Opletena kočiona crijeva

A ne znam, i ja sam se kod svog majstora pojavio sa nekim DOT4 uljem iz obližnje trgovine autodijelova, pa mi je rekao da on to ne bi baš stavljao ali ako ja hoću da bude.

Piknuli Motul, ovo je ostalo za Zetora.
 
dokii said:
Jelda ? Jesi bas siguran,ima netko certificirano za Apriliu ?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
napiasao si par postova prije da ćeš dat u servis zamjenit ulje u kočnicama.....kakav je to servis koji nema 2 deci ulja na lageru  :misli:
...onda poslije pitaš kak se ulje mjenja, jel treba kaj zračit  :shock:

jesi ti normalan  :misli:  :mrgreen: ....ne drkaj po kočnicama ako neznaš šta radiš

....i tko je lud davat ti savjet oko kočnica, kad si nakon savjeta da promjeniš filter zraka, isti dao mami da ga opere detrdžentom i to poslije stavio na motor ...papirnati filter :rolleyes:

 
dokii said:
Auto Tokic dijelovi,nije imao druge...
nije bed ostavitj ovaj za auto,lako se uzme Motul,samo koja bi bila razlika izmedju Motulovog i ovog ako oba moraju neke standarde zadovoljiti i isti su  DOT

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

imas razlicite temperature vrelista za istt DOT, DOT 3. 4, 5, 5.1 samo oznacava neki generalni kemijski sastav ulja.
 
mbalunovic oke to me zanimalo,thx...
:wink

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

 
mbalunovic said:
imas razlicite temperature vrelista za istt DOT, DOT 3. 4, 5, 5.1 samo oznacava neki generalni kemijski sastav ulja.

ovaj tu ne spada. DOT 5 je ulje na bazi silikona ako jednom se stavi drugo ulje (na bazi glikola) onda vise ovo ne smije ici
DOT 4 i DOT 5.1 se mogu mijesati ali DOT 5 sa njima ne... :ugovor:
 
Dali ima razlike između tih opletenih crijeva i std.gumenih kod večine motora ? Ako ima , koja je i dali je isplativo to crijevo stavljat, ili je više "šminka" ?

hvala
 
KING RR said:
razlika ti je ko izmedju mladog krompira iz plodina i onog iz konzuma, svi tvrde da ima razlike, a duboko u sebi znaju da je svercano govno sa cipra  (y)  tako ti je i sa tim crijevima, kad rvatina nezna kako bolje pare potrosit na glupost onda kupi opleteno crijevo za motor jer je pametniji od japanca koji je napravio taj motor, a i da se po selu prica kako đamahahahahaha sa trista staje u 50 metara jerbo opletena crijeva su od svemirskih materijala koja em daju bar dvajst konja na tocku ujedno i koce ko spejs satl, jos ako su u boji motora issssss, eto, ukratko  (y)

sereš, a dobri smo ...  :jesus: :jesus:

razlike ima i osjeti se, ali ne treba očekivati čuda i da ti se motor zaustavlja u mjestu na pomisao ...  :LOL: :LOL:

i btw, i ona "obična" serijska crijeva su također "opletena", samo je pletivo i crijevo od drugih materijala .... kod ovih tzv opletenih je pletivo čelično i teflonsko crijevo, a kod običnih je pletivo od tekstilnih vlakana i crijevo od gume...

što je veća dužina kočionog crijeva, to je veća razlika između opletenog i običnog .... ali zaista potreba i razlika je samo u ekstremnim uvjetima eksploatacije ... ili ti ga takmičarski uvjeti vožnje ..  :mrgreen:
 
Pitam iz razloga što za moj motor originalno crijevo i opleteno se skoro podudaraju cijenom , razlika je nekih 60-70kn viša za opleteno . Po manualu se mjenja svake četiri godine , što mi sad dolazi. Zato pitam, ako ima ikakvih boljih osobina od standardnog, da se isplati kupit s obzirom na zanemarivu razliku cijene.
 
Vep hidraulika, Picillo, ..., znam da je bilo još negdi al se ne mogu sitit, progooglaj Šepića.
stare završetke možeš koristit al moraš prominit čahure šta ugrizu teflon, za završetke od ergala koristi alu, a za čelične koristi mesing čahure. imaš u picilla čahure refužo kupit.
 
ako je iko mjenjao "gumena" crijeva sa "opletenima" i imao isti osiječaj pod rukom  nešto je jako zajebao
 
kaki said:
Upravo to, zato sam i pitao jel ima kakve razlike ?

