osigurač izgori kad palim svjetla

kraut said:
ma to je sto posto, jer sad sam se sjetio da na vrhu tog šarafa/prekidača je bio komad gume, koja vjerojatno izolira sve skupa od ovakvih situacija...a jbtga..sad moram čekat ebay tjedan do dva...krasno. ili mogu to nabavit negdje u zagrebu? (malo vjerojatno)

neznam za zagreb,ali stavi onda izolir traku na taj dio koji mora biti izoliran,za privremeno rjesenje.
 
staviš osigurač od 150A .... i gledaš gdje će napraviti "šlus" ... i onda znaš gdje je bio problem ...  :LOL: :LOL:
 
jok nažalost ... presitno je.... samo se neke fleke vide... potpuno nečitljivo ...  :?
 
kraut said:
ma to je sto posto, jer sad sam se sjetio da na vrhu tog šarafa/prekidača je bio komad gume, koja vjerojatno izolira sve skupa od ovakvih situacija...a jbtga..sad moram čekat ebay tjedan do dva...krasno. ili mogu to nabavit negdje u zagrebu? (malo vjerojatno)
citam i cudim se ...

pa kaj ti nije jednostavnije to probati sa ohm metrom i bez napajanja  :misli:
 
kolko tolko se kužim u struju al ne znam kaj u ovom slučaju isprobat
stvar je vrlo jednostavna, na taj prekidač dolazi 12V i kad staviš u neutral onda prekidač uzemlji tih 12V, sigurnosni relej se prebaci i možeš upalit motor. jel ovo točno kaj pričam?
 
Taj neutral prekidac ti propušta masu(minus) na lampicu koja ti pokazuje neutral,i preko ove diode ti propusta minus na zavojnicu sigurnosnog releja(7) ,znaci tebi pregara osigurac,pretpostavimo da je u pitanju nesto oko neutral prekidaca,prema shemi si pogledaj kako ide plus vod,i kako ide minus,te sa ohm metrom(multimetrom) mjeris između ta dva voda(stavi instrument na pištanje-funkcija ispitivanja kratkog spoja),instrument nebi trebao pištati jer onda ispada da su zice u kratkom spoju,ali zapamti,zaruljicu bi bilo dobro maknuti buduci da je ona element sa vrlo malim otporom i moguce je da ti zbog toga instrument zapišti.

Uglavnom,prema ovoj shemi ispitaj sve elemente i vodove na kratki spoj.  (y)
 
Javi kad riješiš koji je to nemoguć problem bio ali ga baš opiši  :no: ..
 
zamjenio sam taj prekidač za neutral. jučerašnja testna vožnja prošla za sada ok, ali sad mi se gasi prilikom zaustavljanja, morat ću preštelat karburatore jer je sada drugačiji filter i otvorena spulja :-/
 
danas opet osigurač izletio, ista situacija. dva puta. prvi put prilikom kretanja, motor se zagrijo 5 minuta na mjestu i krenem, prva, druga..kočim na raskrižju i puf ode osigurač. drugi put zagrijan motor i prilikom kočenja i prebacivanja u nižu osigurač puf. provjerio sam sve kontakte i spojeve. baterija se ne prazni niti malo dok motor stoji (a stajo je sada skoro mjesec dana).

u čemu je caka? zašto samo kod kočenja/zaustavljanja/downshiftanja!?  :misli:

ima ko kakvu pametnu?
 
očito ti negdje žica od štop svjetla dira masu ... vjerovatno na samom grlu u faru ...
 
bacit ću oko. fala na inputu :)
al si sve nekak mislim da ću počupat sve te žice i ožićit ga cijelog ispočetka mater mu jbm :D
 
ne, u lampi otraga sve čisto, nema kratkog spoja :-/
novi moment koji sam otkrio je da kad motor radi i otkačim akumulator motor stane...kaj nebi trebo nastavit radit?! ovo postaje zabavno...not :D
 
kraut said:
ne, u lampi otraga sve čisto, nema kratkog spoja :-/
novi moment koji sam otkrio je da kad motor radi i otkačim akumulator motor stane...kaj nebi trebo nastavit radit?! ovo postaje zabavno...not :D

Ne radi to da ne izgoris regler (ako vec nisi ) BTW iskopcaj prekidace od stopa i onda vidi jeli ti izgara osigurac
 
znaci to je normalno? onda cu psovat starom jer me uvjerio u suprotno. koji su simptomi mrtvog reglera?