Oktanska vrijednost benzina!!!!!

kaj je stari si zgorel! :mrhappy:
 
je je imaš praf KUPUJMO HRVATSKO :wink:
 
...ja ne znam jel ovo tehnički ili kakav forum..sve je puno nekih "stručnjaka"..kakvo dodavanje oktana benzinu za dobit kerozin...šta će se desit ako se ulije kerozin???.....kerozin je obično loživo ulje...nisam stručnjak za naftne derivate,ali svaki dan trošim kerozin...i koliko se ja sjećam kerozin je jedan od derivata koji se dobija nešto prije ili poslije loživog ulja,negdje ko petrolej...uglavnom kao i ostala ulja ima cetansku vrijednost..nema oktana...moja ekipa s posla je lijevala kerozin u aute..mješala ga i sa benzinom i sa naftom..kažu malo manja potrošnja i ništa više...ko da dodate lož ulje...neće se ništa desit!!!..jednom članu foruma sam donio litru kerozina jer je on navodno čuo da je dobar za čišćenje :D :D ..ko i nafta uostalom...
FAUK JE NAPISAO
ZB Pleso- Antonov 32 transportni, Mig 21...
A obuku prošo u ZB Zemunik- na Pilatusima PC9 i Bell 206. Jetranger III (Helikopter)
...Fauče,pa onda se vjerovatno znamo bar iz viđenja ako si bio na zemuniku...ja sam nastavnik letenja na PC9
 
Moguće! Ja sam ti bio 97g. u vojsci na Zemuniku!
Nadam se da ćemo se srest na Grobniku pa popit piće i poprićat!
 
pa ja sam miješao kad smo već kod toga alkohol i petrolej na apencu....uglavnom, auto ili motor sa razjebanom kompresijom može voziti i na naftu, a ako je dobro onda se bude sve zapalilo debelo prije GMT...osim ako se ne ulije oktana...onda bude dost bolje...
 
jolly the roger said:
uglavnom, auto ili motor sa razjebanom kompresijom može voziti i na naftu,

...ups?kaj je sad to?Nafta se bude zapalila u mašini bez kompresije na iskru od svječice? :?: :?: Izgleda da sam zaboravil princip rada Otto i Diesel motora :misli: .Moram ponovno u školu,al me sa skoro pet banki neće upisat :mrgreen: ,ili si zaboravil ubacit smajliće?
 
upravo tako...ozbiljno to kažem...ako hoćeš možeš ulit u nekog dizelaša bengu i neće se zapaliti da ti je bog brat...a benzinac sa razjebanom(tj dovoljno niskom) kompresijom oće raditi na dizelu...ima kamiona koji rade i na bengu i na dizel...doduše zadnji se prestao proizvoditi prije nekih 20 godina, ali još uvijek šljakaju...uglavnom su to oni kljunaši šta voze trsku po južnoj americi(btw tam voze i na alkohol koliko im je jeftin...)
 
Jolly istina!
Imam moj frend agregat koji radi i na naftu i na benzin i na kerozin!
Nekekav od američke vojske, rađen za sve uvjete i radi na sve! Tak i piše na njemu i isproban je! Čak i na ložu!:)
 
Borro said:
Jolly istina!
Imam moj frend agrebat koji radi i na naftu i na benzin i na kerozin!
Nekekav od američke vojske, rađen za sve uvjete i radi na sve! Tak i piše na njemu i isproban je! Čak i na ložu!:)
ajde da vidimo jesi li od zanata....koja je razlika između lože i dizela?
 
jolly the roger said:
upravo tako...ozbiljno to kažem...ako hoćeš možeš ulit u nekog dizelaša bengu i neće se zapaliti da ti je bog brat...a benzinac sa razjebanom(tj dovoljno niskom) kompresijom oće raditi na dizelu...ima kamiona koji rade i na bengu i na dizel...doduše zadnji se prestao proizvoditi prije nekih 20 godina, ali još uvijek šljakaju...uglavnom su to oni kljunaši šta voze trsku po južnoj americi(btw tam voze i na alkohol koliko im je jeftin...)

Jasno da se u dizelašu neće upaliti benga jer nema iskre,a ne pali se od kompresije.No,kako se u benzicu s razj... kompresijom upali nefta?Da li to uspijeva upalit samo iskra sa svječice?Poznato je da dizelaš bez kompresije(ili sa slabom)neće upalit samo tak.Taj dio mi je malo čudan :?: .Bok.
 
jolly the roger said:
....koja je razlika između lože i dizela?

Osnovna razlika je u boji a i u ukusu. Meni više paše ložana uz recimo matovilac i zelenu salatu dok za paradajz i mješanu preferiram svježu domaću nafticu...
 
