Novi ili rabljeni,tko što vozi?

Da li ste svoj motor kupili kao novi ili kao rabljeni?


  • Total voters
    223
Većini je kredit jedini način da dođu do motora, na žalost.
Osobno, draže mi je kupiti novo, ali i moj novi će početkom iduće sezone biti star 4 godine i razmišljao sam ga zamjeniti. Obzirom na financijsku situaciju općenito u našem okruženju, a na žalost i u mojoj firmi, teško da ću opet uštediti za novi pa tako radije vozim svoj "stari" nego da kupim neki drugi stari motor.
Polovan motor dolazi u obzir samo u slučaju da ga kupim od prijatelja za kojeg znam kako ga je vozio, održavao, da li je padao, vadio mu dušu....
 
Dosad sam promjenio 6 motora i ni jednog nisam kupio novoga, zadnja dva su bila stara oko 1 g. kad sam ih kupovao i još do sada nisam pogriješio!
Možda bi si mogao kupiti i novi, ali ni na jednom do sada nisam spušio gotovo ni marke ili eura kako god kad sam ih prodavao, zato po meni "polovni"
 
navozio se polovnih, sada uzeo novi ali zato što niko nije prodavao takav polovni (dobro bio je jedan ali skuplji od novog). 8)
 
Svakako da je najbolji nov motor(kao i bilo šta drugo),ali bolji je rabljeni od nikakvog.
Po meni rabljen do 50% cijene novog. Kod rabljenih,kupiti samo u tvorničkom stanju,bez aftermarket dijelova ili + orginalni dio.Tko nezna,proučiti posebna izdanja Motorevije 50 rabljenih- šta gledati . :misli:
Šarafanja i nisu problem,jer u svakom gradu ima momaka što sve riješavaju za 2-300 kn.,nego su skupi dijelovi i potrošni materijal .Kod novog imaš obavezan servis,što nije jeftino.
Možeš pogriješiti i kod novog i kod rabljenog .
 
pop0612 said:
Svakako da je najbolji nov motor(kao i bilo šta drugo),ali bolji je rabljeni od nikakvog.
Po meni rabljen do 50% cijene novog. Kod rabljenih,kupiti samo u tvorničkom stanju,bez aftermarket dijelova ili + orginalni dio.Tko nezna,proučiti posebna izdanja Motorevije 50 rabljenih- šta gledati . :misli:
Šarafanja i nisu problem,jer u svakom gradu ima momaka što sve riješavaju za 2-300 kn.,nego su skupi dijelovi i potrošni materijal .Kod novog imaš obavezan servis,što nije jeftino.
Možeš pogriješiti i kod novog i kod rabljenog .
jesi ti prije vozio gsx-r 750 k1 ili k2
 
Imam prijatelja pomorca kojemu lova nije problem, a kupuje motor več 5 godina. Zašto? Zato šta je toliko škrt da ne prestaje kalkulirat koliko če izgubi za par godina na njemu i koliko če mu se isplatit jer je doma samo pola godine...A kad sam 06. god kupija Kawu, reka je -sutra je idem i ja uzet. Svaki put kad dođe sa broda, pita me koliko ti sad motor vridi???
Tko je bogatiji u toj situaciji? Ja koji več skoro 4 godine guštam u motoru i pamtim svaki đir do Dubrovnika, Zadra, Šibenika itd...ili on koji broji lovu i grize se? Heben ja takvi život.
U svakom slučaju, mislim da je za ljude koji če motor vozit sezonu-dvije pametnije uzet polovni motor. S druge strane, ako je čovik lik ka ja ,pa drži motor 10-ak godina, isplati mu se uzet novo. Dok sam bija mulac, prominija sam bezbroj 125-ica polovnih, gušta sam meštrijat oko njih, ali ne da mi se brate više...Oču sist, vozit i guštat. Kratak je život.
Ja sam takav, novi autić, novi skuter i motor, sve na kredit i miran.
 
(y)
Znam i ja jednog takvog,čak je priča toliko slična da pomislim da pričamo o istom tipu  :mrgreen:
Nekad je kreda svakako bolji izbor. (y)
 
kupio stari motor za onoliko novaca koliko sam imao.
na proljeće rega i malo vožnje za gušt, a dalje ćemo vidjeti...
novi bih uzeo samo kad bih imao jako puno love, inače uvijek polovno i to je to.
kao što netko reče, što lošije stanje to bolje, fino ga središ i znaš što imaš, a u startu je jeftiniji.
što se tiče cijena rabljenih kod nas, ima svega, od realnih do prenapuhanih, ali svaka roba ima svoga kupca...
jedino ne mogu shvatiti da netko kupuje skuter za preko 20000kn za koji mora položiti A kategoriju, imati svu moguću opremu kao i za pravi motor, dati hrpu novaca za to i na kraju se opet voziti na wc školjci sa kotačima, a lijepo se može za iste novce kupiti motor i voziti se ko čovjek. to je valjda objašnjenje onoga: svaka roba ima svoga kupca...
inače pogledajte malo oglasnike... s nijednog motora nikad nije nitko pao  :LOL:  :LOL:
a ljudi padaju kao kruške, pitam se samo s kojih to motora svi padaju??
pretpostavljam da su ti motori toliko dobri pa ih vlasnici ne prodaju, a oni s kojih nikad nije padano valjda ni ne valjaju pa se svi prodaju  :LOL:
 
