Opsesivno kompulzivno mijenjanje motora

Sredju vozi hard style naturpijanu super moto zvijer, njegov život je na rubu i bez kompromisa. Ako nije zalegnut u bogenu, base jumpa s nebodera.
I vidiš nisam prikovao na motor pleksiglasa ko na poštanskom šalteru.
 
To je zato jer nikad nisi osjetio hipersonične brzine koje teška industrija iz Akašija postiže.
 
ja isto imam slican problem, ali po meni je ok uvijek teziti boljem motoru. ja kad uzeo zx10r 09 samo si rekao da imam motor snova i da ga necu prodavat nikad. dosla zx10r 15. san snova, ic cu u penziju s ovim motorom. dosla mt10 i sad sam stvarno zadovoljan jer je noviji motor i za nesto novije nemam vise novaca. jedino ako dobijem na lotu cu jos uzet streetfighter v4 i onda sam mislim na miru. ali da, sve dosadi sa vremenom
 
  • Like
Reactions: WraGG
Evo jedna tema da malo skrenemo kurs sa ovih GS-ovskih, ratnih i ostalih nezanimljivih tema na forumu.
Kao sto vas je vecina vec primjetila, kod mene je ovakva situacija:
View attachment 771231
Jednostavno, previse je raznih motora vani i vecina mi je zanimljiva pa bih stalno mijenjao.
Osim par ljudi na forumu koji isto tako stalno mijenjaju, primjetio sam da je velika vecina vjerna jednom motoru vec dugo vremena. Kako vam to uspjeva i da li vas stvarno ne vuce mijenjati motor i kupiti nesto drugo? Da li ste stvarno nasli svoj savrseni motor ili je nesto drugo u pitanju?
Ja sam prije par tjedana prodao Versysa a vec imam 7-8 razlicitih modela u pretragama i notifikacije mi stalno iskacu 😄😄

Kad počinješ motor doživljavati kao radnu mazgu, puno toga je jednostavnije.

Ti si se našao na Banditu, meni je Monster bio ispunjenje sna, složen po mom guštu, od ovjesa, kočnica, zvuka, izgleda i svjestan sam da mi nijedan motor više neće pružiti takav gušt, bez obzira koliko skup, jak i brz bio.

Uzmeš motor koji ti odgovara karakteristikama, cijenom te nimalo ne opterećuje, ne bojiš ga se preko noći ostaviti na ulici/kiši/buri i život je jednostavniji.
 
neću ti pomoć al da te malo utješim bar da nisi jedini 😂 ja sam počeo sa tomos projektom i šerafljenjem. onda kad san ga počea vozit sam skužio da je to opasno za vozit po cesti, položio A i uzeo starog x-maxa čisto da navikenm svoje doma na nešto na 2 kotača... onda je nakon faze privikavanja došao er6n (od bob rocka s foruma) koji mi je dan danas drag motor, sad jel zbog toga šta je bio prvi "motor", ili jer se s 2 cilindra vozi lako ko bicikla i "zabavan" je bez da prelaziš granice gravitacije. proda sam ga jer, eto, brzo ga prerasteš valjda. onda je ekipa iz kvarta imala fazu vespi, pa nisi pravi bajker ako nisi ima vespu pa san uzea px200 i ubrzo zaključia da ni to nije daily driver (ža mi je samo šta san je proda, šta je nisan spremia u neki podrum za vikend đir). nakon toga san kupia Z750 pa san skužia da me djeca na mt07 zaobilaze i rekoh nije to za mene :ROFLMAO: a i ka šta san već negdi napisa, ako očekuješ od motora da bude i funkcionalan, nije baš opcija za suvozača i kofer... pa je i on otiša i doša je strom 650, do sad mi je najdraži motor kojeg san vozia. nažalost i on je završia u oglasima jer mi je trebala lova za auto... i na kraju kad se financijska konstrukcija posložila i kad je motor ponovo doša na red zapravo san bia u potrazi opet za nekim dvocilindrašem (čitaj TDM) al s obzirom na godišta kilometre i cijene zaključia san da su precijenjeni i u međuvremenu san nabasa na ovog fazera s2 koji je sad kod mene, i imam točno onaj moment sa te slike iz prvog posta svaki put kad neki tudum prozuji kraj mene, ne znam zašto... 😂 tako da ako ima kakav tudum za zamjenu možemo se dogovorit :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: gvo and WraGG
^^pa osobno guštan na istom motoru jedno 3,4 sezone
točno neman neku potribu taj isti motor minjat prije ako nije sad neko kvarljivo govno koje mi stvara samo probleme...
 
Okp je dosta kompleksna definicija poremećaja.Ima tu svakakvih dijagnoza.To što neki od nas kupuju ,voze ,pa prodaju i tako u krug je podnošljivo tako dugo dok ne robuješ tome što imaš od motorkotača kao prometala.
Ali što reći na lika kojeg osobno poznajem a posjeduje ni manje ni više 61(slovima šezdeset i jedan) motor ,raznih kategorija.Da se razumijemo ,ne radi se tu o Tomosima ,Simsonima ,emzama,jawama i sličnim.Uglavnom su tu motocikli japanske i ponešto talijanske škole u rasponu cijena od dvije do pet šest tisuća eura.Ne prodaje ,uglavnom kupuje.U koju skupinu on sada,ili pristaje.👍😎
 
  • Like
Reactions: singlica
motiviram banalnim dogodovstinama.
osim toga, danas nema modela koji ne mozes kupit.
od 50 do 5700 kubika, od 1-8 cilindra, sa rasporedom cilindra kako ti pase.
samo kod triumpha
 
Ah moj prvi motor Tracer MT09 i to iz dućana, rekli bi taze novi. Sretan ko mala beba. Međutim nisam ja stvoren za taj motor. Stvarno sam se namučio.
Početnik i Tracer MT09 ne idu i istu rečenicu.
Cijelo vrijeme sam gledao u R1200RS, a zatim 1250.
I jednog dana dođem doma nakon đira od 100-tinjak km i na prodaju. Ne računajući prvi testni pokušaj prodaje.
Drugi dan ode i u garaži dopeljem ni više ni manje nego T9GT.
A što bi sa željom ?
Ugasila se nakon što sam napravio prvih 200-tinjka km na sadašnjem motoru.
Da tako to kod mene biva.
Više motora u garaži,.... hmmmm,... da jedan VTR, ili 954.
Rekao bi ja samo za nesjeljom na misu.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Kad počinješ motor doživljavati kao radnu mazgu, puno toga je jednostavnije.

Ti si se našao na Banditu, meni je Monster bio ispunjenje sna, složen po mom guštu, od ovjesa, kočnica, zvuka, izgleda i svjestan sam da mi nijedan motor više neće pružiti takav gušt, bez obzira koliko skup, jak i brz bio.

Uzmeš motor koji ti odgovara karakteristikama, cijenom te nimalo ne opterećuje, ne bojiš ga se preko noći ostaviti na ulici/kiši/buri i život je jednostavniji.
To je negdje moja politika. Koliko god ja u slobodno vrijeme drkao na neke panigalce i slicne, ne znam sto bi ja sa time. Draze mi je imati motor koji mi odgovara i koji se ne bojim zlostavljati, a ne da odustajem od izleta jer su mozda rekli kisu a ja ga jucer ispolirao.
VTRku cu vozit valjda dok se ne rastepe ili dok ne bankrotiram.
 
Za imati više motora moraš biti stvarno pacijent (ili budala ako ćemo po domaću ) i imati vremena za to sve voziti, održavati registrirati.... ja ih imam 4 i ponekad se stvarno pitam koji meni to ku... sve treba a onda me to prođe i otvorim njuškalo i krenem....

Motori su igračke a mi smo svi djeca samo sa više para pa se tako i ponašamo.
Ugl Wragg kupuj što ti se sviđa vozi mjenjaj dok možeš a poslije neće biti ni bitno..
 
ja imam drugi poremećaj. 2018. sam taman krenuo voziti tj. evoluirao sa skutera na motore, i kad je izašao panigale v4 hipnotizirala me na prvu ta crvena i vjerojatno neću bit miran dok ga jednog dana ne budem imao, a proći će još ohoho dotad.
unaprijed naravno znam kad bih sutra imao lovu za novoga iz dućana, da bi mi se nakon nekog vremena bazna razina sreće navikla na njega i da bi jasno znao da nisam nimalo sretniji nego na 10 godina starom japancu kojeg mogu sutra kupiti, a da ne spominjem duplo manje brige oko posjedovanja zbog razloga koje je DiscoVolante gore naveo.
e sad zašto ne mogu jednostavno preskočiti taj korak i odmah biti zadovoljan sa dobrim starim japanezeom, nego stalno podsvjesno težiti ovom crvenom govnu :mrgreen:
 
Last edited: