Novi ili rabljeni,tko što vozi?

Da li ste svoj motor kupili kao novi ili kao rabljeni?


  • Total voters
    223
Ghostrider-SB said:
Ljetos sam se uhvatio sa nekim likom što je imao BMW 645 cabrio ide kao tane negdje od 120 - 200 al ipak nedovoljno za 636 isprva u kombinaciji sa krivinama nije puno zaostajao al čim dobijem malo ravnice ostajao je toliko da ga na trenutke nisam viđao u retrovizoru, a on meni dok je bio ispred nije mogao metar pobjeć
mene je lani na autoputu od okucana do velike kopanice ostavio M5,ja 270 i drzim full gas,motor jos ubrzava a on uz mene i nema sanse ga ulovit.Bijeli BMW vukovarske tablice
 
bobo RR said:
mene je lani na autoputu od okucana do velike kopanice ostavio M5,ja 270 i drzim full gas,motor jos ubrzava a on uz mene i nema sanse ga ulovit.Bijeli BMW vukovarske tablice

To sam ja na gixeru doživio sa starom testarosom, vrtim 299, lik dođe iza, blicne dvaput, pomaknem se i on me ladno prođe i ostavi toliko da sam ga tek na naplatnima stigao, jga ima pila za pop..., a jedanput dok sam imao R1 01. sa lošim gumama lik me na brdu odero ko zeca sa nekom nadrkanom imprezom, zvuk te mašinerije nikad neću zaboravit a ni škripu guma  :wink: (y)
 
R6-ica je bila nova, a Honda koju sad vozim je kupljena polovna, ali čim se srede neke stvari prodat ću ovaj i kupiti novi.
 
bobo RR said:
mene je lani na autoputu od okucana do velike kopanice ostavio M5,ja 270 i drzim full gas,motor jos ubrzava a on uz mene i nema sanse ga ulovit.Bijeli BMW vukovarske tablice

E60 M5 bez blokade teoretski može ulovit 330 a ni jedan serijski motor ne ide toliko, jbg na tim brzinama aerodinamika ima puno veću ulogu od odnosa snaga/težina
sjećam se jednog testa gdje su mjerili max brzini litri i realno ni jedna ne ide preko 290 iako tada sve napišu 299
 
Kod mene u garaži je sve polovno i kupljeno u kešu  :jesus:
Vozit se na kredit znači radit za sebe i radit za banku, a ja sam presiromašan da radim još i za ljude u crnom :mrgreen:
Da si mogu priuštiti, nebi se puno razmišljao - 1198 :inlove:
 
Kupio novi jer mi je pun q ''očuvanih,nikad padano '' i sl. a oni prešli više na zadnjem nego na oba točka  :mrgreen:
 
matori said:
Kupio novi jer mi je pun q ''očuvanih,nikad padano '' i sl. a oni prešli više na zadnjem nego na oba točka  :mrgreen:
:mrgreen:
u to se se slažem, čekao sam 10 godina ali sam skupio lovu otišao kod Škare u osjek i rekao daj motor brate a žena će da plati. A polovnjaci uvjek ista priča i cjena skoro ko novi.
 
Novi pa sam siguran da nije bio maltretiran i razvaljivan od strane prijašnjeg vlasnika.
Naravno da netko mora kupovati i polovne motore, jer kome bi ih mi koji kupujemo nove prodali.
 
Stršljen said:
dosad uvijek novi,sad je polovni,i dobro da je ikakav,ali čim se situacija popravi vraćam se na novo iako na ovaj nemam zamjerki,ali novo je novo i ne interesira me lova koju pušim pri tom jer to je ionako luksuz za dušu.
sve si rekao sto je trebalo  (y) luksuz i MIR za dusu  :mrgreen:
 
Ja sam kupio Hondu staru 1 godinu sa prijeđenih 1500 km 20% jeftinije od cijene novoga i nije bilo poreza od 5% prilikom prijenosa jer je motor bio na firmu.
Za tu razliku od 20 % u cijeni sam kupio kompletnu opremu od glave do pete.

Zaključak: novi motor + oprema = cijena Honda Ruting

Zaključak: ja vozim novi rabljeni motor.
 
...samo novo...3rd...po redu...i nema greške....
 
MARINS said:
Ja sam kupio Hondu staru 1 godinu sa prijeđenih 1500 km 20% jeftinije od cijene novoga i nije bilo poreza od 5% prilikom prijenosa jer je motor bio na firmu.
Za tu razliku od 20 % u cijeni sam kupio kompletnu opremu od glave do pete.

Zaključak: novi motor + oprema = cijena Honda Ruting

Zaključak: ja vozim novi rabljeni motor.
Imo si srece takvoga naci, nema bas Hornetica "novih" kaj ja trazim puno u oglasniku.
 
kupio sam novog, jer nisam vjerovao polovnima.
znam da sam popusio novaca cim sam ga platio i dok jos nisam ni sjeo na njega, ali to sam htio.

novo je novo, ma koliko mi sutili o tome  :jesus:
 
          Prvi je bio GS500 k7 star svega 9mj. :D (i to da napomenem, kupljen tek u mojoj 30_oj godini jer se prije nije moglo, posao, žena ,kuča , klinac, auto i tek onda sretan JA!)  (y)
          A u 9mj.2009g,kupili novog fejzera 6 s2, (za keš) kojeg planiramo zadržati duže vrijeme, jer novo je novo! :peace:
 
Kod mene slična situacija odgađanje i odgađanje dok se nije prelomoilo i kupio sam novog. Tema nov ili polovan je sad teška jer ima slučajeva gdje su ljudi dobro prošli s kupnjom polovnog i to stoji, ali mislim da je više onih koji su loše prošli s kupnjom polovnog, stoga je sam za novi tko si može priuštiti, iako ima ljudi koji si ga mogu priuštiti a kupuju polovne jer im vade dušu pa im se ne isplati kupiti novi za vratolomije.
 
evo prije par dana kupio negdje petnajsti po redu , četvrti novi do sada , novi zato što mi financije dopuste,uvijek za keš,nema krede i sl sranja,novi i zato što sam se par puta opeka na motor star 1 god i slićno stoga bolje novi i malo više keša koji kasnije iovako ostaje u đepu jer kvarovi su 0 a garancija je 2 god,ja ga vozim 1 sezonu i dalje proć dok još vrijedi nešto a ima malo km,u prosjeku napravim cca 10-15 tkm godišnje i to je to,prodaja pa opet na firmu drugi pa pdv pa malo kasko i to je taj rad ....