Opletena kočiona crijeva

Tko ne osjeti razliku između crijeva i tih dvoje guma...bolje da se ni ne vozi na motoru  :jesus:
 
Malo ste pobrkali loncice...ne znam da li to pise ovdje par stranica prije ili u nekoj drugoj temi..lijepo je receno da se opletenim crijevima ne dobije jaca kocnica vec samo bolji osjecaj za doziranje na rucici.
Naravno da je kod novog motora to skoro neprimjetno u normalnim uvjetima voznje ali vec nakon 20ak tkm ili 3,4 god to se itekako pocinje primjecivati..znaci razlika u osjecaju za doziranje kocnice sa gumenim ili opletenim crijevima
 
boRRis929 said:
Malo ste pobrkali loncice...ne znam da li to pise ovdje par stranica prije ili u nekoj drugoj temi..lijepo je receno da se opletenim crijevima ne dobije jaca kocnica vec samo bolji osjecaj za doziranje na rucici.
Naravno da je kod novog motora to skoro neprimjetno u normalnim uvjetima voznje ali vec nakon 20ak tkm ili 3,4 god to se itekako pocinje primjecivati..znaci razlika u osjecaju za doziranje kocnice sa gumenim ili opletenim crijevima

Nakon 4 godine se ionako po planu servisnog održavanja moraju mjenjat kociona crijeva.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

 
ja sam to vec bio napisao pred koju stranu al kolko ovdje ima bisera sad cu to vidim morati i ponoviti ... zamjenio sam na cbr-u savrseno ispravne gumene lajtunge tim opletenim hel govnima i jos usput stavio rejsing ulje i ganc nove brembo rc plocice i razlike kurca nema osim manjka u mom novcaniku :palacdolje:

srecom ove orginal honda gumene nisam bacio pa sam ih s orginal plocicama vratio na motor - tvornica zna najbolje (y)
 
Ninja said:
gumeni su,a guma stari...
mada...neki pišu i da je promjena motornog ulja muznja novaca i trik za jos vecu zaradu velikih naftnih kompanija.

P.S.S.prvi motor Tomos 14-icu sam si kupi prije 30 godina za 100 DM koje sam dobil od za ročkas.Prvog R-a (GSXR 750 vodenjak)  novog sam kupil ravno prije 20 godina

u kRRamautima ulja mjenjam kad i auto  :mrgreen:  znaci jednom godisnje ili nakon 70 iljada ( +-5 ) kad uzimam drugi  :mrgreen:  nakon cca 20 soma km pocinje falit ulja i otad kad padne na min nadolijem litru nekog najjeftinijeg i samo gas  (y)  dakako pricam o njemackim drlozima 91- 99 sa masinerijom 2.0i nagore i tako vec od 2001.  :mrgreen:  e da, osim beNvejca, oni su govna pa to zaobilazim, al mečka, audi, opel i ko vjerovo ford  8)
 
ivanSB said:
kupujem opletena za svoju kawu  :mrgreen:

Niko nije rekao da nevaljaju,
dapace odlicna su kao zamjenska kad dođe vrijeme za zamjenu originalnih,
ali defitivno nemaju čudotvorna svojstva koja im neki pripisuju

8)
 
Ispričavam se ako sam fulao temu,još se uhodavam...
Zanima me tko mi može u Slavonskom Brodu izraditi opleteni ili gumeni lajtung po mjeri?
Radi se o kočionom sustavu Tomosa BT50 (  :LOL: )
Ne znam baš dužinu,ali znam da je dug kao u kineskoga skutera, pa dali zna netko koliko bi me to otprilike izašlo?
 
Imam tamo nalog već dugo,pitao,ali ne zna nitko tko u brodu pravi kočiona crijeva. Možda čak i nema takvog :mrgreen:
 
onda pitaj na fejsu u tomos grupi,možda tamo ima neko lajtunga doma,znam da paše od baotiana kočioni sistem prednji,a izrada novog bi te koštala oko 150 kuna u zagrebu,u varaždinu i više,a znam da se može več za 200-250 kuna kupiti kompletni kočioni sistem od kineza,i nemaš brige oko nabavke pločica,odzračivanja sistema i slično.
 
Pero Malnar je nekad radio visokotlacna crijeva za sve moguce a vjerojatno i ta sranja, tamo ti je kod prometne murje na izlazu na autoput, servis za kamione, neznam dali jos radi al te nekosta nista pitat ;)
 
KING RR said:
Pero Malnar je nekad radio visokotlacna crijeva za sve moguce a vjerojatno i ta sranja, tamo ti je kod prometne murje na izlazu na autoput, servis za kamione, neznam dali jos radi al te nekosta nista pitat ;)
Hvala,znam na koji servis mislim,raspitat ću se (y)
 
evo da ja dodam svoje iskusto..u vezi opletenih kocionih crijeva..

imam ih cak i na autu..a razlika postoji..

furam u kombinaciji sa ebc diskovima i plocicam..i to sve
naspram tvornickog je velka razlika..

a to se pogotovo vidi kod malo zesce voznje..
 
KONIG said:
evo da ja dodam svoje iskusto..u vezi opletenih kocionih crijeva..

imam ih cak i na autu..a razlika postoji..
a di vidis ti tu razliku na autu pogotovo u vezi pletenih crijeva?
reci mi molim te da znam??
 
KONIG said:
evo da ja dodam svoje iskusto..u vezi opletenih kocionih crijeva..

imam ih cak i na autu..a razlika postoji..

furam u kombinaciji sa ebc diskovima i plocicam..i to sve
naspram tvornickog je velka razlika..

a to se pogotovo vidi kod malo zesce voznje..

Najvecu razliku i vidis zbog EBC-a, a zbog crijeva su minimalne....
 
jole.Ri said:
a di vidis ti tu razliku na autu pogotovo u vezi pletenih crijeva?
reci mi molim te da znam??

NA autu se primjeti razlika kod ucestalih i čestih kocenja na vecim brzinama, da nema zamora u kocnicama, znaci uvjek imaš isti stisak, ne popuštaju.
 
Dragon Racing said:
NA autu se primjeti razlika kod ucestalih i čestih kocenja na vecim brzinama, da nema zamora u kocnicama, znaci uvjek imaš isti stisak, ne popuštaju.
to mozes pricat nekom tko nema pojma o kocnicama.
 
Dragon Racing said:
NA autu se primjeti razlika kod ucestalih i čestih kocenja na vecim brzinama, da nema zamora u kocnicama, znaci uvjek imaš isti stisak, ne popuštaju.

stavi pletena na stock auto, odi na Grobnik pa mi reci nakon par zescih krugova da ne popustaju....
 
Face_Off said:
stavi pletena na stock auto, odi na Grobnik pa mi reci nakon par zescih krugova da ne popustaju....

Dobro zbog cega popuste, i navedi mi zašto uopce postoje pletena crijeva??