Novi ili rabljeni,tko što vozi?

Da li ste svoj motor kupili kao novi ili kao rabljeni?


  • Total voters
    223
jedan je rekao:nemam novaca da kupujem jeftine stvari
e zato ja kupujem polovno jer je polovni za iste novce bolji od novog,odnosno taj polovan je kao novi skuplji od od onog novog
ako neko nije skuzio neka procita par puta u sebi  :LOL:
 
Cool82 said:
Procito par puta ali i dalje ne kuzim :mrgreen: :misli:
hhehehe
polovno jer je polovni za iste novce bolji od novog(ovo sad sporo citaj:znaci novi kawasaki er6n ili polovni 636 2006god=bolji je 636),odnosno taj polovan(636) je kao novi(10000eura) skuplji od od onog novog(er6n=48000kn)
ako sad nisi skuzio onda imas kvocijent inteligencije manji od broja cipela
 
Da ali to su 2 razlicita motocikla  :mrgreen:
Hee sve ok kuzim al necu kuziti  (y)
Gle vise puta sam se zajebo kod kupnje polovnoga (mlad,naivan,nestrpljiv)...
Novo je novo svaka cast izuzecima
 
DANE~VK said:
hhehehe
polovno jer je polovni za iste novce bolji od novog(ovo sad sporo citaj:znaci novi kawasaki er6n ili polovni 636 2006god=bolji je 636),odnosno taj polovan(636) je kao novi(10000eura) skuplji od od onog novog(er6n=48000kn)
ako sad nisi skuzio onda imas kvocijent inteligencije manji od broja cipela


S obzirom da ja npr dosta putujem sa suvozacicom taj 636 je katastrofa u odnosu na er6n U stvari ne odgovara mi ni jedan ni drugi ali ti debelo mjesas dvije potpuno razlicite stvari . :mrgreen:
 
vickodu said:
S obzirom da ja npr dosta putujem sa suvozacicom taj 636 je katastrofa u odnosu na er6n U stvari ne odgovara mi ni jedan ni drugi ali ti debelo mjesas dvije potpuno razlicite stvari . :mrgreen:

Bas to. Jer, mogao je onda primjer biti i neki Custom cijene 50% vise od ER6.
Osobno bi volio prepoznati priliku i kupiti polovan motor, ali tocno onaj kojeg zelim, ali kako za to nemam iskustva, strpio sam se neko (dulje, nazalost) vrijeme i uplatio novi.
Usporedba bi mogla biti kao sa autima - sto moze nadoknadit onu prvu godinu dok jos mirisi po novom?  :D
 
Nista naravno sjecam se toga kao jucer ali evo proslo vec 7 godina i
fala bogu kreda je isplacena (kesa ni bilo kriza)  :mrgreen:
 
vickodu said:
S obzirom da ja npr dosta putujem sa suvozacicom taj 636 je katastrofa u odnosu na er6n U stvari ne odgovara mi ni jedan ni drugi ali ti debelo mjesas dvije potpuno razlicite stvari . :mrgreen:
ma ja lupetam gluposti ali volim pisat da izgledam pametno
ja osobno bi uvjek uzeo polovnog 636 jer me sa er6 obiđe bmw330d
a kaze pjesma ako nas obiđu prodaj kume riđu  :jesus:
 
ja kupio polovni... godinu i pol star, 1900 km... za jaaako dobru cijenu!  :mrgreen:
 
DANE~VK said:
ma ja lupetam gluposti ali volim pisat da izgledam pametno
ja osobno bi uvjek uzeo polovnog 636 jer me sa er6 obiđe bmw330d
a kaze pjesma ako nas obiđu prodaj kume riđu   :jesus:



(y) (y)
 
DANE~VK said:
ma ja lupetam gluposti ali volim pisat da izgledam pametno
ja osobno bi uvjek uzeo polovnog 636 jer me sa er6 obiđe bmw330d
a kaze pjesma ako nas obiđu prodaj kume riđu   :jesus:
taj mora da je dobar vozac BMW-a,ili si ti los,pa ja sam s vxr 200 bjezao 320d po zavojima i u ubrzanju  :misli:
 
bobo RR said:
taj mora da je dobar vozac BMW-a,ili si ti los,pa ja sam s vxr 200 bjezao 320d po zavojima i u ubrzanju  :misli:
od negdje 150km/h do 190 sa 330d po ravnom neznam jel imo sta nabrijano ali tako sam procito,ja idem iza njega opleo ga majstor,skuzio sam da nema katalizator jel mu baca dim ali ide kao mutav,jedva sam ga pratio,a mislis sta je to 240ks dizel
izgleda da sam ja los vozac onda
 
DANE~VK said:
od negdje 150km/h do 190 sa 330d po ravnom neznam jel imo sta nabrijano ali tako sam procito,ja idem iza njega opleo ga majstor,skuzio sam da nema katalizator jel mu baca dim ali ide kao mutav,jedva sam ga pratio,a mislis sta je to 240ks dizel
izgleda da sam ja los vozac onda
u krajnjoj te sisa,poslije 200 je to ipak slabo,do 200 tesko da lovi er6,pa mene je na ravnom oprao M5 E39
 
bobo RR said:
u krajnjoj te sisa,poslije 200 je to ipak slabo,do 200 tesko da lovi er6,pa mene je na ravnom oprao M5 E39

Ljetos sam se uhvatio sa nekim likom što je imao BMW 645 cabrio ide kao tane negdje od 120 - 200 al ipak nedovoljno za 636 isprva u kombinaciji sa krivinama nije puno zaostajao al čim dobijem malo ravnice ostajao je toliko da ga na trenutke nisam viđao u retrovizoru, a on meni dok je bio ispred nije mogao metar pobjeć