Nemoj koristiti start/stop i ne treba ti 0w30.IvicaR said:Ma ja mislim da je to na razini cijele Hrvatske po svim ovlaštenim servisima.
Čak je ispod sica neka naljepnica “castrol”
Mada su sve skupa to nijanse. Evo moj je jedan frend napravio enormno brdo kilometa sa 5w40
Ma nije sporan brend. Castrol, Shell, Total, Agip, sve je do nebitno, nego specifikacija. U manulu lijepo stoji VW 506.01 ili ACEA A5/B5 a oni stavljaju VW 502.00 VW 505.00 sto je dosta slabija specifikacija.actros.gv said:Ja sam uzeo medlaya ljetos i rekoše mi da sad stavljaju Castrol ulje.
Prije sam imao Liberty-ja i bio je drugi proizvođač.
Mislim kao i kod auta da se sipa ulje u zavisnosti sa kim su u dogovoru.
dino73n said:Ma nije sporan brend. Castrol, Shell, Total, Agip, sve je do nebitno, nego specifikacija. U manulu lijepo stoji VW 506.01 ili ACEA A5/B5 a oni stavljaju VW 502.00 VW 505.00 sto je dosta slabija specifikacija.
Sent from my Mate10pro using TapatalkPro
IvicaR said:Gledao sam i za to castrolovo ulje, ali za taj A5 se ne zna koja bi bila VW specifikacija. Da li je 502, 505, 506 ili 507
Proučavajući diagrame sa one stranice gdje sam prije stavio link ispada da je 504 507 daleko bolje, i kompatibilnije kad se stavi u motor ako je u ,otoru bilo neko drugo ulje. Ova druga ulja baš i je vole mješanja.
Taj castrolov A5 je kod nas nekih 65kn, a shell 0w30 504 507 je nekih 52kn a po specifikacijama bolje.
Ma ništa, stavit ću ja na sljedećoj izmjeni taj shell pa ću vam znat reć ako se išta primjeti.
Ulje sam već kupio, a i filter. Mislim da me u servisima više neće vidjet.
Samo još da dočekamo to proljeće! :azn:
Pozdrav!brotherhood said:Pozdrav MedleyLjupci,
Evo mali update od zadnji put, sad sam već na 15.000 km lol. Medley mi troši više nego na početku, zimi pogotovo, na kratkim relacijama do 2 km zimi pojede i 3.8 Lit/100 km. Sporadično mi se znalo događat, kao što su neki od vas spomenuli, da neće startat iz prve, vjerojatno stvar napona na akumulatoru. :misli: Kad mi se to dogodi malo pričekam i onda upali odma. Od nedavno mi se pojavio novi problem, nekakvo proklizavanje na zadnjem kolu, kao da remen preskače (ne bi smio s obzirom da sam na 12tkm napravio veliki servis), ne znam jel kvačilo počelo zaiebavat ili remen ne valja? To preskakivanje je još jače ako imam suvozača na motoru, moram svakako do servisa priupitat o čemu se radi, ako je netko od vas već imao isti problem molim da mi kaže. Nadalje, lelujanje zadnjeg kraja nekako mi se čini izraženije nego prije, no možda mi samo sve više ide na živce jer stvara osjećaj nestabilnosti na motoru. Ako su gume izdušene onda je lelujanje još gore, tak da ih redovito provjeravam i držim na 2.2 atm. Drugih primjedbi zasad nemam. pozz.
Upadi u temu su uvijek dobrodošlihondimir said:Oprostite na upadu, inače vozim Beva, ali lelujanje je tipično ako imate kufer iza (i ovisi o vjetru), a za proklizavanje, s obzirom na konstrukciju sustava nije ni čudo da prokliže tu i tamo, ovisno o opterećenju, vlazi i sl. ), pa možda ne treba puno brinuti ako se dogadja tu i tamo .
Posto nam svima orginalni remen proklizuje tu i tamo mada iskreno nije to sad neki problem ali ja cu isprobati malossi prenos kad dodje vrijeme za servis. Orginalni remen klizaci rolice i centralna opruga i recimo ugradnja u ovlastenom servisu su tu negdje sa cijenom Malossi multivara i malossi remena. 150 eura je remen i multivar sa shippingom.manvuk said:Jucer par puta iskusio prvi put proklizavanje remena na startu. Cak nisam ni kretao naglo, umjereno, cuje se neki zvuk tada. U voznji je ok. Drugi tj cu navodno i konacno na redovni servis, nikako zbog ovog vremena plus praznika. Sreca pa se zbog toga i malo vozim.
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
dinko1981 said:Za ovo vase proklizavanje prije bih rekao da je do kvacila nego do remena. Jednostavno treba nakon nekog vremena skinut zvono i sve malo propuhat i lagano proc brusnim papirom po paknama.