Jedan novi a drugi polovan jer se više ne proizvodi....... i motori nisu nikad bili jeftiniji nego sada...  rođo je kupio zr7s za 25000 kn, a tip ga je platio u proljeće 34000... bar tako veli...... frend iz kluba kupio bandita 650 na proljeće za 4400 eura a prije tjedan, dva ga prodao za 3500 eura.... po meni to su preskupi đirevi, al ko mora...
 
sisak35 said:
kupio stari motor za onoliko novaca koliko sam imao.
na proljeće rega i malo vožnje za gušt, a dalje ćemo vidjeti...
novi bih uzeo samo kad bih imao jako puno love, inače uvijek polovno i to je to.
kao što netko reče, što lošije stanje to bolje, fino ga središ i znaš što imaš, a u startu je jeftiniji.
što se tiče cijena rabljenih kod nas, ima svega, od realnih do prenapuhanih, ali svaka roba ima svoga kupca...
jedino ne mogu shvatiti da netko kupuje skuter za preko 20000kn za koji mora položiti A kategoriju, imati svu moguću opremu kao i za pravi motor, dati hrpu novaca za to i na kraju se opet voziti na wc školjci sa kotačima, a lijepo se može za iste novce kupiti motor i voziti se ko čovjek. to je valjda objašnjenje onoga: svaka roba ima svoga kupca...
inače pogledajte malo oglasnike... s nijednog motora nikad nije nitko pao  :LOL:  :LOL:
a ljudi padaju kao kruške, pitam se samo s kojih to motora svi padaju??
pretpostavljam da su ti motori toliko dobri pa ih vlasnici ne prodaju, a oni s kojih nikad nije padano valjda ni ne valjaju pa se svi prodaju  :LOL:
Ima nekih prednosti. Bolje je za po kiši i hladnoći, možeš nositi stvari koje nema šanse da poneseš na motoru,  lakše ga je oprat, lakše se vozi. A opet nisi tako lak plijen za one kompleksaše koji misle da te mogu zgurat sa ceste kao kad voziš 50 ccm. Ako bi se morao odreč jednog od to dvoje šta vozim, prije bi se odreko uljare. Pogotovo ako nastave pizdit sa prometnim fašizmom. Za ostatak posta  (y)
Što se tiče teme, ne bi kupio novi motor čak ni da imam tolko keša. Uopće mi se ne sviđa taj smjer u kojem ide moto-industrija, ni glede dizajna ni glede tehnike. Sve je to nešto malo, zbijeno, zašiljeno, puno nepotrebnih plastika koje ni nemaju neku svrhu (čast izuzetcima) Di je onaj jednostavni i elegantan dizajn klasičnih cestovnjaka i R-ova do recimo 2000.
A tehnika ide u nepotrebne komplikacije, u sve se trpa elektronika, fly by wire nebuloze...još malo pa će i upravljač kontrolirati elektronika...uskoro za vozače koji ne znaju voziti bicikl, elektronika kontrolira sve od pomaka upravljača do nagiba u zavoju  :fuj:  katastrofa
 
Je dobro si reka Ilegalac...Toliko bespotrebnih i kompliciranih stvari krcaju na motore, pa ih predstavljaju kao nešto neophodno, a ustvari se ništa nabolje za obične korisnike nije maklo več 10-20 godina...Još malo pa če uvalit i servo volan na motor.A slažem se s tobom i u onom o skuterima, jer kad se sve sagleda, ispada da je skuter daleko ekonomičniji i korisniji od motora po gradu. Po meni se skuter pogotovo isplati kupit novi.
 
ilegalac said:
Ima nekih prednosti. Bolje je za po kiši i hladnoći, možeš nositi stvari koje nema šanse da poneseš na motoru,  lakše ga je oprat, lakše se vozi. A opet nisi tako lak plijen za one kompleksaše koji misle da te mogu zgurat sa ceste kao kad voziš 50 ccm. Ako bi se morao odreč jednog od to dvoje šta vozim, prije bi se odreko uljare. Pogotovo ako nastave pizdit sa prometnim fašizmom. Za ostatak posta  (y)
Što se tiče teme, ne bi kupio novi motor čak ni da imam tolko keša. Uopće mi se ne sviđa taj smjer u kojem ide moto-industrija, ni glede dizajna ni glede tehnike. Sve je to nešto malo, zbijeno, zašiljeno, puno nepotrebnih plastika koje ni nemaju neku svrhu (čast izuzetcima) Di je onaj jednostavni i elegantan dizajn klasičnih cestovnjaka i R-ova do recimo 2000.
A tehnika ide u nepotrebne komplikacije, u sve se trpa elektronika, fly by wire nebuloze...još malo pa će i upravljač kontrolirati elektronika...uskoro za vozače koji ne znaju voziti bicikl, elektronika kontrolira sve od pomaka upravljača do nagiba u zavoju  :fuj:  katastrofa

zato sam uzeo ZR 7, polovni (takvi se novi vse ne proizvode), i nije mi zal