piaggio medley 150 review by liberty

Ma ja mislim da je to na razini cijele Hrvatske po svim ovlaštenim servisima.
Čak je ispod sica neka naljepnica “castrol”  :mrgreen:
Mada su sve skupa to nijanse. Evo moj je jedan frend napravio enormno brdo kilometa sa 5w40
 
IvicaR said:
Ma ja mislim da je to na razini cijele Hrvatske po svim ovlaštenim servisima.
Čak je ispod sica neka naljepnica “castrol”  :mrgreen:
Mada su sve skupa to nijanse. Evo moj je jedan frend napravio enormno brdo kilometa sa 5w40
Nemoj koristiti start/stop i ne treba ti  0w30.

A ako vec koristw Castrol u servisima onda bi trebao biti ovaj.
37788362a2cda9fe501a4e2f27ab82c6.jpg
20927b57d23bcbbea4b088fff624f365.jpg


Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Nije stavio ovo 100% sam siguran jer sam gledao boce i još ga pitao zašto stavlja ovo 502 505 umijesto 506.01
Naravno nije mi znao ništa reć, nego sam da je to sve isto.
P.S sad sam sve žive stranice u Hrvatskoj izvrtio i ama baš nitko ne prodaje 0w30 specifikacije 506.01
Nije ni čudo da ovi u servisima stavljaju to drugo ulje.
 
Ja sam uzeo medlaya ljetos i rekoše mi da sad stavljaju Castrol ulje.
Prije sam imao Liberty-ja i bio je drugi proizvođač.
Mislim kao i kod auta da se sipa ulje u zavisnosti sa kim su u dogovoru.
 
actros.gv said:
Ja sam uzeo medlaya ljetos i rekoše mi da sad stavljaju Castrol ulje.
Prije sam imao Liberty-ja i bio je drugi proizvođač.
Mislim kao i kod auta da se sipa ulje u zavisnosti sa kim su u dogovoru.
Ma nije sporan brend. Castrol, Shell, Total, Agip, sve je do nebitno, nego specifikacija. U manulu lijepo stoji VW 506.01 ili ACEA A5/B5 a oni stavljaju VW 502.00 VW 505.00 sto je dosta slabija specifikacija.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
dino73n said:
Ma nije sporan brend. Castrol, Shell, Total, Agip, sve je do nebitno, nego specifikacija. U manulu lijepo stoji VW 506.01 ili ACEA A5/B5 a oni stavljaju VW 502.00 VW 505.00 sto je dosta slabija specifikacija.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

Upravo tako, nije bitan brand nego specifikacija.
Ja sam se ovih dana malo dao u istraživanje i skužio da u Hrvatskoj niti jedan brend osim shell-a ne prodaje ulje 506.01, a i to ulje te specifikacije je dostupno u jednoj jedinoj trgovini. (Ovdje http://www.topstart.hr/katalog/86/osobni-program/proizvod/0506107/ulje-shell-helix-ultra-x-av-0w-30-11  )
Pregledao sam sve moguće trgovine i nitko je prodaje takvi ulje. Castrol 506.01 kod nas ne postoji ni u jednoj trgovini, tako da ga ni ovi u servisu ne mogu stavit sve i da žele.
 
Inace 0w30 sa 506.01 se kratko zadrzalo i  brzo je prevazidjeno sa 507.00 i zato nije ni zastupljeno i tesko ga je pronaci. Ali 0w30 sa volvo specifikacijom A5 je i sad akutualno i lakse ga je naci i cak je i jeftinije.

4841aafd0e2dccd4ff6864e37a0fa6c2.jpg
ceaab6f3fd81b746244577786ebbaf35.jpg


Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Gledao sam i za to castrolovo ulje, ali za taj A5 se ne zna koja bi bila VW specifikacija. Da li je 502, 505, 506 ili 507
Proučavajući diagrame sa one stranice gdje sam prije stavio link ispada da je 504 507 daleko bolje, i kompatibilnije kad se stavi u motor ako je u ,otoru bilo neko drugo ulje. Ova druga ulja baš i je vole mješanja.
Taj castrolov A5 je kod nas nekih 65kn, a shell 0w30 504 507 je nekih 52kn a po specifikacijama bolje.
Ma ništa, stavit ću ja na sljedećoj izmjeni taj shell pa ću vam znat reć ako se išta primjeti.
Ulje sam već kupio, a i filter. Mislim da me u servisima više neće vidjet.  :mrgreen:
Samo još da dočekamo to proljeće!  :azn:
 
