju svega u aute je uzrok USA, jer na njihovom tržištu su el. prozori i klima bili odavno standard. A japsima je USA tržište bilo primarno. U evropi je bazna c klasa mercedes bila bez klime i električnih prozora nazad, a za pojedine kompakt nisi mogao ni nadoplatit klimu, uoči pojave c klase.

Vrijeme koje spominješ kao argument je u tome svijetu definicija antike... nebitno USA ili ne, slijed događanja i ljudske psihe je da uvijek želi imati više za manje novaca, pa je i to oduvijek - otkada su se auti i motori uopće počeli proizvoditi! - bio jedan od faktora koji su o tome puno odlučivali, ali se o tome malo govorilo, kao da je riječ o nekakvoj tajni koju je nemoguće provjeriti... Japsi su proizvodili posebno za europsko tržište (u međuvremenu su svi osim Mitsubishija pootvarali europske i dizajnerske i proizvodne centre), iako su se u tome loše snalazili prvih godina dok nisu shvatili određene antropologije bijelaca i Europljana...

Japanci se znoje malo ili skoro nimalo pa su krcali aute jeftinom plastikom iznutra, što je podosta smetalo europske kupce - ali i rezultiralo niskim cijenama, a na atraktivnosti su dobivali time što jesu davali opremu o kojoj je jedan prosječan velikoserijski europski brand mogao samo sanjati i gdje su kupci kod opreme doplaćivali figurativno sve osim volana, sjedala, ručnog mjenjača i brzinomjera... to sa Mercom si u pravu, no kako je nekakvom žutanu bilo teško boriti se sa etabliranim europskim markama (koje su još uvijek pojam za sve sa bilo koje strane oceana), tako je morao ići ispod žita iliti davati ono u čemu ti isti kiksaju i tako zadobivati kupce... jer sa američki tankim limom sigurno nisu bili obrazac sigurnosti.
 
Da li si nekad vozio motocikl koji vrti 20000 okretaja?

Nisam. NI ne znam da takav postoji.

Šta je zaostalo, nešto šta nije u modi ili je po tehničkim kriterijima prevaziđeno?

Možda nešto što se nije dokazalo i zadržalo kao tehnološki standard?

Ti ćeš reć da je zrakom hlađen boxer sa snagom od 65 konja po litri zapremine tehničko čudo.

Nitko ne govori o BMW bokseru kao tehnološkom čudu - ovdje se može pročitati svašta, ali baš to još nisam vidio... ali je čudo, kroz cjelokupnu svoju povijest, što je odradio, kako se razvijao, kakvu kvalitetu i uporabnost nudi, i mislim da je upravo to ono o čemu ljudi ovdje pričaju... snaga po litri obujma ne predstavlja tehnološko čudo, jer je snaga samo odraz truda i novaca koje si spreman potrošiti, to svaki tuner zna. Masa slini za nekakvim Harleyima koji i danas imaju toliku snagu iz maltene 1.6 - 2.0 litri zapremine, pa nema pjenjenja zbog toga...