Koko said:
jolly the roger said:
upravo tako...ozbiljno to kažem...ako hoćeš možeš ulit u nekog dizelaša bengu i neće se zapaliti da ti je bog brat...a benzinac sa razjebanom(tj dovoljno niskom) kompresijom oće raditi na dizelu...ima kamiona koji rade i na bengu i na dizel...doduše zadnji se prestao proizvoditi prije nekih 20 godina, ali još uvijek šljakaju...uglavnom su to oni kljunaši šta voze trsku po južnoj americi(btw tam voze i na alkohol koliko im je jeftin...)

Jasno da se u dizelašu neće upaliti benga jer nema iskre,a ne pali se od kompresije.No,kako se u benzicu s razj... kompresijom upali nefta?Da li to uspijeva upalit samo iskra sa svječice?Poznato je da dizelaš bez kompresije(ili sa slabom)neće upalit samo tak.Taj dio mi je malo čudan :?: .Bok.

zato što dizel mašine i benzinci ne rade na istom principu...dizel se zapali kad dođe u kontakt sa komprimiranim zrakom(jer je zrak dovoljno topao da zagrije prvo dizel pa ga sa preostalom energijom još i zapali). ali, ako je dizel već pomiješan sa zrakom ta se smjesa pali sa znatno nižom kompresijom(jer se dizel zagrije skupa sa zrakom tijekom kompresije)osim toga razlikuje se otto i diesel način rada, tako da i to sudjeluje...uglavnom znam da zvuči ko da serem kvake, nisam ni ja vjerovao(mislio sam da stojka ima motor od ritma dizel, ali nije bio nego original made in kragujevac)
 
Fauk said:
SP 01 said:
Dosta prepucavanja :shock: ,istina je da motor na 98 oktanskom gorivu radi malo bolje...Može li mi itko reći koje gorivo je bolje za motor eurosuper 98(bezolovni) ili super 98(olovni)? Hvala

ono gorivo koje je propisano od strane proizvođača motocikla!

u motore koji nemaju katalizator možeš sipat jedno i drugo, dok u motore s katalizatorom iskljuivo bezolovni!

a što se samog benzina tiče crveni super nešto kvalitetnije sagorjeva što se vidi na ispuhu po čađi koja je sive boje dok je kod bezolovnog crna.
Da li možda onu "kvalitetnu" sivu boju "crvenom" superu daje olovni tetraetil :?
 
Da jolly razlika je u boji! Loži se dodaje boja! A k tome još ti je razlika ta što je puno, puno loža nekvalitetnija pa na novijim motorima u relativno kratkom vremenu sjebe dizne!!
Okus je isto različit ko' što netko već reče!
Živio!
 
Borro said:
Da jolly razlika je u boji! Loži se dodaje boja! A k tome još ti je razlika ta što je puno, puno loža nekvalitetnija pa na novijim motorima u relativno kratkom vremenu sjebe dizne!!
Okus je isto različit ko' što netko već reče!
Živio!
znam, zato i postoji onaj kombi od murje koji otkriva ako si točio ložu i u zadnjih 20 punjenja rezervoara na autu
 
grga said:
Fauk said:
SP 01 said:
Dosta prepucavanja :shock: ,istina je da motor na 98 oktanskom gorivu radi malo bolje...Može li mi itko reći koje gorivo je bolje za motor eurosuper 98(bezolovni) ili super 98(olovni)? Hvala

ono gorivo koje je propisano od strane proizvođača motocikla!

u motore koji nemaju katalizator možeš sipat jedno i drugo, dok u motore s katalizatorom iskljuivo bezolovni!

a što se samog benzina tiče crveni super nešto kvalitetnije sagorjeva što se vidi na ispuhu po čađi koja je sive boje dok je kod bezolovnog crna.
Da li možda onu "kvalitetnu" sivu boju "crvenom" superu daje olovni tetraetil :?
da, a i zbog toga što nema katalizatora pa dolazi do nešto manje kondenzacije zbog boljeg protoka ispušnih plinova u ispušnom sustavu..
 
Fauk said:
grga said:
Fauk said:
SP 01 said:
Dosta prepucavanja :shock: ,istina je da motor na 98 oktanskom gorivu radi malo bolje...Može li mi itko reći koje gorivo je bolje za motor eurosuper 98(bezolovni) ili super 98(olovni)? Hvala

ono gorivo koje je propisano od strane proizvođača motocikla!

u motore koji nemaju katalizator možeš sipat jedno i drugo, dok u motore s katalizatorom iskljuivo bezolovni!

a što se samog benzina tiče crveni super nešto kvalitetnije sagorjeva što se vidi na ispuhu po čađi koja je sive boje dok je kod bezolovnog crna.
Da li možda onu "kvalitetnu" sivu boju "crvenom" superu daje olovni tetraetil :?
da, a i zbog toga što nema katalizatora pa dolazi do nešto manje kondenzacije zbog boljeg protoka ispušnih plinova u ispušnom sustavu..
ni sam nebi bolje rekao :mrgreen: