Novi GS/GSA

meni je motor 220 kila i 60 konja... i ide, putuje...
ovdi se priča jel 220 ili 230 kili na motorima od 140-150 konja i to kao nešto krucijalno... a srcati isusova...

a košta kolko košta, kupaca ima i to priko mire... ko ga ne misli kupit ka recimo ja, jebeme se jel košta 15 ili 65 k€...
 
  • Like
Reactions: Village and DacMan
Mislim da je to u doplati, ako se dobro sjećam, opcija probušenog kardana s
gumenim čepom je 3280 EUR
Isto to s plastičnim čepom je 3263 EUR
 
Jesi siguran ? Svi BMW modeli sa kojima sam se susretao i imao priliku da ih “prepipam” su imali aluminijske zadnje rucke/nosace kofera, ukljucujuci i moj trenutni motor. Ovo je iskreno prvi put da cujem da su cijeli rack od plastike napravili
Siguran, mogu ti i pokonit koji nosač!
 
Je, iako se bazira na brzini i na podjeli terena, i na način da je isti vozač, barem po meni, odvozio lošije rezultate sa BMW-om i Ducatijem na cesti zato jer je još bio malo u fazi zagrijavanja za istu stazu, koju što je više puta prošao, išlo mu je sve bolje (ista stvar i sa off-roadom)... jednostavno, malo mi je čudno da je sa BMW-om i Ducatijem odvozio toliko lošije nego sa KTM-om (koji ispada skoro 11 sekundi brži od BMW-a i 9 od Ducatija.... jednostavno, kako je vozio kasnije koji motor, to je taj imao bolji rezultat, počeo BMW, pa Ducati, pa Triumph i na kraju KTM, i to je i poredak od kraja prema vrhu u vremnima, da bi ukupno BMW bio drugi na cestovnom testu i najlošiji od njih četvero u off-roadu... baš kako je KTM obrnut, najbolji u off-roadu i najlošiji na cesti... ukupno gledano, Triumph je u prosjeku najbolji (prvo i drugo mjesto), dok su ostali u prosjeku podjednako dobri/loši...
 
Last edited:
Je, iako se bazira na brzini i na podjeli terena, i na način da je isti vozač, barem po meni, odvozio lošije rezultate sa BMW-om i Ducatijem na cesti zato jer je još bio malo u fazi zagrijavanja za istu stazu, koju što je više puta prošao, išlo mu je sve bolje (ista stvar i sa off-roadom)... jednostavno, malo mi je čudno da je sa BMW-om i Ducatijem odvozio toliko lošije nego sa KTM-om (koji ispada skoro 11 sekundi brži od BMW-a i 9 od Ducatija.... jednostavno, kako je vozio kasnije koji motor, to je taj imao bolji rezultat, počeo BMW, pa Ducati, pa Triumph i na kraju KTM, i to je i poredak od kraja prema vrhu u vremnima, da bi ukupno BMW bio drugi na cestovnom testu i najlošiji od njih četvero u off-roadu... baš kako je KTM obrnut, najbolji u off-roadu i najlošiji na cesti... ukupno gledano, Triumph je u prosjeku najbolji (prvo i drugo mjesto), dok su ostali u prosjeku podjednako dobri/loši...
Ima logike to što pišeš, ali kad se sjetiš što je vozač osvojio i vozio u svojoj karijeri onda mi to više ne drži vodu.
 
  • Like
Reactions: Village
Ima logike to što pišeš, ali kad se sjetiš što je vozač osvojio i vozio u svojoj karijeri onda mi to više ne drži vodu.

Je, ali i tamo gdje je bio prvak (TT) je vrijeme mjerio nakon ne znam koliko prolaza istom dionicom, vdje se zagrijavao na samom testu i upoznavao, ne znam ali velim opet - jednostavno mi je nevjerojatno da bi BMW i Ducati bili toliko inferiorni Triumphu i KTM-u.... osobito jer ni u ubrzanju, no i okretnom momentu nisu inferiorni tom gornjem dvojcu... vjerujem da je start-lista izgledala drugačije da bi i rang-lista izgledala drugačije...
 
ja nevidim ništa sporno u rezultatima, triumph malo iznenađuje, nebi ga nikad stavio na ta mjesta