TNT said:
Ako ne moete dobiti kod njega mogu vam ja dati nedjeljom u Pitu od 9-11 (mislim cjenik da nebi bilo zabune). Istina iz 2003 g. ali je jo uvijek aktuelan provjereno.
Je si li ga pitao kako to da roba stara 2 godine jo uvijek dri istu cijenu???
Toga nema nigdje! Naravno, osim kod nas, gdje se trgovac ne bi odrekao niti milimetra cijene zato jer si je on, kada je robu nabavljao, zacrtao u glavi koliko na tome moe i mora zaraditi, i nemaju anse nikakvi principi popusta zbog kojega bi on moda morao i mijenjati neke opcije u prodajnom softwareu, jer opcija izvanrednog popusta, naravno, u njegovom ne postoji... To to i on sam zna da nigdje nema toga da se roba stara 2 i vie godina (ma već i roba kojoj je prola "sezona" i dolazi nova olekcija i modeli) cijeni kao najnovija, nae trgovce - barem dobar dio njih u moto-svijetu - uopće ne tangira. Uvijek moe računati na na glup i neuk i neinformiran narod, i da će već za 5 minuta u dućan uletjeti neki moto-guter sa novcima koji nema pojma o odnosima cijena, novoj-staroj robi i modelima, cijenama kod konkurencije, kojemu će bez beda uvaljati bilo to pod foru maltene "prodajem unikate"...
U Louisu sam naručivao neke stvari koje su već bile prodane (pisao sam o njima u nekim prethodnim postovima). Platio sam ih za vrijeme trajanja akcije, i otiao doma. Nakon 10-ak dana dobio sam doma razglednicu na kojoj pie da je roba dola, da dođem po nju do tada i tada. Doao sam, uzeo robu, i onda na blagajni doplatio do finalne cijene (jer sam i uzeo neto "pride"). Cijena je, naravno, bila akcijska, mada akcije vie nije bilo (zbog narudbe jo dok je akcija trajala), i u softwareu blagajne vidim da blagajnica bez problema odbija od sadanje cijene popust za akciju, da se bez problema knjii za svakog trgovca u dućanu tko je to od trgovaca prodao (a ima i onih ovlatenih dati izvanredne popuste starim muterijama), da mi se odmah upisuje suma na Louis-Fun-Card i obračunavaju bodovi, te istodobno i dodaje taj novostečeni popust onim prijanjim i tako umanjuje sadanja cijena, to se bez problema vodi kroz do tada skupljene bodove (u katalogu pie koliko pojedini artikal donosi izvanrednih bodova, a ostali se zbrajaju ovisno o količini ukupne dotadanje kupnje). Mislim da je taj princip podosta transparentan i poten, jer znam pravila igre i znam koliko čega ostvarujem bez da ikoga ita moljakam ili traim. I vano je to ostvareni popust ne mogu izgubiti sve da se sa nekim u dućanu posvadim, ili ga kritiziram, "na noeve"... Uopće nije bitno da li me prodavač voli ili ne, prepoznaje ili ne itd...
Takav način popusta i prodaje osigurava trajno svjeu ponudu, veliki obrtaj robe i novca, jer im je dobro znana logika da je "bolje prodati troje hlača sa zaradom od 100 kuna nego jedne sa zaradom od 200 kuna". A to je princip koji nai "zakoni" ne mogu i ne ele shvatiti, pa se onda niti ponaati u skladu sa time. Kada su doli veliki trgovački lanci kod nas, a la Mercatone, Metro itd..., ja vie zbog mnogih stvari ne putujem u Sloveniju ili Austriju. Jer su oni tu foru, o kojoj ja pričam, uspjeno prodali ovdje i diu lovu. to je, očito, naim moto-trgovcima, neprovedivo, zbog pljačkakog mentalnog ustroja.