strasilo
Motorator
Silom prilike sam si morao mijenjati opleteno kočiono crijevo ....
Nisam bio načisto da napišem to na ovoj temi ili ne, ali eto, možda se nekome nađe .....
Znači riječ je i home made izradi opletenih kočionih crijeva. (ne treba posebno napomenuti da je ovo tema samo kao prikaz posla i da sve što sami pokušate kod kuće, radite isključivo na VLASTITU odgovornost)
Prvo odredite dužinu kočionog crijeva koji vam je potreban. Slijedeće što napravit je odabir nastavaka (holendera) koji su vam potrebni u vašem slučaju.
Montirate jedan kraj ... odnosno postavite holender na jedan kraj crijeva .... prvo se na crijevo postavi konusna matica, zatim se na teflonski dio crijeva postavi završetek usta cijevi .....
zatim se "ubode" sam holender..
Na kraju se konusna matica preko navoja pričvrsti za sam holender .... (ovdje dolazimo do dijela koji je teško opisati .... konusnu maticu je potrebno pritegnuti na holender određenom silom .... ne previše, a ne premalo... ovaj dio vam jednostavno neznam opisati riječima.... Ako se stegne previše, doći će do oštećenja teflonskog dijela cijevi, a ako se stegne premalo, dolazi do propuštanja kočione tekućine i slabog kočenja)
kad smo završili jednu stranu, potrebno je odrediti kut pod kojim će se postaviti drugi holender ....
Slijedimo korake pod 1 i 2 i zatim postavimo cijev na mjesto na kojem bi trebalo stajati .... tako ćemo točno odrediti kut i položaj drugog holendera...
zatim napravimo i završni treći korak, ali pri tome pazimo da se holender ne okrene u crijevu kako bi zadržali potreban oblik .....
i to je sva mudrost .....
Ali da ne bude zabune, ipak ću nadodati... Sve što radite samo kod kiće, RADITE NA VLASTITU ODGOVORNOST i sva moguća šteta proizašla iz ove teme ja na NA VAŠU VLASTITU ODGOVORNOST
Nisam bio načisto da napišem to na ovoj temi ili ne, ali eto, možda se nekome nađe .....
Znači riječ je i home made izradi opletenih kočionih crijeva. (ne treba posebno napomenuti da je ovo tema samo kao prikaz posla i da sve što sami pokušate kod kuće, radite isključivo na VLASTITU odgovornost)
Prvo odredite dužinu kočionog crijeva koji vam je potreban. Slijedeće što napravit je odabir nastavaka (holendera) koji su vam potrebni u vašem slučaju.
Montirate jedan kraj ... odnosno postavite holender na jedan kraj crijeva .... prvo se na crijevo postavi konusna matica, zatim se na teflonski dio crijeva postavi završetek usta cijevi .....
zatim se "ubode" sam holender..
Na kraju se konusna matica preko navoja pričvrsti za sam holender .... (ovdje dolazimo do dijela koji je teško opisati .... konusnu maticu je potrebno pritegnuti na holender određenom silom .... ne previše, a ne premalo... ovaj dio vam jednostavno neznam opisati riječima.... Ako se stegne previše, doći će do oštećenja teflonskog dijela cijevi, a ako se stegne premalo, dolazi do propuštanja kočione tekućine i slabog kočenja)
kad smo završili jednu stranu, potrebno je odrediti kut pod kojim će se postaviti drugi holender ....
Slijedimo korake pod 1 i 2 i zatim postavimo cijev na mjesto na kojem bi trebalo stajati .... tako ćemo točno odrediti kut i položaj drugog holendera...
zatim napravimo i završni treći korak, ali pri tome pazimo da se holender ne okrene u crijevu kako bi zadržali potreban oblik .....
i to je sva mudrost .....
Ali da ne bude zabune, ipak ću nadodati... Sve što radite samo kod kiće, RADITE NA VLASTITU ODGOVORNOST i sva moguća šteta proizašla iz ove teme ja na NA VAŠU VLASTITU ODGOVORNOST