ne pise to...Pero_ said:Šta se tiče uljenja ipak za malossi red sponge piše nešto drugo
Optimum filtering characteristics when dry which can be improved by moistening with Malossi 7.3 oil.
Dakle optimalno filtiriranje je sa suhim. Jedino ako se vozi po makadamu preporučuju uljenje.
malaguti said:ne pise to...
pise "optimalne karakterisike filtriranja kad je suh,a karakteristike se mogu poboljsati uljenjem"
ajde brzo ucit engleski![]()
nemoj brkati pojmove...skoro svi skuteri su opremljeni spuzvastim uloscima...i svi su tvornicki blago nauljeni mjesavinom ulja za filtere i goriva. Zasto ? Radi specificnog polozaja samog airboxa koji se nalazi jako nisko(do samog poklopca variomata ) i u blizini zadnjeg kotaca...a taj polozaj uvjetuje da se u airbox uvlaci i vise prljavstine.Pri svakoj izmjeni filtera zraka preporuka je da se novi element ponovo impregnira takvom tekucinom...sto uveliko pridonosi sprijecanju da motor uvlaci cestice necistoce u sebe...i samim time mu se povecava trajnost. Uljni filteri...to je sasvim neka druga stvar..To imaju radni strojevi...jer rade u otezanimm uvjetima i neki modeli automobila koji su namjenjeni za pustinjske zemlje. A napravljeni su tako da osim klasicnog uloska..imaju jednu komoru na samom usisniku zraka...koja se puni uljem..i kroz koju prolazi zrak koji zatim tako "ociscen"...dolazi do samog uloska filtera...i kasnje do same masine...Medjutim kada se filteri na skuterima mijenjaju...toga se nitko ne pridrzava...i samo se ubaci nova spuzva u leziste...i gas...Pero_ said:Nisam ni mislio nista dobit.
U biti jedini cilj mi je bio doznati postoji li malossi spužva za skippera. Jednostavno sam želio suhi filter, ajde možda i nešto veću protočnost od malossija kako i sam kažeš.