Apsolutno se slažem da je edukacija glavni ključ napretka ali PRAVA edukacija, a ne ova u kojoj kandidat položi vozački i onda sjedne u svoj auto i po prvi put u životu ušalta dalje od treće brzine.Treba ulagati u edukaciju vozaca ne samo mladih nego i starijih!
treba ulagati u ceste koje su svaki dan u sve losijem stanju, zagreb je rasulo
I trebalo bi sanirati crne tocke i kriticna mjesta.
Samo te 3 stvari bi donijele drasticno poboljsanje u prometu.
Pa nije valjda jedino rjesenje staviti ogranicenje na brzinu bicikla i dalje samo udarati kazne, NIJE
Ogranicenja su jos uvijek iz 70ih godina vremena ficeka i jugica a od onda su auto strasno napredovali cak i sami voze!
Po meni bi trebalo ostaviti sve postojece znakove (usteda) da budu preporucena brzina a max dopustena +20kmh ali za svako prekoracenje drasticne kazne
Btw, prosječno vrijeme reakcije vozača se računa kao 1 sekunda (realnost je 0.5 - 2.0 sekunde).
C/P izračuna pređene udaljenosti ovisno o brzini.
- pri brzini od 50 km/h za 1s se prevali put od: 14 metara
- pri brzini od 70 km/h za 1s se prevali put od: 20 metara
- pri brzini od 90 km/h za 1s se prevali put od: 25 metara
- pri brzini od 110 km/h za 1s se prevali put od: 31 metar
- pri brzini od 130 km/h za 1s se prevali put od: 37 metara
Nisu ovo putevi kočenja...Kupis Kawasaki i ove prevaljene puteve poduplaš slobodno 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Baš nove na samom izlazu?Jel zna neko kaj snimaju ove dvije nove ispod savske na samom izlazu iz podvožnjaka?
Da,ak ides prema istoku...dve male,na svakoj traci po jednaBaš nove na samom izlazu?
Dzabe skrivanje tablice od kamera kad te onda oni čekaju😁😁 ima ih jako puno u civilnim autima sad,imam osjecaj da je svake godine sve gore i goreTam je sve ravno i ne vidim zakaj ga ne bi mogao zaustaviti. Zaustavljali su i brže s presretačem.
pa ti u civilnim i jesu problem - kad te naciljaju u niskom letu ti se samo okrenes na trbuh i ---Dzabe skrivanje tablice od kamera kad te onda oni čekaju😁😁 ima ih jako puno u civilnim autima sad,imam osjecaj da je svake godine sve gore i gore