osigurač izgori kad palim svjetla

kraut said:
znaci to je normalno? onda cu psovat starom jer me uvjerio u suprotno. koji su simptomi mrtvog reglera?

Ako puni ispod 14 v malo si ga sjebo  :mrgreen:
 
vickodu said:
Ako puni ispod 14 v malo si ga sjebo  :mrgreen:

:? mislim da je obratno, ako je ispod 14V vrlo lako da su namotaji probili ili u prekidu, ako je preko 15V onda je regler. Uzmimo u obzir da je za svakih 1000 okretaja 10V AC, aproksimativno, induciran napon.  :wink:
 
Da, ispod 14V je, točnije 13.5 i ne miče se bez obzira na okretaje.
Prema service manualu otpor između namotaja bi trebo biti 0,39 ohma, meni mjeri 1,1 ohm ali gore na konektoru pošto ne mogu otvorit alternator jer nemam onaj ključ za zaglavit ga.
Dalje sam otkrio da "pickup coil" (ne znam kako se to kaže po naški) ima isto veći otpor nego što bi trebalo ali opet mjereno je na konektoru a ne na lemnim točkama unutar alternatora.
Knjiga kaže da bi se to sve trebalo mjerit na nekih 20° C a danas je bilo vani oko 10, doduše motor je bio radio neko vrijeme prije mjerenja pa je temperatura tu negdje.
Oću mjenjat zavojnice?
 
kraut said:
Da, ispod 14V je, točnije 13.5 i ne miče se bez obzira na okretaje.
Prema service manualu otpor između namotaja bi trebo biti 0,39 ohma, meni mjeri 1,1 ohm ali gore na konektoru pošto ne mogu otvorit alternator jer nemam onaj ključ za zaglavit ga.
Dalje sam otkrio da "pickup coil" (ne znam kako se to kaže po naški) ima isto veći otpor nego što bi trebalo ali opet mjereno je na konektoru a ne na lemnim točkama unutar alternatora.
Knjiga kaže da bi se to sve trebalo mjerit na nekih 20° C a danas je bilo vani oko 10, doduše motor je bio radio neko vrijeme prije mjerenja pa je temperatura tu negdje.
Oću mjenjat zavojnice?

po ovome šta si napisao nije potrebno mijenjati zavojnice sve je ok. 13.5 V je ok, regler isto ok čim je 13,5V, otpori su ok, tako da  (y)

P.S.

ako je napon punjenja 12V ili izmjeriš manje onda je problem sa statorom (zavojnicama).
 
Odlično, uštedio si mi par sto kuna ili više :)
Zašto onda service manual navodi da je 14,5 V na bateriji ok a sve ostalo nije!?  :?
 
kraut said:
Odlično, uštedio si mi par sto kuna ili više :)
Zašto onda service manual navodi da je 14,5 V na bateriji ok a sve ostalo nije!?  :?

14.4 V je idealno za punjenje, sve preko 13.3 je prihvatljivo u realnim mjerenjima.  (y)