Daklen, kao tesni vozac endurolaba provozah Dedu danas.
Naravno da su mene izabrali za generalnu probu, covjeka sa iskustvom u udesima na motorima i vec dugom tradicijom ostavljanja pokvarenih motora na Sljemenu, racunali su valjda sta god da mi se desi budem se snasao, nije mi prvi put...
I tako pokupih dedu dan ranije uz uvjerljive rijeci nesudjenog mehanicara da je sve na motoru slozeno.
Koja prevara cim sam ga pokusao upaliti dan kasnije, cilindar zaliven gorivom jer pipice goriva pustaju preko noci. Nakon samo sat paljenja uspjem zapalit to cudo i krenem.
Osjecaj cudan, ne mogu nikako pogoditi zadnju kocnicu, previse uvucena i grane odmah ispod nje pa treba samim vrhom cizme stisnut jer inace gazis po granama i cudis se sto ne koci.
Tvrd, vibrira ko dildo da duracelkama, kvacilo ko kamen, klopoce, auspuh probija usi, lanac nezategnut lupa po vilici ali na sve to zaboravis kad krene punpanje desnom rukom.
Masina utegnuta, svaki pomak desne ruke se trenutacno projicira na zadnji kotac, nije izrazeno kocenje masinom a kad si u okretajima klizi iz brzine u brzinu.
Za zagrijavanje kustosijanski makadam, ok, malo nagluh i grca u lijevoj podlaktici spustam se do markusevackog makadama. Krece uspon i odlucih pojacat tempo da vidim sta nudi i wow, motor totalno drugaciji, nije vise tvrd, osjeti se podloga a ne umara previse, kotaci ne poskakuju nego uvjek u kontaktu, nije bitno u kojoj si brzini samo da si preko 3k okretaja i svijet oko tebe je samo tanka linija po kojoj prolazis.
Do gore mislim da sam oborio vlastiti rekord, mala pauza i spustanje po bidroveckom makadamu, nizbrdo nije tako poslusan ali ide, na punpanje mozes zaboraviti.
Nakon toga uspon sa 4x4 stazom na Gosrscicu, prvih par km sve kamen na kamenu, zimus se potok izlio na put i isprao sljunak i ostavio krupno kamenje, i krecu problemi, tehnicke djelove ne mozes pinplat sa kvacilom zbog tvrdoce a u prvoj je dosta grub i tvrd pa si posvud samo ne tamo di planiras.
I tako pljas sastrane u blato, povuci potegni, ugasi se, kurblaj, skidaj kacigu, jebi mater, pij vode, smiri se, opet povuci i eto me na cvrstom tlu.
Dalje samo nize zavoje ako ne spustas ispod 50, rucak i palacinke na planinarskom domu, jos jedanput markusevacki makadam pa staza 69 i makadam uz potok trnava.
Gas nazad do Hunjke, asfaltom do Graficara pa niz kustosijanski punpanje jer ima ravnih dionica, ne ponire, izbacuje zadnji kotac kontrolirano, poslusan al ja vec na kraju sa kondicijom pa odlucih dovrsiti dan.
Odem do praone jer me onaj mehanicar tako uputio, taman krenuo prema njemu kad na pol zagrebacke avenije motor se ugasi i ne mrda vise.
Reko nije valjda do goriva jer na moja pitanja koliko ima goriva u motoru sam dobio odgovor vise nego sta trebas. I naravno da sam ostao bez goriva sa motorom od 44l tanka.
Prebacivanje na rezervu ne pomaze bas jer je punpa povukla vec zrak i sad treba samo sat vremena kurblat da upali na rezervu, srecom pa je benziska 100m i eto gurajuci dodjem i natocm 10l da lakse upalim.
Molim za sljedecu testnu voznju: zategnuti lanac, prilagoditi noznu kocnicu, staviti museve, napuniti gps, natociti dovoljno goriva, popraviti pipice goriva i namontirati hidraulicno kvacilo
Hvala