Ne bi htio ispasti bahat, ali garancija? Kolika je šansa da se na novom motoru nešto kardinalno pokvari? Ja sam moga uzeo kad je stari zastupnik propadao. Cijena koju sam platio je bila smiješna. 22 500 kn. Plus transport do Rijeke 500 kn. Dvije godine je ležao na zalihi. Premda je prva registracija 11.mj. 2009., skuter je 2007.g. proizvodnje. Dobio sam uredno napismeno garanciju na 2 g. ali mislim da je stari zastupnik prije propao. Nisam odlazio u ovlaštene servise. Tj. nisam odlazio uopće. Nisam ni vičan mehanici. Do sada sam promjenio ulje po servisnom intervalu (sam). Nadolio tekućinu u akumulator. Skuter je pali i vozi. 17 000 km, još originalni remen, rolice, sve.... Čak i svijećica. Piše lijepo u manualu svijećica se mjenja na 20 000 km. Promjenio gume na nekih 7 500 bile su Pirelli gts sada su Michelin city grip. Točim 98 na Tifonu. Znači troškovi minimalni. Potrošnja između 3,5 i 3 l na 100 s tendencijom više prema 3 nego 3,5.
Što se tiče bahatosti, da sam ga platio i punu cijenu. To je skuter a ne bmw od 400 000 kn da bi se trebao opterećivati garancijom. Koliko je najskuplji kvar na skuteru? Ne mislim u ovlaštenom servisu, već kod majstora koji je možda i bolji od ovlaštenog.