Dostupan je vec na konfiguratoru. Napakovan sa svim sto bi u osnovi trebalo da ima ispadne skoro 25.000 EUR (na njemackoj BMW stranici - 19% PDV).
Interesantno da vise nema opcije spustenog ovjesa, nego sada za 500 EUR nude opciju automatskog spustanja motora za 30mm kada brzina padne ispod 25 km/h (spusti se brzo - za 1.5 sec), da vozac lakse drzi motor kada stane, a kada brzina opet poraste iznad 25 km/h ovjes se digne nazad na standard kako bi sav hod bio raspoloziv.
Mislim da ce dobro zaraditi na ovome, jer ce sasvim sigurno ovu opciju kupovati i visoki vozaci kojima ne treba spusten ovjes, cisto radi prakticnosti manevrisanja na bocnim nagibima, po terenu itd. A ostavljen je prostor da se opcija aktivira/deaktivira i kroz TFT menu.
Radar su vjesto uglavili u paket zajedno sa prednjim svjetlom - Headlight PRO i to kosta oko 1.100 EUR. Ali moze se paket preskociti pa kupiti samo PRO svjetlo
Ne znam koliko smisla ima ovaj radar, jedino je dobro za tempomat, no dobro. I bas ruzno izgleda na motoru, mogli su ga probati malo bolje sakriti, jer kod velikog vizira npr. vizir ide preko radara pa je onda na viziru napravljen prorez za radar… A nazad je smjesten u nosacu tablice, kao neka grba iznad svjetla tablice…
U opremi sada ima i “sport kocnice”, a to su opet kociona klijesta na kojim crvenim slovima pise BMW. Onako, kombinacija boje klijesta i slova su po meni kopija Brembo Stylema…
Bas me zanima ko im sada pravi klijesta, mozda Nissin kao na M modelima ?
Jos jedan lopovluk je sto zadnji nosac kofera nije u Touring paketu nego se mora posebno doplatiti.
Uglavnom, cijena baznog malo visa od 1250 modela, ali dosta prosireni paketi i opcije doplate pa se tu bez problema navuce jos 5-6 milja eura