Piaggio skipper st 150

malaguti said:
:mrgreen: :mrgreen: me ne,nego komplikacije 5 dana oko vide koja se na kraju odvidala kako sam napisao par puta...
ponekad je sranje sam odvidavati taj saraf...jer ti zacas sklizne kljuc sa vide...posto je glava dosta plitka. Zato ponekad kad je to stisnuto divljacki....bolje je sa pistoljem lagano drmnuti je...nego da izjebes maticu...pa je poslije ni bog ne skine.... :?
 
bmw m 5 said:
ponekad je sranje sam odvidavati taj saraf...jer ti zacas sklizne kljuc sa vide...posto je glava dosta plitka. Zato ponekad kad je to stisnuto divljacki....bolje je sa pistoljem lagano drmnuti je...nego da izjebes maticu...pa je poslije ni bog ne skine.... :?
kad smo vec kod vida,sranje je kad vida pukne u cilindru pa ju treba sa busilicom vaditi a da se ne sje*** cilindar  :?

idem radit dihtung...
 
tesko da bi u servisu toliko stegli,to je sigurno tako stegao taj od kojeg si kupio skuter,a moze biti da su i u servisu,ima ih svakakvi...
 
Pero_ said:
Čep kartera 55 kn.  :mrgreen: Da nisu u servisu toliko stegli čep, nebi meni novi trebao  :mrgreen:
ti ga stisni na propisan momenat...i nemas brige.... od 25 - 30 Nm... (y)
 
Jeli ovo automatski čok na skipperu? (slika 1)
Kako se već pisalo zavidan je na karburator sa dvije križne vide, ali one su nedostupne za odvijenje. Skida li se ova crna kapa čoka pa se onda odvijaju vide?

Slika 2: Bacio sam pogled i na glavu motora i vidio da fali 1 vida. Jeli vida mogla ispast od vibracija? (naravno više je vjerojatno da je netko odvidavao i nije vratio).
Uglavnom ja sam na to mjesto navidao novu vidu.
 
Pero_ said:
Jeli ovo automatski čok na skipperu? (slika 1)
Kako se već pisalo zavidan je na karburator sa dvije križne vide, ali one su nedostupne za odvijenje. Skida li se ova crna kapa čoka pa se onda odvijaju vide?

Slika 2: Bacio sam pogled i na glavu motora i vidio da fali 1 vida. Jeli vida mogla ispast od vibracija? (naravno više je vjerojatno da je netko odvidavao i nije vratio).
Uglavnom ja sam na to mjesto navidao novu vidu.
skini ona crni pvc poklopac...ispod njega ces vidjeti jedan krizni saraf koji drzi cok...Lako je dostupan...tako da nemoras se muciti sa ona dva sa strane... (y)
 
Pero_ said:
Crni poklopac na čoku se samo iščupa prema vani? Nebi tia nešto polomit  :mrgreen:
lagano ga prstima rasiris prema van...na donjem rubu..i povuces prema gore...nemas sta razbiti...To je samo zastita...da se cok brze ugrije... 8)
 
Zanimalo me dali je  čok ispravan jer sam skuter morao paliti uvijek sa malim gasom kad je hladan.
Nema onoga da pali bez gasa i pod čokom radi na večim okretajima i nakon određenog vremena okretaji padnu kad se ugrije.
Čok bi morao biti uključen kad je motor hladan bez obzira jeli čok ispravan ili ne. Pa mi nije bilo jasno šta tu nevalja.
Napravia san đir i diga čok dok je motor bia topal. Igla je bila izvučena. Ostavio ga i vratio se nakon nekih sat vremena i igla se uvukla. Znači čok radi.
Vratia ga nazad i pokuša upalit motor bez gasa. I radi!!  :mrgreen: Bit će da je igla bila zapela negdje ili šta kad nije radilo, uglavno sad pali hladan bez gasa, radi pola minute-minutu sa večim okretajima i onda padnu.
Najlipše je nešto "popravit" na način da samo skineš i vratiš  :mrgreen:

 
vidim po slici da je igla i tijelo coka prljavo...mogao si to ocistiti/oprati u benzinu...a da imas onu finu spuzvicu..mozes i izgladiti do zutog sjaja...cok je dosta osjetljiv i najmanja prljavstina mu moze skoditi...te kao takav nemoze vise obavljati svoju funkciju 100 %. Mada po slici vidim da bi i karburator bilo dobro oprati...i postelati smjesu CO...Ima taj skiper dosta kilometara...koliko vidim... :wink:
 
Veselje je kratko trajalo.
Jućer kad sam izvadio čok i vratio ga nazad stvarno je motor super upalio, bez gasa, radio na povišenim okretajima pola minute-minutu i onda lijepo spustio okretaje na normalu.
Međutim danas opet nije htio pali bez gasa.
Čok je ispravan, igla radi gore-dolje, ali svejedno pri paljenju moram dati mrvicu gasa da bi upalio.

Inače sve radi bez problema u ovih 200 km koliko sam ja prešao u ova 2 tjedna koliko ga imam (ima 18.000 km).
Htio sam recimo otvorit kutiju da vidim u kojem je stanju filter zraka. Ali da bi uspio skinut sve vide sa kutije moram prvo skinuti lijevu stranu oklopa, a da bi skinuo lijevu stranu oklopa moram skidat prednje plastike (od vozača). uf.

Reci mi gdje je ta vida za štelanje zraka? Jeli ima posebna vida za štelanje zraka samo dok motor radi po čokom (negdje sam bio pročitao to čini mi se)?

Šta je ovo ova rupa na karburatoru (ispod "zvona")?
 
Aj vidit ćemo uskoro  :mrgreen:
Jel moran skidat plastike da bi skinia karburator?
Postoji li vida za štelanje zraka dok radi pod čokom?
 
ma sta ces skidati plastike,odvoji ga sa prirubnice i iskopcaj sve cijevi/struju i samo ga izvuces van :wink:
 
Jel ima za kupit malossi red sponge za piaggio skipper 4t 150?
Koji još skuter ima isti airbox pa da možda po tome nađem.

Nije da sam opterećen da ću nešto dobit sa ovim malossijem nego mi se ne kupuje obićan filter i da ga onda moram uljit i zezat se sa tim...jednostavno uvalim malossi i to je to.
 
a kao malossijev filter nemoras cistiti i uljiti.....Mislis da se sam cisti...Isti drek ti je.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
a kao malossijev filter nemoras cistiti i uljiti.....Mislis da se sam cisti...Isti drek ti je.... :mrgreen:

ma znam, ali kad već kupujem mislim da malossi dolazi tvornički malo nauljen (koliko je potrebno), a "original" filter dolazi suh ili griješim?

Ima li malossi red sponge za skippera 4t?