Novi GS/GSA

Meni je novi 1300 ljepsi od ovih prije. Overall. Svitlo je ajme, al vjerujem da ce bit ok za koji dan
 
Pratim diskusiju, ali ju ne pratim onako kako bi ti htio, ja velim iz svoje aspekta da smatram kako ti podaci nisu bitni nekome tko ide u ADV klasu. Težina je problem kod svakog motora, no tu nema neke razlike između 240 i 280 kila, barem neni nije bilo - i jedan i drugi da krenu u krivom smjeru, možeš se slikati... a čim krene sa mjesta, GS je odlično složen za lako upravljanje i na jako malim brzinama. Moje iskustvo je da je viši motor lakši za manevar, no eto, svatko to doživljava drugačije...

Da je težina nebitna, ne bi BMWovi inžinjeri trošili novac i vrijeme da učine motor 12kg lakšim, niti bi se tih 12kg isticalo u svim press materijalima da je tako nebitno ciljanoj publici motora. Tako da te tu demantira sam BMW.
 
Na 10:39 - je li moguce da su rucke za suvozaca/zadnji rack napravili od plastike ??? :oops: Sve nesto mislim da je metal i da ovaj sa videa valja gluposti, a da je ovo “zvakanje” zapravo namjerno (da koferi mogu malo setati na vjetru), slicno je i na XR-u…
I suvozacev sic nema grijanje ?

 
Netko je u neku grupu na fejsu stavio račun iz belgije. max oprema ,cijena 30 000e
FB_IMG_1697397758950.jpg
 
Na 10:39 - je li moguce da su rucke za suvozaca/zadnji rack napravili od plastike ??? :oops: Sve nesto mislim da je metal i da ovaj sa videa valja gluposti, a da je ovo “zvakanje” zapravo namjerno (da koferi mogu malo setati na vjetru), slicno je i na XR-u…
I suvozacev sic nema grijanje ?

Pa i na K25 su plastične šta ne bi bile i sada?!
 
gledam ga uživo neki dan, malo sjedim, prdnem u sic i mogu reć mrtav ladan da onaj ko plati više od 13 iljada eura za taj prevarantski složenac je lagani tenkre

motor se smanjio, ugodno sjede i debeli mali sa masnim dupetima, vjerojatno bmw zarađuje ko nikad

ima neke kineske felge sa 125tice

nudili probnu vožnju, zahvalio se i otišo na Fantu




Srki


P.S. kakav motor takve slike
 

Attachments

  • 87E2CF3B-61F7-48B6-84E3-4D9F22E070DA.jpeg
    87E2CF3B-61F7-48B6-84E3-4D9F22E070DA.jpeg
    1.6 MB · Views: 0
  • 92CF0CDA-893A-478B-89A1-028A65CBC0C7.jpeg
    92CF0CDA-893A-478B-89A1-028A65CBC0C7.jpeg
    1.4 MB · Views: 0
  • 0AA02D6F-365C-4F3C-824D-E90B7A0C2C21.jpeg
    0AA02D6F-365C-4F3C-824D-E90B7A0C2C21.jpeg
    1.5 MB · Views: 0
  • 047BC49F-C8DA-4E5F-BE61-06CD80620D75.jpeg
    047BC49F-C8DA-4E5F-BE61-06CD80620D75.jpeg
    1.4 MB · Views: 0
  • CD0D3476-B012-4305-8EF1-FDD053E26BEB.jpeg
    CD0D3476-B012-4305-8EF1-FDD053E26BEB.jpeg
    1.4 MB · Views: 0
  • 15C801D7-FF27-4824-BCA4-A594C9AC9789.jpeg
    15C801D7-FF27-4824-BCA4-A594C9AC9789.jpeg
    1 MB · Views: 0
Da je težina nebitna, ne bi BMWovi inžinjeri trošili novac i vrijeme da učine motor 12kg lakšim, niti bi se tih 12kg isticalo u svim press materijalima da je tako nebitno ciljanoj publici motora. Tako da te tu demantira sam BMW.

Jasno da će svatko težiti lakšem motoru, no to ne znači da je i kupcima BMW-a taj podatak od ključne važnosti, jer imao GS 230 ili 250 kila, svejedno je... te razlike koje se stalno apostrofiraju se vrlo lako poklope sa opterećivanjem mtoora, bilo da je vozač sam svojom težinom, težinom prtljage, pun/prazan tank itd itd... sam vozač najčešće lako poništi sav taj trud inženjera - jer dok su se oni otelili da skinu 12 kila sa motora, koji je pritom i veći i jači od prethodnika kao reference - vozač sam ima toliko kila puta 2 na sebi viška, no proučava specifikacije motora iz prospekta...

Znači, ne demantira mene BMW, jer nisam ni govorio o važnosti kilaže za BMW, nego o tome da dobar dio tih podataka o snazi, brzini, ubrzanju itd nisu važni kupcima te klase i modela...
 
nešto si jako frustriran.nešto te jebe gadno u životu

Jebe ga mentalna potkapacitiranost i nedostatak humora, a silno bi htio biti velika manga na forumu da se svi spajaju na forum iz čiste nestrpljivosti da vide što li je to novoga pametnog i smiješnog osmislio veliki mag motora i zabave Srki, nenadjebiv znalac koji svakome i svačemu nađe zamjerku... lik jednostavno ne može izaći iz okvira svojeg skučenog, potkapacitiranog mozga i sa time spojenog shvaćanja, drži se svoje Honde koja je jedino njemu najbolja referenca za sve, jer ne može sam sebi priznati da postoji bolje... a svakako postoji obzirom koliko je malo novaca dao za svoj izraubani motor, no i takav je bolji od novoga i bilo kojega...
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar
ja bi dodao jos jedno 20 kila, elektromotor za rikverc, to me jos jebe kad zapnem negde van ceste, kaj nemrem rikverc 🤣
 
  • Like
Reactions: prpa and WraGG
Pa i na K25 su plastične šta ne bi bile i sada?!
Jesi siguran ? Svi BMW modeli sa kojima sam se susretao i imao priliku da ih “prepipam” su imali aluminijske zadnje rucke/nosace kofera, ukljucujuci i moj trenutni motor. Ovo je iskreno prvi put da cujem da su cijeli rack od plastike napravili
 
nešto si jako frustriran.nešto te jebe gadno u životu
da, nekak me skakljaju jaja kad mi svemocni bmw prodaje jaja pod bubrege

a lagano i svi kaj ko i ti klece pred bmw oltarom oguljenih koljena, osjecajuci bol kad neko kaze nekaj protiv te hrpe plastike i par zica:mrgreen:


ajd kleci i dalje, stavi si boxer masinu u pasos




Srki
 
srki, zamisli kolko su tek onda ostali losiji kad je bmw najbolji izbor 🤔
 
  • Like
Reactions: Village
Jesi siguran ? Svi BMW modeli sa kojima sam se susretao i imao priliku da ih “prepipam” su imali aluminijske zadnje rucke/nosace kofera, ukljucujuci i moj trenutni motor. Ovo je iskreno prvi put da cujem da su cijeli rack od plastike napravili
1200GS ima plastiku

Lolo