održavanje i poboljšanje amortizera - 600rr 06 - 1.dio

bmw, to je najobičniji mjeh koji se napuše. ko guma od auta. koliko to uopće može bit kompleksno. 10 bara za nešto tako malo uopće nije puno. U rukama sam držao pumpicu za kalibraciju senzora i manometara koja je puhala do 600 bara. Sve zajedno ima jedan kilogram a sastoji se od najjednostavnijih djelova. Nedaj da te brojevi preplaše  :wink:

Jolly ovdje ni zrak ni dušik nisu u kontaktu sa uljem, ventil je spojen na gumeni mjehur koji odvaja ulje i medij koji upuhujemo.
 
svaka pohvala za temu (y)
ali mislim da nijedna  guma zbog svoje poroznosti ne brtvi 100%pa ipak dusik u neznatnim kolicinama djeluje na ulje,vezano za vlaznost zraka i oksidaciju.
 
smile 77 said:
svaka pohvala za temu (y)
ali mislim da nijedna  guma zbog svoje poroznosti ne brtvi 100%pa ipak dusik u neznatnim kolicinama djeluje na ulje,vezano za vlaznost zraka i oksidaciju.
dušik je inertni plin sve dok temperatura i tlak ne porastu do vrijednosti blizu onih u cilindru za vrijeme ekspanzije :wink:
 
aurellie said:
Jolly ovdje ni zrak ni dušik nisu u kontaktu sa uljem, ventil je spojen na gumeni mjehur koji odvaja ulje i medij koji upuhujemo.
još bolje, mijeh mora biti elastičan. a ako ga napuniš sa imalo kisika počet će njegovo starenje :wink:
 
Ajde aurellie ne sitnicari. Ako si odlucio kod kuce popraviti amortizer ne moras sve odraditi kod kuce. Sigurno mozes naci vulkanizera koji puni automobilske gume dusikom. Ne vidim sta je problem da ti to netko napuni? Pa ne moze ti naplatiti ne znam ti ja koliko?!  :misli:
 
Alera Dugi said:
Ajde aurellie ne sitnicari. Ako si odlucio kod kuce popraviti amortizer ne moras sve odraditi kod kuce. Sigurno mozes naci vulkanizera koji puni automobilske gume dusikom. Ne vidim sta je problem da ti to netko napuni? Pa ne moze ti naplatiti ne znam ti ja koliko?!  :misli:
nije mu to pametna ideja. za amortizere se koristi fino baždarena pumpica, a vulkanizer ima manometar vulgaris :wink:
 
Alera Dugi said:
Ajde aurellie ne sitnicari. Ako si odlucio kod kuce popraviti amortizer ne moras sve odraditi kod kuce. Sigurno mozes naci vulkanizera koji puni automobilske gume dusikom. Ne vidim sta je problem da ti to netko napuni? Pa ne moze ti naplatiti ne znam ti ja koliko?!  :misli:

ne sitničarim pa nisam ja dosad punjenje ni spominjao, već ću ja to riješit nekako. Nego je ekipa svašta spominjala pa sam njima pisao odgovore  :D
 
jolly the roger said:
nije mu to pametna ideja. za amortizere se koristi fino baždarena pumpica, a vulkanizer ima manometar vulgaris :wink:
Pretpostavka je da vulkanizer koji ima dusik ima i kvalitetan manometar, pa jbte zive od toga. Pumpica se koristi zato sto je za amortizer potrebna mala kolicina zraka, pa tlak sa standardnim postavkama na kompresoru brzo raste. To se lako rijesi, zavrnes ventil da polako pusta plin, naravno preko regulatora tlaka i problem rijesen! Na XLV-u iz mog avatara se pumpaju zrakom i prednji i zadnji amortizeri, imam nesto iskustva oko toga.
 
Kašljuc kašljuc, pogledajte malo ovaj video krije neka nova saznanja....  :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=942W7UVTnWc
 
Evo još jednog samo tip griješi jer drži amortizer naopako pa mu sav zrak ide gore :hehehe:

http://www.youtube.com/watch?v=gKHrYLdxa60&feature=related
 
Kad ovo pogledaš skužiš zašto u manualu piše ne čačkaj. Al svejedno i ja bi išao otvarat/čačkat  :mrgreen:
 
I kako to rade fansi šmensi ohlins

http://www.youtube.com/watch?v=YuZOFDE-ThQ&feature=related
 
Upravo sam dobio obavijest da u srijedu idem na more, tako da će sastavljanje ovoga a i svi ostali projekti morat sačekat proljeće, a možda i ljeto  :( :(

A ja sretan ko prasac, lalala, jedva više dočekao  :D :D
 
aurellie said:
ne sitničarim pa nisam ja dosad punjenje ni spominjao, već ću ja to riješit nekako. Nego je ekipa svašta spominjala pa sam njima pisao odgovore  :D
ostavi se toga i kupi moj motor....ne treba ti ništa raditi ići ćeš ispod 1.40 :D :D :D