Novi ili rabljeni,tko što vozi?

Da li ste svoj motor kupili kao novi ili kao rabljeni?


  • Total voters
    223
O ukusima se ne raspravlja na sva zvona tak da mi je tema malo ...
 
Ja uvik novi itako priden godisnje 2000km evo ima mu 2 godine za misec dana ,a ima 3800km na celeru ,  tribalo bi ga i udat vec.
 
bobo RR said:
pa nije bas isto dati 8-9 tisuca za 2-3 godine starog ili 15 za novog,to je razlika za jos jedan solidan autic

Po meni bolje kupiti novu 600-ku nego 2 godine staru 1000,a ko ima 8-9000 eura nije daleko od toga,(doduše ravnao sam se po vlastitom ukusu neko vjerovatno neće R-a i za tu svotu već ima nov motocikl) btw samo jedan sam uzeo nov :mrgreen:
 
rabljeni, sljedeći također rabljeni a vjerojatno i onaj poslije toga :D

da imam više para uzeo bi novi što bi vjerojatno svi napravili :misli:
 
MILJAK said:
potpis
a pogotovo su sranje kad se digne gotovinski kredit i kupi stari motor,to mi je napravija kum(diga kredit i kupija gsxr750 '91 ),kupija je odličan primjerak kultnog motora ali pošto radi u firmi za 4200 kuna mjesečno,došla mala kćerkica,žena na porodiljni a motor u tri p.... materine,sad je u takvom stanju da ga je najbolje prodat na kile u staro željezo,bivši vlasnik kad ga vidi zaplače....
Takvim ljudima je pametno kupovat novo jer je za cca. 25000 kuna moga kupit jako zgodan novi skuter koji je neusporedivo jeftiniji za vozit i održavat

Kruske i jabuke,opet,ko i cijela ova tema. 
 
da imam para novi motor ...a pošto se nema neki rabljeni ... ima ih jako lijepih i ušćuvanih

:)
 
Od tri motora koja sam kupila, sva tri su bila nova. Jawu 350 TS 1988 u Auto Hrvatskoj, 2006. Suzuki Marauder 250 u Eurorentu i Suzuki GSR 600A 2007 u HRC Dudo. Sva tri sa 0 km.  :mrgreen:
Pošto nisam tip koji baš zna šarafiti, a i ne da mi se one koji znaju šarafiti daviti, gnjaviti i vući za rukav - radije kupujem nove motore. A barem sam sigurna da nikad nije padano s njih :wink: :mrgreen:
 
samo rabljeni
ovog san uzea jer se novi više ne proizvodi, a tia san baš taj motor. šarafit mi nije problem, a to se mora očekivat od 10+ godina starog motora.
ne znan, kad vidin neke ljude kako održavaju i šta rade s motorima, onda samo novi dolazi u obzir, a rabljeni samo dobro očuvan :? :? :?
 
bobo RR said:
zato su bar jeftini servisi u ovlastenim servisima pod garancijom  :mrgreen:
:LOL: :LOL: :LOL:....velika većina ovlaštenih servisera auta i motora se obogatila na mušterijama koji dovezu novo vozilo,ostave ga meštrima da rade i vrate se kad posao bude gotov,plate koliko treba i još ostave ljudima za piće jer sa meštrom triba uvik bit u dobre da ti nebi šta podvalijahahahahaha :LOL: :LOL: :LOL:
 
Sayock said:
Od tri motora koja sam kupila, sva tri su bila nova. Jawu 350 TS 1988 u Auto Hrvatskoj, 2006. Suzuki Marauder 250 u Eurorentu i Suzuki GSR 600A 2007 u HRC Dudo. Sva tri sa 0 km.  :mrgreen:
Pošto nisam tip koji baš zna šarafiti, a i ne da mi se one koji znaju šarafiti daviti, gnjaviti i vući za rukav - radije kupujem nove motore. A barem sam sigurna da nikad nije padano s njih :wink: :mrgreen:

      ...tako nekako i kod mene, novo je novo.........a i kod mene povezano s tvrtkom pa se usput izbijaju porezi i sl..........
 
sonny said:
      ...tako nekako i kod mene, novo je novo.........a i kod mene povezano s tvrtkom pa se usput izbijaju porezi i sl..........
u svakom slučaju se slažem da je pametnije kupit novi motor nego dat pare državi,temu sam započeo jer su me zaintrigirali neki napisi u onoj koja je zaključana jer po nekima je očito kupovina rabljenih motora budalaština i nepotrbno rasipanje novaca na vozila kojima su 'prenapuhane' cijene,nema svako cash u džepu da ode u dućan i kupi što mu srce poželi,ukrako moje mišljenje je da su krediti sranje i da se,seljački rečeno,triba pokrit dokle deka doteče.....
mislim da ima u nas itekako dobrih rabljenih i po povoljnim cijenama,uvik bi rađe kupija rabljeni al kakav želim nego novi za istu lovu al klasu ispod.
 
moglo se pa se uzelo novog,ne vjerujem polovnima,stvarno bi trebalo znat ko ga je i kako vozio i odrzavao
 
Ko se ne razumije malo bolje u mehaniku nek uzme novo (ima takvih likova na kariole, moj brat je jedan od takvih).
Ko se razumije u mehaniku, nek slobodno uzme polovno i to u šta gorem stanju, jer bolje ga je pola godine šarafit da znaš šta je u njemu nego past na sniženu cjenu polovnog pa rastavljat sve nakon 2 sedmice.

Šta s tiče održavanja:
Najeftiniji za održavat su motori s jednim ili dva cilindra, tankim gumama, karburatorima i s jako malo elektronike..

Ja sam vozao neke Japance ali su me klali djelovi (jer kad kupiš jeftino onda znaš da je to sve u rasulu) a najbolje su mi se BMW pokazali u održavanju, potrošnji i vožnji....motor BMW je skroz druga koncepcija nego Japanci, ali je stvarno zahvalan za vožnju i održavanje...

Sad se BMW more nabavit za 1500 eura, sasvim pristojna kanta u rasulu, u koju ćete uložit još 2000 Kuna da bude tip-top...
 
novi na kredu, da imam para definitivno rabljeni
i da krediti su sranje , ko što je netko ranije rekao
 
Nekako se preživi garancija od prve dvije godine u ovlaštenim servisima, a onda servisiranje kao i svi ostali - kod provjerenog meštra od povjerenja :mrgreen: