novitet iz Belorusije - Minsk 300

Bokygs said:
Ovaj 250 endurac im ne izgleda lose

Kome, Bjelorusima ili Kinezima?  :misli:

Čitao sam malo o povijesti te tvornice u Minsku, ona je nastala 1945., kad je kao ratna reparacija iz Njemačke dopremljena oprema i planovi proizvodne tvornice DKW iz mjesta Zschopau. Izgleda da se u Minsku nikad nisu maknuli dalje od proizvodnje mopeda i 125-250 ccm motora, a u Zschopau se kasnije proizvodio MZ...
 
meni je cool, za neke solo vikend vožnje i netrebaš 100ks.
da je recimo 500ccm i 50ks bil bi ideala (y)
 
Meni se jako sviđa. No o za potpuni dojam nedostaje još jedna stavka-cijena u HR.
 
marino z750 said:
ne zaboravimo da su tako poceli i japanci, kopiranjem evropskih motora, a vidi ih danas

  (y) a kako smo onda u počecima evolucije ismijavili automobile:Jesi kupija auto: - Jesan : Koji? - Nisan :  :misli:  :mrgreen:
 
Zanimljivo da rade i 450 cross sa 54konja :shock:
335.jpg

 
danc00 said:
Aj ti lijepo procitaj kaj pise na pocetku...

Aj ti budi malo manje bahat... :jesus:

Šta se tu ima dodatno komentirati?

gastajbarter said:
ustvari 250ccm, 26KS, nesto mi smrdi na neki kineski poluproizvod al eto makar fino izgleda pa vidicemo kakvu ce imat prodju. Cijena oko 4400ojra

Motor je kopija svega pomalo, kvaliteta je vjerovatno upitna, preskup je, vjerovatno nikada nece doci na HR trziste, a i kada/ako dođe, vjerovatno ce kao i kada su u pitanju svi slični brendovi, aftersale podrška biti upitna ili nepostojeca, odmah ili nakon nekog vremena. Pa kod nas je problem doci do dijelova za Hondu, Suzuki, a ponekada i za Kawu ili Yamahu, a kamoli za ovako nešto.

Ako se ne varam tek si nekoliko sezona na dva kotača, a ja osobno sam se nagledao i nagledao ovakvih i sličnih, više ili manje uspješnih "pokušaja".

Takvih brendova na svijetu ima na stotine, a možda i na tisuće, neki se održe par sezona, neki postoje desetlječima, večina njih je orijentirana isključivo na njima domaća tržišta, za vecinu se nikada ili malo čuje van matične zemlje, rijetki se odluče na kupovinu, ne vidim o čemu se tu ima diskutirati. Možda se model i održi, ali 99% isključivo na njemu domaćem tržištu, gdje ni cijena nece biti velika, a dijelova ce kako tako biti.

Sve ovo pišem povućen iskustvom sa drugim sličnim idejama, koje se periodično linkaju i prezentiraju po forumu svako par sezona.

Čak i da je motorić najbolji na svijetu, kod nas može biti samo skuplji od spomenute cijene, ali i da ne bude, tko bi dao pa i "samo" 4 k € za nešto što ni nezna šta je!? Pogotovo danas kada se uvozništva, dealeri i (pre)prodavači otvaraju i zatvaraju na maltene dnevnoj bazi. Koji HR kupac bi se odlučio dati oko 35.000 kn za ovako nešto, kada za istu ili jako sličnu lovu može uzeti neki japanski model kod kojeg zna šta kupuje.

:wink:
 
Minsk je stara firma sa DKW korjenima tj znaci isto ko i Suzuki :mrgreen: poceli su pravit motore prije japanera al nisu toliko napredovali :mrgreen:
 
biker4life said:
Aj ti budi malo manje bahat... :jesus:

Šta se tu ima dodatno komentirati?

Motor je kopija svega pomalo, kvaliteta je vjerovatno upitna, preskup je, vjerovatno nikada nece doci na HR trziste, a i kada/ako dođe, vjerovatno ce kao i kada su u pitanju svi slični brendovi, aftersale podrška biti upitna ili nepostojeca, odmah ili nakon nekog vremena. Pa kod nas je problem doci do dijelova za Hondu, Suzuki, a ponekada i za Kawu ili Yamahu, a kamoli za ovako nešto.

Ako se ne varam tek si nekoliko sezona na dva kotača, a ja osobno sam se nagledao i nagledao ovakvih i sličnih, više ili manje uspješnih "pokušaja".

Takvih brendova na svijetu ima na stotine, a možda i na tisuće, neki se održe par sezona, neki postoje desetlječima, večina njih je orijentirana isključivo na njima domaća tržišta, za vecinu se nikada ili malo čuje van matične zemlje, rijetki se odluče na kupovinu, ne vidim o čemu se tu ima diskutirati. Možda se model i održi, ali 99% isključivo na njemu domaćem tržištu, gdje ni cijena nece biti velika, a dijelova ce kako tako biti.

Sve ovo pišem povućen iskustvom sa drugim sličnim idejama, koje se periodično linkaju i prezentiraju po forumu svako par sezona.

Čak i da je motorić najbolji na svijetu, kod nas može biti samo skuplji od spomenute cijene, ali i da ne bude, tko bi dao pa i "samo" 4 k € za nešto što ni nezna šta je!? Pogotovo danas kada se uvozništva, dealeri i (pre)prodavači otvaraju i zatvaraju na maltene dnevnoj bazi. Koji HR kupac bi se odlučio dati oko 35.000 kn za ovako nešto, kada za istu ili jako sličnu lovu može uzeti neki japanski model kod kojeg zna šta kupuje.

:wink:
Potpisujem sve što si rekao (y)!

Ček malo opet se vračamo na XT660R, Transalp 700 koji več godinama ostaju na promjenjeni (nažalost - Transalp se više ne porozvodi :x).
Možda Kawasaki KLR650 ali kojeg nema na našeg tržištu (i po meni polu proizvod).

Ček malo To je F800GS  :mrgreen:
 
Old-Newbie said:
Interesantna je umjetnicka sloboda da u nazivu dodas jos 50ccm, ali nemas u cilindru...

nije prvi put da se tako nesto desi :mrgreen: bilo je toga i kod starijih ozbiljnijih firmi :mrgreen:
 
gastajbarter said:
Minsk je stara firma sa DKW korjenima tj znaci isto ko i Suzuki :mrgreen: poceli su pravit motore prije japanera al nisu toliko napredovali :mrgreen:

Je, čini mi se da sam pročitao negdje, ali nije to toliko bitno.

Širom zemaljske kugle ima brdo više ili manje uspješnih low-budget proizvođača raznih "ekonomičnih" i pristupačnih vozila na 2, 3 ili 4 kotača. Večina njih je orijentirana na svoje domaće i eventualno okolna tržišta, i to je obično krajnji domet takvih proizvoda.

Ako je netko bio u Indiji, Kini, ili sličnim zemljama vjerovatno je primjetio da su europski i američki brendovi totalna egzotika, a od japanskih se nude samo neki neprepoznatljivi modeli malih kubikaža.

Ponekada se netko od svih tih "sporednih igrača" i izdvoji, kvalitetom ili popularnosću, pa krene dalje, ali uvijek se dolazi do sličnih problema - imidž, cijena tih vozila na dalekim tržištima, postprodajna podrška, ozbiljnost raznih uvoznika i distributera, itd.

Bez velike prodaje nema ni dobre aftersale podrške, dobre logistike, zainteresiranih zastupnika, love za "podmazati" test vozače, marketing, itd. A do velike prodaje se ne može doći bez imidža, kvalitete, dobre cijene, dobrog feedbacka drugih korisnika i najbitnije - velike investicije. Jer svakome je jasno da nije isto primjerice proizvoditi i prodavati Tomosa u Yugi, ili izaci na europsko ili svjetsko tržište sa cijelom gamom konkurentnih modela.

Kada je naša zemlja u pitanju - ovdje su podbacili i mnogi uspješniji proizvođači, koji su imali više ili manje velike zastupnike sa solidnom logistikom. Pogledajte kakva je situacija danas sa primjerice Hyosungom, Keewayom, ili pak Ssang Yongom, Tatom, pa i Ladom i drugima. Prodaja tih vozila je i u njihovim najboljim danima ulazila maltene u statističku grešku.

GM je najavio povlačenje Chevroleta sa HR tržišta iduće godine, jer su istraživanja pokazala da se previše gubi zbog borbe unutar grupacije, na relaciji Chevrolet - Opel. A ovi igrači spadaju među najjače na našem tržištu.

Sječam se teme od prije nekoliko sezona, gdje su vlasnici Hyosunga morali dijelove naručivati direktno iz tvornice, preko njihovog web shopa, jer drukčije nije išlo, ili nije išlo u nekom razumnom vremenskom periodu. A Hyosung je ipak mnogo ozbiljniji igrač od ovih iz naslova, ali i dalje iz "druge lige".

Uostalom, i "mi" smo imali nešto slično - Tomos. I Tomos je u jednom trenutku krenuo sa ozbiljnijim motociklom, pa izbacio na tržište dosta zanimljiv supermoto od 125ccm, a u Sloveniji je bila dostupna i Akrapović verzija. Cijena je bila konkurentna samo u Sloveniji, a u nas ih je prodano svega nekoliko. Danas, par godina nakon, Tomos je ugašen. I to je sudbina koja uvijek prijeti svim takvim proizvođačima, jer su i oni iz samog vrha danas na koljenima.

Bio je tu i Baotian, možda jedini koji je uistinu uspio, ako se to uspjehom može zvati - a uspio je samo zato jer je nudio zaista smješno jeftina vozila. Prodaja je bila neosporna, i bez obzira na to - gdje su danas svi ti uvoznici Baotiana!?

Uzevši u obzir sve nabrojano, malo tko želi zastupati takve proizvođače i uvoziti njihova vozila. U Hrvatskoj je sve vezano uz dva kotača toliko potonulo da i oni uspješni trgovci gledaju kako naći izlaznu strategiju i prebaciti se u neki drugi posao, čast izuzecima.

Sada tu pak imamo i kupce, kojih je u HR sve manje, i sumnjam da bi se netko usudio izdvojiti 4 ili 5 tisuca Eura za vozilo nepoznate kvalitete, sa vrlo upitnom aftersale podrškom. Čak i pod uvijetom da je najbolje na svijetu, a kod ovakvih proizvoda priličan kompromis je siguran, i to na više polja (kvaliteta, završna obrada, dobavljivost dijelova, performanse...). Pa sječam se tema o čini mi se Keewayu gdje su vlasnici nova vozila rastavljali, lijepili vide Loctite ljepilom, izmjenjivali komponente itd., i to je kao bilo prihvatljivo za taj cjenovni razred (!?).

Da ne govorimo da smo dosta specifično tržište gdje uglavnom prolazi samo "roba od marke".

Gro nekad uspješnih zastupnika i distributera renomiranih auto i moto marki se zatvorilo unazad nekoliko godina.

Ovo je moje osobno razmišljanje i ja zaista ne vidim kako se manje poznati brendovi mogu probiti na naše tržište. Tako da su mi neki upisi ovdje malo čudni, jer kao da dolaze od ljudi koji nisu osjetili našu realnost.

Ako me tko može konstruktivno demantirati, samo dajte, ja sam ipak netko tko sve ovo promatra iz perspektive hobija - motori mi nisu posao, iako bih volio da jesu.

(y)
 
da je meni taki motor sigurno bi se onda mogao voziti s požeškim kvazi endurašima...  :afro:
:mrgreen:
 
biker4life said:
GM je najavio povlačenje Chevroleta sa HR tržišta iduće godine, jer su istraživanja pokazala da se previše gubi zbog borbe unutar grupacije, na relaciji Chevrolet - Opel. A ovi igrači spadaju među najjače na našem tržištu.


(y)
Najavili su povlačenje iz europe, hrvatska je samo jedan mali segment (y)