IvicaR said:
Gledao sam i za to castrolovo ulje, ali za taj A5 se ne zna koja bi bila VW specifikacija. Da li je 502, 505, 506 ili 507
Proučavajući diagrame sa one stranice gdje sam prije stavio link ispada da je 504 507 daleko bolje, i kompatibilnije kad se stavi u motor ako je u ,otoru bilo neko drugo ulje. Ova druga ulja baš i je vole mješanja.
Taj castrolov A5 je kod nas nekih 65kn, a shell 0w30 504 507 je nekih 52kn a po specifikacijama bolje.
Ma ništa, stavit ću ja na sljedećoj izmjeni taj shell pa ću vam znat reć ako se išta primjeti.
Ulje sam već kupio, a i filter. Mislim da me u servisima više neće vidjet.  :mrgreen:
Samo još da dočekamo to proljeće!  :azn:
:D

Pa ovo castrol a5 ulje je A5/B5  ulje koje je proizvođač našeg medleya oznacio kao "recommended" i ono nema vw specifikaciju nego ACEA A5/B5 i ono je ok za nas skuter.  506.01 ili ovo A5 je ok. Svebostalo nije po manualu i ima se pravo na protest kod ovlastenog servisa.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Pozdrav MedleyLjupci,

Evo mali update od zadnji put, sad sam već na 15.000 km lol. Medley mi troši više nego na početku, zimi pogotovo, na kratkim relacijama do 2 km zimi pojede i 3.8 Lit/100 km. Sporadično mi se znalo događat, kao što su neki od vas spomenuli, da neće startat iz prve, vjerojatno stvar napona na akumulatoru.  :misli: Kad mi se to dogodi malo pričekam i onda upali odma. Od nedavno mi se pojavio novi problem, nekakvo proklizavanje na zadnjem kolu, kao da remen preskače (ne bi smio s obzirom da sam na 12tkm napravio veliki servis), ne znam jel kvačilo počelo zaiebavat ili remen ne valja? To preskakivanje je još jače ako imam suvozača na motoru, moram svakako do servisa priupitat o čemu se radi, ako je netko od vas već imao isti problem molim da mi kaže. Nadalje, lelujanje zadnjeg kraja nekako mi se čini izraženije nego prije, no možda mi samo sve više ide na živce jer stvara osjećaj nestabilnosti na motoru. Ako su gume izdušene onda je lelujanje još gore, tak da ih redovito provjeravam i držim na 2.2 atm. Drugih primjedbi zasad nemam. :) pozz.
 
brotherhood said:
Pozdrav MedleyLjupci,

Evo mali update od zadnji put, sad sam već na 15.000 km lol. Medley mi troši više nego na početku, zimi pogotovo, na kratkim relacijama do 2 km zimi pojede i 3.8 Lit/100 km. Sporadično mi se znalo događat, kao što su neki od vas spomenuli, da neće startat iz prve, vjerojatno stvar napona na akumulatoru.  :misli: Kad mi se to dogodi malo pričekam i onda upali odma. Od nedavno mi se pojavio novi problem, nekakvo proklizavanje na zadnjem kolu, kao da remen preskače (ne bi smio s obzirom da sam na 12tkm napravio veliki servis), ne znam jel kvačilo počelo zaiebavat ili remen ne valja? To preskakivanje je još jače ako imam suvozača na motoru, moram svakako do servisa priupitat o čemu se radi, ako je netko od vas već imao isti problem molim da mi kaže. Nadalje, lelujanje zadnjeg kraja nekako mi se čini izraženije nego prije, no možda mi samo sve više ide na živce jer stvara osjećaj nestabilnosti na motoru. Ako su gume izdušene onda je lelujanje još gore, tak da ih redovito provjeravam i držim na 2.2 atm. Drugih primjedbi zasad nemam. :) pozz.
Pozdrav!
I moj sad trosi ko ruska Lada. Ljeti redovito 2.3-2.7L a sad 3.5-4.0L. Al voznje su mi po 500m i gašenje. Uglavnom gume drži na 2.2bar prednju i na 2.6bar zadnju pa se neće lelujati. A to proklizivanje sam i ja dozivio ljetos kad sam bio na moru. Na jednom izlasku na magistralu sam cekao na sporednom punu a bilo je malo uzbrdo i kad sam uhvatio priliku da se ukljucim u saobracaj krenuo sam bas pod punim gasom i tad sam osjetio da je remen proklizao. Bio sam sa suprugom tad. I to mi je se ponavljalo jos par dana svaki put kad bi kretao pod jačim gasom da bi kasnije kad sam se vratio kuci i poceo voziti bez suvozača potpuno iščezlo. Tad sam imao 8500km. Sad sam na 12500km i jos uvijek vozim prvi remen. Ne mislim ga mjenjati do 20 000km.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Oprostite na upadu, inače vozim Beva, ali lelujanje je tipično ako imate kufer iza (i ovisi o vjetru), a za proklizavanje, s obzirom na konstrukciju sustava nije ni čudo da prokliže tu i tamo, ovisno o opterećenju, vlazi i sl. ), pa možda ne treba puno brinuti ako se dogadja tu i tamo .
 
