novitet iz Belorusije - Minsk 300

  ovaj Minsk je Zongshen sa drugim naljepnicama,
    1. prije par godina zong je prodao poprilican broj motocikala na ovim prostorima .

    2. tržište motocikala cijele juge je smiješno malo naspram broja motocikala koji oni naprave
        i prodaju na raznim tržištima diljem svijeta i ako koju godinu podbace u europi ,
        to ih neće uzdrmati  .
     

    3. kvaliteta nije neka, ali svakom novom generacijom njihovi proizvodi su bolji i bolji
      a dok smo mi hrvati izvrsni kritičari prema svemu iz azije, nismo u stanju napraviti
      niti tačke,kolica za vrt , nego i to uvozimo .....

    4 . kako god da okreneš , najebali smo  :(         
 
"putni" motor od 250 ccm  :shock:

:LOL:
 
Merla said:
"putni" motor od 250 ccm  :shock:

:LOL:

Smijali su se i Rally motorima od 450ccm, pa vidi kako se điraju na Dakaru.

250ccm je za jednog čovjeka i prtljagu dovoljno za obići cijeli Svijet uzduž i popreko.
 
lemoo said:
    3. kvaliteta nije neka, ali svakom novom generacijom njihovi proizvodi su bolji i bolji
      a dok smo mi hrvati izvrsni kritičari prema svemu iz azije, nismo u stanju napraviti
      niti tačke,kolica za vrt , nego i to uvozimo .....     

(y)

Zamisli kakav bi tek motor bio da ga mi radimo.  :mrgreen:
 
svakak said:
Smijali su se i Rally motorima od 450ccm, pa vidi kako se điraju na Dakaru.

250ccm je za jednog čovjeka i prtljagu dovoljno za obići cijeli Svijet uzduž i popreko.

250 i 450 je ogromna razlika (skoro duplo  :misli: ).
sa prtljagom za više dana ta kubikaža se jako osjeti...
Naravno da se može, i sa 50 ccm su ljudi obilazili svijet...
ali to onda ne spada u putni motor nego više u avanturistički  :wink:
 
lemoo said:
 
     

    3. kvaliteta nije neka, ali svakom novom generacijom njihovi proizvodi su bolji i bolji
      a dok smo mi hrvati izvrsni kritičari prema svemu iz azije, nismo u stanju napraviti
      niti tačke,kolica za vrt , nego i to uvozimo
.....

    4 . kako god da okreneš , najebali smo  :(       

moglo bi se reći da jezik dobro radi, samo nas nekak ruke slabo slušaju  :wink:
 
Biker_Sisak said:
moglo bi se reći da jezik dobro radi, samo nas nekak ruke slabo slušaju  :wink:

Onda su ovo napravili vanzemaljci.

Rimac-Concept-One-Front-angle.jpg
 
AnteK said:
Je, samo prototip je jedno a ekonomski opravdana serijska proizvodnja sasvim nešto drugo.  :wink:

3 prodana. Za milju Eura svaki.
 
Pranja said:
3 prodana. Za milju Eura svaki.

Pa o tome i pričam, to je pojedinačna proizvodnja čiji proizvod je skup i tek rijetki si ga mogu priuštiti. :wink:
Ima kod nas raznih dobrih primjera pojedinačnih proizvodnja skupih proizvoda, jahti i brodova naprimjer, itd.

Nema nikakve veze sa velikoserijskom proizvodnjom navedenog motocikla čija cijena je dostupna masama.
Za to treba sasvim drugačiji pristup i organizacija, a tu smo izrazito loši.
 
AnteK said:
Pa o tome i pričam, to je pojedinačna proizvodnja čiji proizvod je skup i tek rijetki si ga mogu priuštiti. :wink:
Ima kod nas raznih dobrih primjera pojedinačnih proizvodnja skupih proizvoda, jahti i brodova naprimjer, itd.

Nema nikakve veze sa velikoserijskom proizvodnjom navedenog motocikla čija cijena je dostupna masama.
Za to treba sasvim drugačiji pristup i organizacija, a tu smo izrazito loši.

Ne slažem se. Rimac proizvodi i velikoserijski Greyp, tako da tu uopće nije upitna mogućnost proizvodnje.

Najteže je prodati, proizvesti je lako.
 
velikoserijska proizvodnja znači više desetaka ili stotina tisuća komada nečega a ne 10 komada godišnje  (y)

i dalje stojim kod toga da puno pričamo a malo ili nikako radimo  :palacdolje:
 
taj Rimac prek te šatro proizvodnje pere lovu od tateka :mrgreen: rvatskog velepoduzetnika
 
Pranja said:
Ne slažem se. Rimac proizvodi i velikoserijski Greyp, tako da tu uopće nije upitna mogućnost proizvodnje.

Najteže je prodati, proizvesti je lako.

Je, proizvesti je lako, zato ima toliko pogona proizvodnje automobila i motocikala kod nas.  :LOL:

Proizvesti je izuzetno teško, pogotovo kad nemaš kontinuitet kroz povijest. Tih izuzetaka uvijek ima, no to
je potpuno zanemarivo za ekonomiju jedne države.
 
Biker_Sisak said:
velikoserijska proizvodnja znači više desetaka ili stotina tisuća komada nečega a ne 10 komada godišnje  (y)

i dalje stojim kod toga da puno pričamo a malo ili nikako radimo  :palacdolje:

Netočno. Razlika između manufakturne i velikoserijske proizvodnje (ako baš hočeš, proizvodnje na traci, da ti bude lakše) je u samom način u proizvodnje. Rimac One je proizveden na način da je dosta toga outsource-ano(skoro 50 %), tj. nije proizvedeno unutar Rimčeve firme iako je to sve njegov dizajn, dok je Greyp 90 % toga rađeno in-house.

Shvačaš li razliku? Riječ je o načinu proizvodnje, ne o proizvedenoj količini. Proizvedena količina samo utječe na ekonomsku isplativost.

AnteK said:
Je, proizvesti je lako, zato ima toliko pogona proizvodnje automobila i motocikala kod nas.  :LOL:

Proizvesti je izuzetno teško, pogotovo kad nemaš kontinuitet kroz povijest. Tih izuzetaka uvijek ima, no to
je potpuno zanemarivo za ekonomiju jedne države.

Ponovno netočno. I ne pišem isključivo o proizvodnji automobila i motora, već o proizvodnji bilo čega.

Ako nemaš kupce, hebeš i proizvodnju i tehnologiju i uložen novac. I to je upravo ono što i koči i Rimca i Dok-ing. Nema kupaca jer imaju visoku cijenu koju imaju jer nemaju kupaca. Razumiješ li sada?

Kontinuitet nije tu ni bitan-kao što vidiš, njihovi proizvodi su vrhunski.

Također, kakve to veze ima za ekonomiju države? Za našu ne bi značilo ni da imamo Ferrari jer nemamo uopće definiranu ekonomsku politiku, već imamo neku miješanu koja bi se malo bazirala na industriji, malo na poljoprivredi, malo na turizmu-a to ne ide tako.

A iskreno- zar je i bitno? Rimac ima 30 stalno zaposlenih visokoobrazovanih mladih ljudi, i još nekoliko kooperanata, tako da bi čovjeku trebalo skinuti kapu jer barem netko ima kruh od toga.
 
Pranja said:
Netočno. Razlika između manufakturne i velikoserijske proizvodnje (ako baš hočeš, proizvodnje na traci, da ti bude lakše) je u samom način u proizvodnje. Rimac One je proizveden na način da je dosta toga outsource-ano(skoro 50 %), tj. nije proizvedeno unutar Rimčeve firme iako je to sve njegov dizajn, dok je Greyp 90 % toga rađeno in-house.

Shvačaš li razliku? Riječ je o načinu proizvodnje, ne o proizvedenoj količini. Proizvedena količina samo utječe na ekonomsku isplativost.
u ovom slučaju bitna je proizvedena količina nečega, a ne način  :wink:

misliš da BMW sve radi u jednoj tvornici ili i on možda ima kooperante pa opet proizvodi velikoserijski

i nemoj mi se obračati kao da sam ograničen nego odlepršaj nekom drugom pametovat  (y)
 
Biker_Sisak said:
u ovom slučaju bitna je proizvedena količina nečega, a ne način  :wink:

misliš da BMW sve radi u jednoj tvornici ili i on možda ima kooperante pa opet proizvodi velikoserijski

i nemoj mi se obračati kao da sam ograničen nego odlepršaj nekom drugom pametovat  (y)

Pročitaj još jednom što sam napisao-ovog puta sa razumijevanjem.