Piaggio skipper st 150

i malossi dolazi suh,a koliko vidim na malossijevoj stranici nema red sponge za skipper...
 
Šta se tiče uljenja ipak za malossi red sponge piše nešto drugo

Optimum filtering characteristics when dry which can be improved by moistening with Malossi 7.3 oil.

Dakle optimalno filtiriranje je sa suhim. Jedino ako se vozi po makadamu preporučuju uljenje.
 
Pero_ said:
Šta se tiče uljenja ipak za malossi red sponge piše nešto drugo

Optimum filtering characteristics when dry which can be improved by moistening with Malossi 7.3 oil.

Dakle optimalno filtiriranje je sa suhim. Jedino ako se vozi po makadamu preporučuju uljenje.
ne pise to...

pise "optimalne karakterisike filtriranja kad je suh,a karakteristike se mogu poboljsati uljenjem"

ajde brzo ucit engleski :mrgreen:
 
malaguti said:
ne pise to...

pise "optimalne karakterisike filtriranja kad je suh,a karakteristike se mogu poboljsati uljenjem"

ajde brzo ucit engleski :mrgreen:

Pa to sam i napisao "Dakle optimalno filtiriranje je sa suhim".
Ali piše i u drugom pasusu da se uljenje preporučuje ako se vozi po makadamu, dok za asvalt nije potrebno.

Čovječe sa tobom treba u rasprave ulazit oko onoga šta i nije sporno, kako je tek onda sa onim šta je sporno  :LOL:
 
gle ti si ovo napisao Optimum filtering characteristics when dry which can be improved by moistening with Malossi 7.3 oil.

Dakle optimalno filtiriranje je sa suhim. Jedino ako se vozi po makadamu preporučuju uljenje.


a to je krivo,neznam sta ti nije jasno?

prijevod toga bi bio "optimalne karakterisike filtriranja kad je suh,a karakteristike se mogu poboljsati uljenjem"
 
uf, ovako...

"Optimum filtering characteristics when dry which can be improved by moistening with Malossi 7.3 oil."

Moj prijevod tj zaključak na ovo je bio "Dakle optimalno filtiriranje je sa suhim." A druga rečenica "Jedino ako se vozi po makadamu preporučuju uljenje." se odnosio na ono šta nisam citirao a piše na malossi stranicama http://www.malossi.com/Archivio_Files%5CCARTONCINI%5C3311585.GP.pdf

"Before fitting the new filter element, decide whether the vehicle is normally used on asphalt or on dusty roads. For use on dusty roads we
recommend soaking Red Sponge with Malossi 7.3 oil and then wringing it out."
 
sta bi ja trebao biti vidovit,stavis citat sa malossi stranice a prevodis dio kojeg nema u citatu...
preporucuje se uljenja ako se vozi po makadamu ali to ne znaci da nije dobro nauljit filter i kad se skuter vozi samo po cesti,sta vozeci po cesti nema prasine?

a jel vidis da na malossi stranici nema red sponge za skipper...
 
vidim. imaju samo za dvotaktne skippere.
Ali sam mislio na mogučnost da nisu naveli (nadopunjuju stalno ponudu) i da možda ima navedeno za neki drugi skuter koji ima istu leader 150 mašinu sa istim airboxom pa da mogu za taj "model" skutera kupit, a da u biti identično odgovara za moga skippera.

Ja ne kažem da po cesti nema prašine  :LOL: ali sam malossi je napisao da je optimalno filtriranje sa suhim filterom. Meni ne treba više.
Mislim da nije isto cesta sa prašinom i cesta SA PRAŠINOM  :mrgreen:

Joj oko ćega se rasprava otvorila, vikend je, a da nije mogo sam jednostavno piaggio centar nazvat  :mrgreen:
Ne želim se zezat sa uljenjem (bar ne sad). Nemam nikakvo ulje niti mi se kupuje, a ako već kupujem filter onda sam htio jednim udarcem riješit dvije muhe a to je kupit filter koji bar za sada ne moram uljit a koliko sam čitao to je upravo malossi red sponge.
 
derbi bulevar 125/150 ima istu masinu i isti airbox pa sam sad vidio dal ima mozda za njega a za skipper nisu napisali i nema ni za derbi...taj airbox ima dosta malenu spuzvu pa ju mozes skinuti i otic u piaggio centar vidjeti dal bi mogao po toj spuzvi izrezati komad od recimo spuzve za runnera,beverlyja....ali ne kuzim cemu toliki trud i potraga kad neces nista dobiti sa tom malossi spuzvom....
 
Nisam ni mislio nista dobit.
U biti jedini cilj mi je bio doznati postoji li malossi spužva za skippera. Jednostavno sam želio suhi filter, ajde možda i nešto veću protočnost od malossija kako i sam kažeš.
 
provjeri sutra u piaggio centru,ali tesko da ima kad na malossi stranici nema...
 
Pero_ said:
Nisam ni mislio nista dobit.
U biti jedini cilj mi je bio doznati postoji li malossi spužva za skippera. Jednostavno sam želio suhi filter, ajde možda i nešto veću protočnost od malossija kako i sam kažeš.
nemoj brkati pojmove...skoro svi skuteri su opremljeni spuzvastim uloscima...i svi su tvornicki blago nauljeni mjesavinom ulja za filtere i goriva. Zasto ? Radi specificnog polozaja samog airboxa koji se nalazi jako nisko(do samog poklopca variomata ) i u blizini zadnjeg kotaca...a taj polozaj uvjetuje da se u airbox uvlaci i vise prljavstine.Pri svakoj izmjeni filtera zraka preporuka je da se novi element ponovo impregnira takvom tekucinom...sto uveliko pridonosi sprijecanju da motor uvlaci cestice necistoce u sebe...i samim time mu se povecava trajnost. Uljni filteri...to je sasvim neka druga stvar..To imaju radni strojevi...jer rade u otezanimm uvjetima i neki modeli automobila koji su namjenjeni za pustinjske zemlje. A napravljeni su tako da osim klasicnog uloska..imaju jednu komoru na samom usisniku zraka...koja se puni uljem..i kroz koju prolazi zrak koji zatim tako "ociscen"...dolazi do samog uloska filtera...i kasnje do same masine...Medjutim kada se filteri na skuterima mijenjaju...toga se nitko ne pridrzava...i samo se ubaci nova spuzva u leziste...i gas... :( Btw: peugeot skuteri kad kupis originalni filter zraka(ulozak)...dode tvornicki nauljen... (y)
 
Molia bi pomoć. Skinia san one 2 cijevi sa vakum pumpe, i sad neznam koja mi ide di nazad.
Koja izlaz ide na karburator, gornji ili donji?
 
E tako mi se i činilo. Hvala na potvrdi  (y)

Nego nakon šta sam skidao to i mjenjao cijevi, sad mi neprestano curi iz toga gornjega, nemogu zaustavit.
Koliko shvačam gorivo bi trebalo teć tek kada je vakum. Nije mi valjda pumpa crkla u međuvremenu, nema razloga nisam dirao ništa po njoj.
 
probaj ustima malo puhnuti pa povuci zraka na crijevo vakuma...moguce je da je membrana zaglavila ili je neka necistoca upala pod nju.... 8)