stalker2 said:Ak je pokal pišljivi, zakaj onda uopće vozite?
Vedran_ZG said:Ni ne moraju se svi slagat... :wink:
z-1000mk said:Niko nikog ne prisiljava d avozi gradske trke ak neće, al ko vozi trebao bi biti nagrađen a ne da još mora platit... alacdolje:
Mislim da se sa ovako skupim startninama uništavaju mladi perspektivni vozači koji jednostavno nikad neće doć do izražaja ako im stari nema brdo love... alacdolje:
59 said:Sve stratnine če biti kao i proišle godine, i zato ne dižite paniku bez razloga.
zweky said:odavno se zna da savez i ta cijela priča ne funkcionira kak bi trebala, a najviše to osjete entuzijasti koji vole ovaj sport.
sramota je uopće da vozači trebaju plačat startnine...
ma..
...neću reć ni da se slažem niti da se ne slažem, neg bi te samo pital da si ti recimo u mogućnosti i da organiziraš prvenstvo Hrvatske, kak bi po tebi to izgledalo, koje bi se utrke vozile, gdje i sl., odnosno ti ovdje ne iznosiš nikakav prijedlog i rješenje nego samo svoje protivljenje nećemu što je godinama tako. :neznam:KAZE said:Upravo čitam pravilnik za PH u cest.moto utrkama u Dodatku br.01 pod stavkom CMU 01.11 lijepo sve piše.
I još na kraju ako se utrka vozi u sklopu AA onda je startnina 140 eura. alacdolje:
Jeb... ti ja takav savez kad nam nemože trku odvojeno organizirat ali glavno da imaju novaca za platit si dnevnice od par tisuća kuna.
I to tako već traje 20 godina. alacdolje:
Kažu motosport umire....pa kako i neće kad nas vlastiti savez ubija i u njemu ljudi koji nemaju pojma kak motor i izgleda a kamoli kako se pali. :x :x
Druga stvar je da gradske utke se ne bi smjele bodovati za Prvenstvo nego bi trebale biti pozivne pa tko želi neka vozi.
Pa bogte otišao sam trke vozit da ne riskiram po cesti i onda još moram tamo glumit gladijatora.
I šta je opčenito to utrka......to se zove utka.????? Pa to je SMIJEH.Nemožeš gas dat ,nemožeš kočit a niti se nagnut i to se boduje za PH.
Sad zamisli nekog vozaća koji se strašno vozi po pisti i onda spuši prvenstvo zbog dvije utke u kojima nije htio glavu izgubit jer u biti to nema veze sa sportom.
A možda bi trebalo pustit i promet pa da bude zanimljivije. Onako između kamiona i traktora pa op op pješak i tak.Baš pravo sportski.
I da nezaboravim na kraju uz te sve startnine i pederluk alacdolje: dođeš u Panoniaring i gle vraga nemreš startat trku za SVOJE PRVENSTVO jer se nisi kvalificirao u TUĐEM PRVENSTVU. A zašto?
E to bi volio da mi netko iz našeg dragog saveza to objasni.
K A T A S T R O F A alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje: alacdolje:
...jako ti je opsežan post, pa ću samo reći da se je slažem sa gotovo svime kaj si napisal! Problem je u zasebnim utrkama u sklopu Alpe Adrije što vozači koji voze i to prvenstvo bi imali 2 utrke u jednom vikendu, što samim time znači i duple troškove u vidu stratnina, guma, goriva, etc., a da ne spominjem i fizičku iscrpljenost. Ruku na srce ima i vozača koji to zaista voze, dal po zahtjevu sponzora ili iz vlastitih interesa sasvim je nebitno ali ih ima i mislim da treba misliti i na to odnosno njih! ..meni osobno Panoniaring kao i još nekima nije ostal u lijepom sjećanju, ali mi je dao do znanja neke stvari i sigurno jedno iskustvo više i nije mi žao kaj sam išel tam i bacil 260 eura za stratninu i treninge, a vratil se doma bez odvožene utrke!Saša 69 said:Alternativa bi bila da se nas savez bolje pobrine da mi vozimo kvalitetnije utrke. Ako mogu Madjari, Svicarci i slicni dobiti na Grobniku svoju utrku,ne vidim zasto mi ne mozemo dobiti svoju na hungaroringu i panonijaringu. Da imamo 3 grobnika, jedan hungaroring i jedan panonijaring, te eventualno neku utrku poput osijeka ili kad bi se uredila pozega to bi bilo puno kvalitetnije prvenstvo. Ali o tome svemu mora brinuti savez. Potpuno isto kao sto se federacija brine da se Alpe Adrija prvenstva ne voze na neadekvatnim stazama i stalno stiscu vlasnike i voditelje staza za izmjenama, tako bi savez trebao pristupiti prema domacim organizatorima. Ako Grobnik moze kopat cijelu zimu, mogu i drugi iz svog proracuna izdvojit da se urede neke stvari. No ta pravila i te ristrikcije mora uvest savez. Nece vozaci ici u Panonijaring dogovarat zasebnu utrku, to treba delegat saveza napraviti. koliko se ja sjecam na niti jednoj utrci prosle sezone nije bilo niti jednog delegata iz Saveza. Vjerojatno u proracunu nije bilo dovoljno novaca da se plati trosak puta i dnevnica, ali di je tu ljubav, nama niko nije platio trosak puta i dnevnice pa smo ipak isli. Neki su se iz Panonije vratili bez odvozene utrke sa hrpom potrosenih novaca. ko ih je pitao za refundaciju a greska zasto je tako bilo je iskljucivo od Saveza.
I da ne nabrajam vise ...
kolko ja znam svi vozači koji jure po stazi jure i u gradu :misli: kec, điđi, gajs, kemo, dampa, prekušić itd da ne nabrajam, a mogu se kladit da bi i kerbl ili camlek ili tak neki vozač koji vozi sam po stazama koji je neka klasa vozača i da opće ne vozi motor po gradu,da bi kod nas na gradskima juriliKAZE said:Sad zamisli nekog vozaća koji se strašno vozi po pisti i onda spuši prvenstvo zbog dvije utke u kojima nije htio glavu izgubit jer u biti to nema veze sa sportom.
Saša 69 said:Mato ajde ne laprdaj, ti se tako i onako sjebes na pocetku sezone pa ne potrosis niti 10% novaca koje trose drugi vozaci a kao aktivni si trkac :jesus:
mislim da izletne zone bi bile glavni problem kod toga tako da je to nemogućeburnout said:Ak se vozi vise put na grobniku, jel se nemre slozit da se jedna trka vozi u kontra smijeru? :misli:
marko88 said:mislim da izletne zone bi bile glavni problem kod toga tako da je to nemoguće
sjećam se da su to davno neki htjeli napravit još dok je moj stari auto-trke napravio i nije se vozilo baš iz tog razloga :wink:
baxy said:To uopće nije nemoguće, problematična su četiri zavoja koja se daju riješiti usporenjem i dodatnom zaštitom , no pitanje je da li se smije to napraviti na stazi koja ima međunarodnu homologaciju.
Saša 69 said:on je mislio na PH ali ja iskrenomislim da bi na ulasku u rupu (brzi desni) letili van ko muhe