Od El Rachidie do TrešnjeFke...ili ti priča o Dedi...

enduro said:
Instalirao sam, uopce nema slika kada otvorim forum sa Crome, sa internet explorer se vide sivi krugovi sa minusom u sebi, slika nema.
tako je, zato sam rekao da stavi kao na prvoj stranici kako je bilo na pocetku, to je funkcioniralo (dok nije promjenjeno u linkove ). Ove zadnje slike od 17.3. su i meni samo minusi  :?
 
Slike su nepouzdane, ali to je namjerno tako, da paše uz marku motocikla!!
 
stavi u podesenja thumbove malo vece (npr.800 sirine). onda se ne mora klikati na sliku osim ako hoces detalje
 
Ako ima netko zainteresiran za dijelove sa slika nek mi se javi...
Skupo je ko vrag ali ide vjerojatno neki group buy na advrideru pa bi cijene mogle biti povoljnije....

Ovo su redovne cijene:
-CF Frame protectors + mount clamp 105 EURO
-CF Engine guard with toolboxes + mounting bracket 450 euro
-CF Skid plate + mounting bracket 215 euro
*you can add on a later time the toolboxes !
-CF Fuel tank protections 170 euro


















 
Daklen, kao tesni vozac endurolaba provozah Dedu danas.

Naravno da su mene izabrali za generalnu probu, covjeka sa iskustvom u udesima na motorima i vec dugom tradicijom ostavljanja pokvarenih motora na Sljemenu, racunali su valjda sta god da mi se desi budem se snasao, nije mi prvi put...

I tako pokupih dedu dan ranije uz uvjerljive rijeci nesudjenog mehanicara da je sve na motoru slozeno.
Koja prevara cim sam ga pokusao upaliti dan kasnije, cilindar zaliven gorivom jer pipice goriva pustaju preko noci. Nakon samo sat paljenja uspjem zapalit to cudo i krenem.
Osjecaj cudan, ne mogu nikako pogoditi zadnju kocnicu, previse uvucena i grane odmah ispod nje pa treba samim vrhom cizme stisnut jer inace gazis po granama i cudis se sto ne koci.
Tvrd, vibrira ko dildo da duracelkama, kvacilo ko kamen, klopoce, auspuh probija usi, lanac nezategnut lupa po vilici ali na sve to zaboravis kad krene punpanje desnom rukom.
Masina utegnuta, svaki pomak desne ruke se trenutacno projicira na zadnji kotac, nije izrazeno kocenje masinom a kad si u okretajima klizi iz brzine u brzinu.

Za zagrijavanje kustosijanski makadam, ok, malo nagluh i grca u lijevoj podlaktici spustam se do markusevackog makadama. Krece uspon i odlucih pojacat tempo da vidim sta nudi i wow, motor totalno drugaciji, nije vise tvrd, osjeti se podloga a ne umara previse, kotaci ne poskakuju nego uvjek u kontaktu, nije bitno u kojoj si brzini samo da si preko 3k okretaja i svijet oko tebe je samo tanka linija po kojoj prolazis.
Do gore mislim da sam oborio vlastiti rekord, mala pauza i spustanje po bidroveckom makadamu, nizbrdo nije tako poslusan ali ide, na punpanje mozes zaboraviti.
Nakon toga uspon sa 4x4 stazom na Gosrscicu, prvih par km sve kamen na kamenu, zimus se potok izlio na put i isprao sljunak i ostavio krupno kamenje, i krecu problemi, tehnicke djelove ne mozes pinplat sa kvacilom zbog tvrdoce a u prvoj je dosta grub i tvrd pa si posvud samo ne tamo di planiras.
I tako pljas sastrane u blato, povuci potegni, ugasi se, kurblaj, skidaj kacigu, jebi mater, pij vode, smiri se, opet povuci i eto me na cvrstom tlu.
Dalje samo nize zavoje ako ne spustas ispod 50, rucak i palacinke na planinarskom domu, jos jedanput markusevacki makadam pa staza 69 i makadam uz potok trnava.
Gas nazad do Hunjke, asfaltom do Graficara pa niz kustosijanski punpanje jer ima ravnih dionica, ne ponire, izbacuje zadnji kotac kontrolirano, poslusan al ja vec na kraju sa kondicijom pa odlucih dovrsiti dan.
Odem do praone jer me onaj mehanicar tako uputio, taman krenuo prema njemu kad na pol zagrebacke avenije motor se ugasi i ne mrda vise.
Reko nije valjda do goriva jer na moja pitanja koliko ima goriva u motoru sam dobio odgovor vise nego sta trebas. I naravno da sam ostao bez goriva sa motorom od 44l tanka.
Prebacivanje na rezervu ne pomaze bas jer je punpa povukla vec zrak i sad treba samo sat vremena kurblat da upali na rezervu, srecom pa je benziska 100m i eto gurajuci dodjem i natocm 10l da lakse upalim.

Molim za sljedecu testnu voznju: zategnuti lanac, prilagoditi noznu kocnicu, staviti museve, napuniti gps, natociti dovoljno goriva, popraviti pipice goriva i namontirati hidraulicno kvacilo

Hvala
 

Attachments

  • DSC_0182.JPG
    DSC_0182.JPG
    1.1 MB · Views: 191
gust procitati, nedostatke preskacem i ne vidim ih, sve je to jedna prekrasna prica. Poradi na kondiciji ;)  :0648:
 
isvedic said:
Daklen, kao tesni vozac endurolaba provozah Dedu danas.
...
Hvala

Taman kako sam mislio. Čisti užitak za mazohiste.  :mrgreen:
 
isvedic said:
Daklen, kao tesni vozac endurolaba provozah Dedu danas.

Naravno da su mene izabrali za generalnu probu, covjeka sa iskustvom u udesima na motorima i vec dugom tradicijom ostavljanja pokvarenih motora na Sljemenu, racunali su valjda sta god da mi se desi budem se snasao, nije mi prvi put...

I tako pokupih dedu dan ranije uz uvjerljive rijeci nesudjenog mehanicara da je sve na motoru slozeno...

Zašto museve, nisu te gume već dovoljno krute od starosti da ide i tubeless? :)

Koliko puteva si nabrojao izgleda mi da bi se imao što voziti 3 dana :)
 
musevi da guma bolje prijanja i stiti felgu.

evo malo statistika i mapa

u ponedeljak je bila guzva na sljemenu pa bi trebalo ponoviti radnim danom
 

Attachments

  • ele.png
    ele.png
    67.3 KB · Views: 126
  • speed.png
    speed.png
    85.2 KB · Views: 122
  • map.png
    map.png
    833.6 KB · Views: 150
Ja sam bio u ponedjeljak na Sljemenu, bilo je enduraša dosta, planinara po stazama slabo, još je puno blata...
Dojdi s Mislavom do mene pa bumo roknuli Kladešćicu jedan vikend  (y) 
 

Attachments

  • 20180402_124545_HDR.jpg
    20180402_124545_HDR.jpg
    556.7 KB · Views: 189
Wow....epski ubod👍 Kadrnku sam pratio kao klinac na auto utrkama itd...
Btw....ja bi onaj blatobran s originalnom Dakar naljom skinuo i spremio u vitrinu a na motor stavio drugi.
Sretno s pilom💪
 
avinko38 said:
Ja sam bio u ponedjeljak na Sljemenu, bilo je enduraša dosta, planinara po stazama slabo, još je puno blata...
Dojdi s Mislavom do mene pa bumo roknuli Kladešćicu jedan vikend  (y)
Ja sam krenuo gore vikend prije Uskrsa ... 0 planinara 1 konjanik i 1 quad...

Bijedno podbacio u snijegu 1km prije Hunjke, otkopao se, spustio parsto m, odmorio okinuo sliku i nizbrdo.

Osim snijega bilo je također i dosta blata [emoji16]
 

Attachments

  • 20180325_152444-1651x929.jpg
    20180325_152444-1651x929.jpg
    76.8 KB · Views: 176
  • 20180325_154235-1651x929.jpg
    20180325_154235-1651x929.jpg
    97.4 KB · Views: 172
  • 20180325_162945-928x1650.jpg
    20180325_162945-928x1650.jpg
    110.9 KB · Views: 154
  • 20180325_161837-1651x929.jpg
    20180325_161837-1651x929.jpg
    39.7 KB · Views: 146
Vec treci dan ujutro s motorom, popodne pjeske. Sad mali odmor... Vidio sam danas neke tragove na pocetku makadama na Bazulovki na prelasku ceste. Ostali su svi moji na ovoj strani.  :mrgreen:
 
Ispricavam se svima koji citaju na ovom groznom osvrtu... naime glavni test pilot nam je okupiran gradevinom, njegov zamjenik se preko blagdana toliko udebljao da ga vise ni motogp agregat ne moze povuci u brijeg, supruga mi je bolesna, a punica nije bila u zg...pa je eto svedica zapala duznost da odradi ovaj test.  :mrgreen:

Isprike, nece se ponoviti.

Svim ostalima koji spamaju temu svojim slikicama i komentarima....nije vam ovo tviter, sunce vam kalajsano!! A vlasnici raznih 300rr i 501fe koji me zovu na voznju...fala lepa, s motorom od 200 kila ne idem s vama u voznju... :jesus: takve navlakuse ne prolaze... pricekajte da si nabavim eiksceja sevendejs ajnšpric pa se vidimo...