Naručio sam Cobra Performance crijevo, koje se radi pod liccencom HEL-a , 90% identično izgledaju , košta 250 kn . Orig.mi je staro 5 godina, i več kad sam se odlučio na promjenu zašto nebih stavio to. Jbg. uvijek če bit dežurnih dušobrižnika  :palacdolje:

pa eto jedni tvrde da ima jedni da nema..evo ti moj primjer-ZX 12 R ima opletena crijeva, EBC diskove narezane i 6 klipna klijesta, a GSX 650 ima gumena crijeva, serijske diskove i 4 klipna klijesta pa bolje koci nego Kawa nema veze sto je od Kramasakija tezi 10kila :mrgreen:

ovi sto tvrde da ima razlike necu rec da su ludi ili tako nesto..ja samo iznosim svoj stav,a ako neko tvrdi drukcije neka..tako isto ljudi stave samo otvoreni top pa imaju osjecaj da motor leti i ima 30KS vise :mrgreen:
 
gastajbarter said:
ovi sto osjete razliku vjerovatno su vozili neke drloge kojima su crijeva stara 20g i nikad nije ni ulje zamjenjeno :mrgreen:..a ako motor nemoze 300 i nije R koji ce ti kur onda opletena crijeva :jesus:..jedini razlog koji mogu skontat je da su ljepsa i jeftinija od tvornickih,a da uzmem nov motor pa da skidam i stavljam opletena ne pada mi na pamet..mozda za 4-5g

jedan banalan primjer iz svakodnevice ... ;)

Kawasaki KLE sa originalnim crijevima ne koči, sa opletenima koči ..... razlika je toliko očita da boli ...  :wink:

Hoćeš za takvo stanje okriviti proizvođača, inženjere ili peru djetlića, meni je tako svejedno, ali ta činjenica i dalje ostaje ...  :jesus:
 
dobro pametnjakoviči koji uspoređujete dva razlličita motora  skinite "gumeno" crijevo i stavite "opleteno" na istom motoru i ako nema nikakve razlike dovezite ga k meni jer neko ko vam je to stavljao nešto nije dobro napravio .Ako nebude nikakve razlike platit ču troškove crijeva ,ugradnje i puta do mene
 
da razjasnim malo "gumena" crijeva smatram ona koja su izvana gumena i u sredini opletena platnom pa iznutra opet guma
                        "opletena" crijeva su ona koja izvana imaju metalni oplet a iznutra "teflonsko" crijevo
 
deco said:
dobro pametnjakoviči koji uspoređujete dva razlličita motora  skinite "gumeno" crijevo i stavite "opleteno" na istom motoru i ako nema nikakve razlike dovezite ga k meni jer neko ko vam je to stavljao nešto nije dobro napravio .Ako nebude nikakve razlike platit ču troškove crijeva ,ugradnje i puta do mene

dRRuže dRRečo, ja ću se spontano isključiti iz teme jer su opet postali najglasniji oni kojima treba googl da bi razlikovali čekić od šarafcigera, a sa takvima sam se zakleo da neću ulaziti u bilo kakve rasprave još davno ... iz čistog poštovanja prema samom sebi ...  :LOL: :LOL:

a što se tiče opletenog crijeva Vs. običnog ... svaka rasprava o tome jel to potrebno ili ne može biti različitog mišljenja, ali ima li razlike ili ne, tu se ipak nema šta raspravljati ...  (y)

dalje samo pratim i brišam sranja...  8)
 
Prvog novog R-a sam kupio ,93. ,a opletena aftermarket crijeva stavljam zato jer su jeftinija od OEM.
Vozim se samo  po gradu i u pravilu ne prelazim ogranicinja brzine.
Motori mi služe samo kao statusni simbol.

;)

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

 
Reci da između gumenih i opletenih crijeva nema razlike je isto kao sto nema razlike između dunlopa qualifire i 211gp  :mrgreen:
 
karadolo46 said:
pa po gradu i kako ne prelazi ograničenja nema mu razlike...  čak je na ledeno qvalifer i bolji... :mrgreen:

e upravo o tome i pricamo :mrgreen:..92,7% forumasa nece vidit nikakve razike, a i ja sam medju njima :mrgreen:..svaka cast onima koji znaju i umiju a bogami i imaju, ali oni pricaju price a jeleni se pecaju na te ribicke fore pa dzabe bacaju novce i misle evo me sad sam ko Rossi :LOL: