Opletena kočiona crijeva

strasilo

Motorator
Silom prilike sam si morao mijenjati opleteno kočiono crijevo ....

Nisam bio načisto da napišem to na ovoj temi ili ne, ali eto, možda se nekome nađe .....

Znači riječ je i home made izradi opletenih kočionih crijeva. (ne treba posebno napomenuti da je ovo tema samo kao prikaz posla i da sve što sami pokušate kod kuće, radite isključivo na VLASTITU odgovornost)

Prvo odredite dužinu kočionog crijeva koji vam je potreban. Slijedeće što napravit je odabir nastavaka (holendera) koji su vam potrebni u vašem slučaju.

P4300381.jpg



Montirate jedan kraj ... odnosno postavite holender na jedan kraj crijeva .... prvo se na crijevo postavi konusna matica, zatim se na teflonski dio crijeva postavi završetek usta cijevi .....

P4300386.jpg


zatim se "ubode" sam holender..

P4300387.jpg


Na kraju se konusna matica preko navoja pričvrsti za sam holender .... (ovdje dolazimo do dijela koji je teško opisati .... konusnu maticu je potrebno pritegnuti na holender određenom silom .... ne previše, a ne premalo... ovaj dio vam jednostavno neznam opisati riječima.... Ako se stegne previše, doći će do oštećenja teflonskog dijela cijevi, a ako se stegne premalo, dolazi do propuštanja kočione tekućine i slabog kočenja)

P4300388.jpg


kad smo završili jednu stranu, potrebno je odrediti kut pod kojim će se postaviti drugi holender ....

Slijedimo korake pod 1 i 2 i zatim postavimo cijev na mjesto na kojem bi trebalo stajati .... tako ćemo točno odrediti kut i položaj drugog holendera...

zatim napravimo i završni treći korak, ali pri tome pazimo da se holender ne okrene u crijevu kako bi zadržali potreban oblik .....

i to je sva mudrost .....  (y)

Ali da ne bude zabune, ipak ću nadodati... Sve što radite samo kod kiće, RADITE NA VLASTITU ODGOVORNOST i sva moguća šteta proizašla iz ove teme ja na NA VAŠU VLASTITU ODGOVORNOST

 
nema razloga da nevalja... ;)

i prije sam imao opletena kočiona crijava.. samo mi je jedno silom prilike mehanički oštećeno, pa sam ga samo mijenjao ..
 
Može glupo pitanje? Ako bi imao skalu od 1 do 10, koliko bi rekao da opletena crijeva unaprijeđuju stvar u odnosu na original (1 je original)? Po vlastitom iskustvu naravno  :D
Pitam se da li to uopće ima smisla....
 
Frane said:
nisam znao da je ovako jednostavno, imam prijatelja tokara koji radi ovakva crijeva sa holenderima svih promjera od hidraulike bagera pa i ovakvih za motore, ali i ima nekakav poseban alat za to...

to su crijeva sa presanim spojevima...  (y) .. i za njih je potreban specijalni alat... ;)
agolac said:
Može glupo pitanje? Ako bi imao skalu od 1 do 10, koliko bi rekao da opletena crijeva unaprijeđuju stvar u odnosu na original (1 je original)? Po vlastitom iskustvu naravno  :D
Pitam se da li to uopće ima smisla....

neznam što bih ti odgovorio ....  :misli:

na nekim motorima se razlika osjeti više, na nekima manje... ali razlike ima definitivno .... e sad, ima li to smisla ili ne ... :neznam:  ... ko voli nek izvoli ...  (y)
 
ja ga imam na GS 500F, razlika je takva da niti jedan trenutak nisam pozalil i uvijek cu stavljati opletena creva, po mom sudu najmanje 5 (od 1-10) osjecaj na rucici mi je puno bolji.

Isto to imam na autu (pametni serviser mi ga sjebo) ali uzet cu ponovo i staviti opet na auto, osjecaj na kocnici odlican, nema onog gnjecavog spuzvastog feelinga na pedali.
 
pa koliko je debelo to crijevo , ovako mi izgleda uzasno debelo
 
agolac said:
Može glupo pitanje? Ako bi imao skalu od 1 do 10, koliko bi rekao da opletena crijeva unaprijeđuju stvar u odnosu na original (1 je original)? Po vlastitom iskustvu naravno  :D
Pitam se da li to uopće ima smisla....
Ovisi kakav je original,i ovisi kako voziš.Ranijih godina R-ovi nisu još imali opletena crijeva(80-tih i 90-tih g.)za normalnu vožnju sve super ali odeš na Grobnik i treći krug na zagrebačkom ili poslije startne ravnice šibaš ravno jer ti kočnica došla do ručke.Ulje se zagrije a original crijevo radi ko balon.
 
Opet...bravo strašilo....kratko i jasno....te korisno....

Samo da onaj Moonshield koji ima fetiš na crijeva, pogotovo opletena ne uleti u temu i ne napravi darmar. Sa svojom emtejkom.
 
Novo crijevo je 150kn tak da se ne bih igrao s tim...ali straš je majstor pa vjerujem da je dobro  (y)
 
markookram said:
pa koliko je debelo to crijevo , ovako mi izgleda uzasno debelo

Goodridgeova creva su tanja od originalnih, tako da izmedju standardnog nosaca i opletenog creva moras stavljati (gumeni) distancer, druga varijanta je da stisnes nosac.
Goodridge ima manji promjer (inutarnji) od standardnog creva.

Glede vanjskog promjera, ovisi o nutarnjonjem pronjeru, debljini stijenke creva, i debljini opleta.



vidi crni dio kod nosaca creva
 
imam opletena crijeva na autu i neki dan sam si ih namontorao na Horneta i definitino je dobra stvar!  (y)


ja sam uzeo iz Louisa crijeva i straznje mi je malo predugacko.... znaci mogu ga bez problema skratiti? nisam ga htio rastavljati jer je vec doslo tvornicki spojeno...
 
obrati paznju kak ti je holender spojen na crevo, ak je ko kod Strasa ok, ak je presan (vecina) nebus bez prese i alata mogel spojiti
 
deny-zg said:
imam opletena crijeva na autu i neki dan sam si ih namontorao na Horneta i definitino je dobra stvar!  (y)


ja sam uzeo iz Louisa crijeva i straznje mi je malo predugacko.... znaci mogu ga bez problema skratiti? nisam ga htio rastavljati jer je vec doslo tvornicki spojeno...

koliko si platia? jel isat cijena za normalna i za obojana(plava, crvena itd??
 
stunter1234 said:
koliko si platia? jel isat cijena za normalna i za obojana(plava, crvena itd??
prednja i zadnje 1300 kuna. Lucas-ova vec su spojena i u katalogu nisam vidio da ima u boji.
 
ima jedna firma u vrapcu sta pravi ta opletena crijeva, samo im das dimenzije i koja je vrsta holendera i gotovo je za 20 min.
metar crijeva je 60 kn, a holenderi 40 kn.
ja sam svoje morao promjenit jer su bili prekratki i ovi novi od njih su odlicni  (y)
i jos moze se staviti ona zastitna guma preko crijeva, 10 kn kosta
uglavnom,ljudi su  (y)
 
Ja sam isto stavio od toga lika iz Vrapča i sve 5, ali sam imao malo problema sa jednim holenderom pa sam morao staviti duple bakrene podloške.

Ima i na ebayu relativno povoljno: http://stores.shop.ebay.co.uk/TRIKERSUES-CHOPPER-SHOP_BRAKE-LINES-CLUTCH-CABLES_W0QQ_fsubZ247833919QQ_sidZ109693779QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em322
 
bura said:
ima jedna firma u vrapcu sta pravi ta opletena crijeva, samo im das dimenzije i koja je vrsta holendera i gotovo je za
VEP hidraulika

Vrapcanska 8, Zagreb
01/3457293


na autu imam vec dvije godine njihove lajtunge i nema nikakvih problema.