Pratim diskusiju, ali ju ne pratim onako kako bi ti htio, ja velim iz svoje aspekta da smatram kako ti podaci nisu bitni nekome tko ide u ADV klasu. Težina je problem kod svakog motora, no tu nema neke razlike između 240 i 280 kila, barem neni nije bilo - i jedan i drugi da krenu u krivom smjeru, možeš se slikati... a čim krene sa mjesta, GS je odlično složen za lako upravljanje i na jako malim brzinama. Moje iskustvo je da je viši motor lakši za manevar, no eto, svatko to doživljava drugačije...
Netko je u neku grupu na fejsu stavio račun iz belgije. max oprema ,cijena 30 000e
Pa i na K25 su plastične šta ne bi bile i sada?!Na 10:39 - je li moguce da su rucke za suvozaca/zadnji rack napravili od plastike ??? Sve nesto mislim da je metal i da ovaj sa videa valja gluposti, a da je ovo “zvakanje” zapravo namjerno (da koferi mogu malo setati na vjetru), slicno je i na XR-u…
I suvozacev sic nema grijanje ?
Skela mu se previse ljulja dok glavnom mestru dobavlja bujol cimenta...nešto si jako frustriran.nešto te jebe gadno u životu
Da je težina nebitna, ne bi BMWovi inžinjeri trošili novac i vrijeme da učine motor 12kg lakšim, niti bi se tih 12kg isticalo u svim press materijalima da je tako nebitno ciljanoj publici motora. Tako da te tu demantira sam BMW.
nešto si jako frustriran.nešto te jebe gadno u životu
Jesi siguran ? Svi BMW modeli sa kojima sam se susretao i imao priliku da ih “prepipam” su imali aluminijske zadnje rucke/nosace kofera, ukljucujuci i moj trenutni motor. Ovo je iskreno prvi put da cujem da su cijeli rack od plastike napraviliPa i na K25 su plastične šta ne bi bile i sada?!
da, nekak me skakljaju jaja kad mi svemocni bmw prodaje jaja pod bubregenešto si jako frustriran.nešto te jebe gadno u životu
1200GS ima plastikuJesi siguran ? Svi BMW modeli sa kojima sam se susretao i imao priliku da ih “prepipam” su imali aluminijske zadnje rucke/nosace kofera, ukljucujuci i moj trenutni motor. Ovo je iskreno prvi put da cujem da su cijeli rack od plastike napravili