hondimir said:
Oprostite na upadu, inače vozim Beva, ali lelujanje je tipično ako imate kufer iza (i ovisi o vjetru), a za proklizavanje, s obzirom na konstrukciju sustava nije ni čudo da prokliže tu i tamo, ovisno o opterećenju, vlazi i sl. ), pa možda ne treba puno brinuti ako se dogadja tu i tamo .
Upadi u temu su uvijek dobrodošli :)

A vezano za proklizavanje remena i ja sam bas povukao paralelu vezano uz vlaznost vazduha. Jer to mi se nikad nije desilo dok nisam dosao na more.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Jucer par puta iskusio prvi put proklizavanje remena na startu. Cak nisam ni kretao naglo, umjereno, cuje se neki zvuk tada. U voznji je ok. Drugi tj cu navodno i konacno na redovni servis, nikako zbog ovog vremena plus praznika. Sreca pa se zbog toga i malo vozim.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
Za ovo vase proklizavanje prije bih rekao da je do kvacila nego do remena. Jednostavno treba nakon nekog vremena skinut zvono i sve malo propuhat i lagano proc brusnim papirom po paknama.
 
manvuk said:
Jucer par puta iskusio prvi put proklizavanje remena na startu. Cak nisam ni kretao naglo, umjereno, cuje se neki zvuk tada. U voznji je ok. Drugi tj cu navodno i konacno na redovni servis, nikako zbog ovog vremena plus praznika. Sreca pa se zbog toga i malo vozim.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Posto nam svima orginalni remen proklizuje tu i tamo mada iskreno nije to sad neki problem ali  ja cu isprobati malossi prenos kad dodje vrijeme za servis. Orginalni remen klizaci rolice i centralna opruga i recimo ugradnja u ovlastenom servisu su tu negdje sa cijenom Malossi multivara i malossi remena. 150 eura je remen i multivar sa shippingom.

Ja sam sad na skoro 13k km tako da cu negdje na pola slijedece sezone raditi servis na 20k km. Bit ce bas krupan servis. Svjecica, filter zraka, ulje, filter ulja, komplet prenos (remen, rolice, klizaci) stelovanje ventila,antifriz,ulje u kocnicama.

Ja cu to naravno sam sebi uraditi a djelove polako skupljati ranije al ko bas ode u ovlasteni da mu oni to sve urade morati ce pustiti suzu kad bude dobio račun.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
Odlicno Dino sa tim malossi djelovima trebao bi malo bolje ići vjerovatno ,jedva čekam dojmove !!

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 
dinko1981 said:
Za ovo vase proklizavanje prije bih rekao da je do kvacila nego do remena. Jednostavno treba nakon nekog vremena skinut zvono i sve malo propuhat i lagano proc brusnim papirom po paknama.

Pa kvacilo je stvoreno da proklizuje a remen ne i ovo bas proklizne kad kvacilo "ukopča" i na trenutak se začuje zvuk škripanja gume.

A ja kod sebe redovno skidam i propuhujem i brusnim papirom brusim jer imam problema sa podrhtavanjem. I poslije tog brusnog tretmana miran sam 2-3k km.

Sent from my Mate10pro using TapatalkPro

 
E da, samo cu napomemut da kod mene nema podrhtavanja, uvijek je sve smooth. A ovo sto klizne, kao da nije guma, vise neki sta ja znam plastican zvuk, sekundu ili manje, i cim prestane skut odmah bolje krene. Nista strasno, ali cu reci ovima da obrate paznju, pociste, stogod :)

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk