Oktanska vrijednost benzina!!!!!

to je točno što si naveo ! a voda može doč u benzinu samo ako si natičio kratko vrijeme iza punjenja cisterne. na što bi te na benzinskoj morali upozorit! ja sam par puta naišo na to pa su mi rekli da pričrkam oko pol sata da se slegne talog ako ga ima u spremnicima.
 
evo vam i odgovor...naftni derivati jaaaako vole vlagu...voda se ne miješa, ali vlaga da...a vlaga dolazi od svuda, ali ponajviše od one vode šta je ovi na pumpi doliju....
 
jolly the roger said:
evo vam i odgovor...naftni derivati jaaaako vole vlagu...voda se ne miješa, ali vlaga da...a vlaga dolazi od svuda, ali ponajviše od one vode šta je ovi na pumpi doliju....
mislim da je jolly odgovorio umjesto mene.nije naš benzin manje vrijednosti oktanskog broja,nego je više ONEČIŠĆEN!! pa zamisli koji put benga prođe od proizvođača do potrošača.-...dosta je samo primijetiti cisterne kako se "griju" na suncu neposredno prije istovara u spremnik benzinske crpke,a onda sve tako do neodgovornih prodavača koji svašta bacaju unutra i spremaju lovu u džep...pa nije zabadava uvijek cijena zaposlenja na crpki bila otprilike cijena novog golfa...sada su malverzacije na tu temu vjerojatno nešto teže izvedive zbog kompjuterizacije cijelog sistema ili kaja znam čega,ali snađu se oni....Vlasnik jedne privatne benzinske,rekao mi je da je zapravo stvar najviše i u nebrizi oko održavanja spremnika (čišćenje filtera,i sl.),+ lopovi koje smo već opisali.
 
Dylan said:
Da li to znači da dolazi do djelomičnog mješanja vode i benzina? Pa i "vlaga" je voda...
da....samo šta nemoš uzet litru vode i litru benge i napravit gemišt...prvo moraš vodu u paru i onda se dio te vode može pomiješat s benzinom...ili nekim drugim naftnim derivatom...
 
Fauk said:
jolly the roger said:
avio gorivo od 130 oktana je tzv kerozin ako se ne varam(zato mu i nadrukaju 130 oktana)....

E varaš se kerozin služi za mlazne motore
a avio super isključivo za klipne avio moore :!:
FAUK JE NAPISAO:
jolli !!!
130 oktanski plavi super koriste veči klipni avioni starijeg godišta a pošto njih kod nas baš i nema previše tog benzina nema na našem tržištu a i poptilično je skup.
dok INA uvozi aviobenzin 100 LL čija kvaliteta odgovara specifikaciji kvalitete po metodi ASMD D910-96.
što možeš pročitat na njihovim stranicama.
b.t.w
bio sam zrakoplovni tehničar u vojsci


...kerozin nema uopće oktansku već cetansku vrijednost,jer nije benzin,a u biti je najsličniji ulju za petrolejke..(suzafan ga koristi za glancanje :D )...a inače se ko što kaže fauk koristi za mlazne motore
P.S. na kojim avionima i u kojoj bazi?
 
Damir said:
Fauk said:
jolly the roger said:
avio gorivo od 130 oktana je tzv kerozin ako se ne varam(zato mu i nadrukaju 130 oktana)....

E varaš se kerozin služi za mlazne motore
a avio super isključivo za klipne avio moore :!:
FAUK JE NAPISAO:
jolli !!!
130 oktanski plavi super koriste veči klipni avioni starijeg godišta a pošto njih kod nas baš i nema previše tog benzina nema na našem tržištu a i poptilično je skup.
dok INA uvozi aviobenzin 100 LL čija kvaliteta odgovara specifikaciji kvalitete po metodi ASMD D910-96.
što možeš pročitat na njihovim stranicama.
b.t.w
bio sam zrakoplovni tehničar u vojsci


...kerozin nema uopće oktansku već cetansku vrijednost,jer nije benzin,a u biti je najsličniji ulju za petrolejke..(suzafan ga koristi za glancanje :D )...a inače se ko što kaže fauk koristi za mlazne motore
P.S. na kojim avionima i u kojoj bazi?
ne sječam se točno čemu služi cetanski broj, ali to je pandan oktanskom broju kod dizel mašina....a dodavanjem oktana u kerozin dobije se ja mislim avio gorivo(nisam 100%siguran)
 
Damir said:
Fauk said:
jolly the roger said:
avio gorivo od 130 oktana je tzv kerozin ako se ne varam(zato mu i nadrukaju 130 oktana)....

E varaš se kerozin služi za mlazne motore
a avio super isključivo za klipne avio moore :!:
FAUK JE NAPISAO:
jolli !!!
130 oktanski plavi super koriste veči klipni avioni starijeg godišta a pošto njih kod nas baš i nema previše tog benzina nema na našem tržištu a i poptilično je skup.
dok INA uvozi aviobenzin 100 LL čija kvaliteta odgovara specifikaciji kvalitete po metodi ASMD D910-96.
što možeš pročitat na njihovim stranicama.
b.t.w
bio sam zrakoplovni tehničar u vojsci


...kerozin nema uopće oktansku već cetansku vrijednost,jer nije benzin,a u biti je najsličniji ulju za petrolejke..(suzafan ga koristi za glancanje :D )...a inače se ko što kaže fauk koristi za mlazne motore
P.S. na kojim avionima i u kojoj bazi?
ZB Pleso- Antonov 32 transportni, Mig 21...
A obuku prošo u ZB Zemunik- na Pilatusima PC9 i Bell 206. Jetranger III (Helikopter)
 
Ovak, ja vam radim tu u Ini i znam da često idu kontrole po benzinskima, bar u KLC-u (skoro svaki dan), i ja sam bio u par!
Vode ne smije biti u gorivu!(upravo prepisujem iz priručnika za poslovanje BP)
Odnosno do visine 2mm ako se ne varam na dnu rezervara ili manje (ne mogu naći tu stranicu, priručnik je ogroman)!!
Kad nađem točno ću reći.
Ak vidiš nekog da sipa vodu, odmah ga pitaj ime ili bilo kaj i javi meni!!!
Nakon pražnjenja cisterne, obavezno se po propisu mora čekati 30-60 min, a onda se mjeri temperatura, zapremina tj. količina, dal ima vode, gustoča i drugo a tek onda se može nastaviti s prodajom!
Pregledava se i prije istakanja, jel ak ima vode vrača se u rafineriju!
Ili ako nešto drugo ne zadovoljava!
 
jolly the roger said:
Damir said:
Fauk said:
jolly the roger said:
avio gorivo od 130 oktana je tzv kerozin ako se ne varam(zato mu i nadrukaju 130 oktana)....

E varaš se kerozin služi za mlazne motore
a avio super isključivo za klipne avio moore :!:
FAUK JE NAPISAO:
jolli !!!
130 oktanski plavi super koriste veči klipni avioni starijeg godišta a pošto njih kod nas baš i nema previše tog benzina nema na našem tržištu a i poptilično je skup.
dok INA uvozi aviobenzin 100 LL čija kvaliteta odgovara specifikaciji kvalitete po metodi ASMD D910-96.
što možeš pročitat na njihovim stranicama.
b.t.w
bio sam zrakoplovni tehničar u vojsci


...kerozin nema uopće oktansku već cetansku vrijednost,jer nije benzin,a u biti je najsličniji ulju za petrolejke..(suzafan ga koristi za glancanje :D )...a inače se ko što kaže fauk koristi za mlazne motore
P.S. na kojim avionima i u kojoj bazi?
ne sječam se točno čemu služi cetanski broj, ali to je pandan oktanskom broju kod dizel mašina....a dodavanjem oktana u kerozin dobije se ja mislim avio gorivo(nisam 100%siguran)

AJME MENI!!!
CETANSKI BROJ GOVORI KOLIKA SU DETONACIJSKA SVOJSTVA NAFTE I DRUGIH PLINSKIH ULJA, A OKTANSKI BENZINA!
dODAVANJEM OKTANA BENZINU DOBIJE SE KEROZIN!!!
 
Borro said:
jolly the roger said:
Damir said:
Fauk said:
jolly the roger said:
avio gorivo od 130 oktana je tzv kerozin ako se ne varam(zato mu i nadrukaju 130 oktana)....

E varaš se kerozin služi za mlazne motore
a avio super isključivo za klipne avio moore :!:
FAUK JE NAPISAO:
jolli !!!
130 oktanski plavi super koriste veči klipni avioni starijeg godišta a pošto njih kod nas baš i nema previše tog benzina nema na našem tržištu a i poptilično je skup.
dok INA uvozi aviobenzin 100 LL čija kvaliteta odgovara specifikaciji kvalitete po metodi ASMD D910-96.
što možeš pročitat na njihovim stranicama.
b.t.w
bio sam zrakoplovni tehničar u vojsci


...kerozin nema uopće oktansku već cetansku vrijednost,jer nije benzin,a u biti je najsličniji ulju za petrolejke..(suzafan ga koristi za glancanje :D )...a inače se ko što kaže fauk koristi za mlazne motore
P.S. na kojim avionima i u kojoj bazi?
ne sječam se točno čemu služi cetanski broj, ali to je pandan oktanskom broju kod dizel mašina....a dodavanjem oktana u kerozin dobije se ja mislim avio gorivo(nisam 100%siguran)

AJME MENI!!!
CETANSKI BROJ GOVORI KOLIKA SU DETONACIJSKA SVOJSTVA NAFTE I DRUGIH PLINSKIH ULJA, A OKTANSKI BENZINA!
dODAVANJEM OKTANA BENZINU DOBIJE SE KEROZIN!!!

alaaaa provaleeee....ajd ulij čisti kerozin u motor pa da vidimo koliko će ti motor izdržati....pa u kerozin se dodaju oktani da se može vozit na klipnim mašinama...


osim toga, jel ti znaš koliko je to vode "2mm na dnu rezervara"????znači da je ina legalizirala muljanje....
 
Pa rezervar je okrugao, pa si ti predstavi presjek fi 2m i vidi koliko je 2mm na tom zamišljenom krugu!
A jesam lijepo rekao da ću provjeriti da nisam siguran! Sad ne stignem!
A na kerozin ti nebi motor baš radio jer bi se razletio odmah!
 
Borro said:
Pa rezervar je okrugao, pa si ti predstavi presjek fi 2m i vidi koliko je 2mm na tom zamišljenom krugu!
A jesam lijepo rekao da ću provjeriti da nisam siguran! Sad ne stignem!
A na kerozin ti nebi motor baš radio jer bi se razletio odmah!

misli mda je rezervar malo veći od 2 metra u promjeru...ak je toliko tam unutra ne stane više od 3000litara...malo bolje izmjeri rezervoare....
 
Dečki, poslije ove vaše prepiske, znam o benzinu manje nego kaj sam znao prije. Pa dajte se već jednom odlučite...Nije to valjda ekonomija da 5 različitih modela mogu biti primjenjiva s obzirom na povijesnu, geopolitičku, meteorološku i šta ti ja znam koju sve ne situaciju.
'Ajde, pokopajte malo po literaturi kad ste se već toga dirnuli i dogovorite se. Hoćemo dakle pravu istinu!
 
sINE, 2M U PROMJERU; A DUŽINA? Imaš ih od 4, 5 i dalje! U principu od 18000 do nekih 30000!
Iako je nedozvoljeno imati vodu u gorivu, postoje neke situacije kad se tolerira, ali samo na dnu, kažem to je voda u tragovima i slični i to moram provjeriti do koje visine po mjernoj letvi!
A ako je i ima, svako toliko se rezervari moraju čistiti upravo od te vode na dnu i mulja, tj taloga!
Provjeriti ću još za količinu vode do koje visine! Možda čak ništa!
 
Jolly provjerio sam kod šefa: Kod nas u karlovcu nema vode u rezervarima, a tolerancija je 1.5 cm na dnu rezervara jer takozvana korpa može vući gorivo s najniže točke od 2 cm od dna! Dakle postoje ta 2 cm od dna kao prostor gdje se taloži voda i talog; a kod nas u Klc-u po zadnjih (prilično puno) x inventura u spremnicima nema vode!
Ukokliko se pokaže da ima vode gorivo mora iči na čiščenje ili preradu! Ali to je obično kad se približi toleracijskom maksimumu!
Kod nas se svakih par mj, a najmanje jednom godišnje čiste rezervari! Gorivo se pregledava nekoliko puta na dan!
(moram priznati da i mene iznenadi kolika je tolerancija ale vidiš, postoji ta "korpa" koja je 2 cm od dna i eto)
Živjei i ugodna vožnja!!!
Točite na Ini! Novi benzin Eurosuper 95 :D
 
Freshman said:
Eto, a Mugenu smo svojedobno debelo zamjerili korištenje foruma u (samo)reklamerske svrhe.

Fresh,pa vidiš da pol ovih forumaša još nije bilo prijavljeno kad se razvijao Mugenov topic :D .Možda nisu još ni znali za forum?Bok.