Piaggio Vespa PX200

Mislim da ti je bliže kod Dorijana (Dqatro racing). To ti je ona uličica kaj ide iz Planinske. U njoj ti je Renault servis a Dorijan je odma nasuprot
 
To ti je sada Piaggio servis

Skutermoto, I Stara Pešćenica 45

Telefon i je 01/2340-393
 
Šta se tiče paljenja, meni je i nakon 15 godina uvijek palila iz druge. Prvi put malo povuče, drugi put upali. Redovito. Nemoj zaboravit potegnit čok, a opet, ako ga držiš i kod 20 paljenja, pogledaj svičicu. :mrgreen: Prisauga si ga, pa ti je još jedan razlog da ne upali.
 
eto danas bio u shoppingu, nove sajle za mjenjac i nova sajla za kuplung, kupio sam i mjericu i ulje, i naravno svjecicu, danas cu to sve posrafit, pa cu vidjet..

uvijek potegnem cok, malo dam gasa, i kurblam, i nekad zapali iz 2-3 puta, a nekad iz 20-tog..


hvala na prijedlozima! bio sam u vukovarskoj ok su! a ovo u pescenici cu danas pogledat! :)
 
Ne ta igla nego igla plovka karburatora. Ona je na slici pod brojem 8

t208sp.gif


Ona zatvara dovod goriva i kada joj se gumeni dio na vrhu ošteti (pojavi se tanka kao dlaka debela crta na sredini) onda ti se preko noći prelije gorivo i ujutro ne možeš upalit motor iz prvog pokušaja. Igla ti košta 15 kuna a kataloški broj ti je 247652
 
E baš sada kad smo ju svi nahvalili meni se dogodi sranje, Uđem u garažu i sve mi smrdi po gorivu. Pogledam ispod vespe i vidim da curi gorivo kap po kap iz auspuha ali ne iz otvora već iz dijela koji je izašao iz cilindra, znači prije samog lonca. Pobrisao sam to i ostavio jedan dan. Drugi dan nije više curilo ali sam ga teško upalio i vidio sam neki dim koji izlazi iz dijela cilindra (sad nisam siguran dali je kod svječice izlazio ili iz nekog drugod dijela motora). Nakon pola minute što je radio motor dosta je "ispljuvao" goriva kroz auspuh i zaprljao mi felgu i garažu. Ugasio sam da nebude veće štete i otišao kući pizdit. Do sada još nisam se usudio otići nazad pogledat novosti a kamoli nazvat majstora jer mi nije baš situacija za veće popravke (čitaj: švorc sam). E sad molim vas iskusne da mi pomognete sugestijama šta bi to moglo biti i koliko bi me koštalo. puno hvala!
 
eto.. mali update.. :)

teskom mukom stavio sajle.. getriba sad radi..iako nije bas najbolje postelano..ipak sam to napravio prvi put! :)
stavio sam svjecicu, pali od prve.. :) i radi puno bolje! :)
 
Lemmy said:
E baš sada kad smo ju svi nahvalili meni se dogodi sranje, Uđem u garažu i sve mi smrdi po gorivu. Pogledam ispod vespe i vidim da curi gorivo kap po kap iz auspuha ali ne iz otvora već iz dijela koji je izašao iz cilindra, znači prije samog lonca. Pobrisao sam to i ostavio jedan dan. Drugi dan nije više curilo ali sam ga teško upalio i vidio sam neki dim koji izlazi iz dijela cilindra (sad nisam siguran dali je kod svječice izlazio ili iz nekog drugod dijela motora). Nakon pola minute što je radio motor dosta je "ispljuvao" goriva kroz auspuh i zaprljao mi felgu i garažu. Ugasio sam da nebude veće štete i otišao kući pizdit. Do sada još nisam se usudio otići nazad pogledat novosti a kamoli nazvat majstora jer mi nije baš situacija za veće popravke (čitaj: švorc sam). E sad molim vas iskusne da mi pomognete sugestijama šta bi to moglo biti i koliko bi me koštalo. puno hvala!

Pa upravo ovo šta sam napisao. 15 kuna trošak...

Nike said:
Ne ta igla nego igla plovka karburatora. Ona je na slici pod brojem 8

t208sp.gif


Ona zatvara dovod goriva i kada joj se gumeni dio na vrhu ošteti (pojavi se tanka kao dlaka debela crta na sredini) onda ti se preko noći prelije gorivo i ujutro ne možeš upalit motor iz prvog pokušaja. Igla ti košta 15 kuna a kataloški broj ti je 247652
 
to bi bilo super da je samo to. to mogu i sam popraviti jer mi ne treba kilo ključ koji nemam. Još me samo zabrinjava kako to da mi curi kroz cijev od auspuha ali PRIJE lonca. zar je porozna ili šta? jer ne vidim da sam ju oštetio.
Hvala na odgovoru! :cool:
 
Evo nešto stvarno specijalno. Ovakve prerade koštaju cijelo čudo ali motor ima preko 30-ak ks i ide preko 150 kmh

 
Vespa to nije motor nego institucija. treba je znat vozit. Ja proša 160 ooo km nikad visam ima problema.Kad sam je kupija odnija je kod jednog meštra (drža servis u krstarici u Splitu)on je dobro podmaza sredija struju i nikakvih problema nisam ima
 
Da skuzio sam da je institucija.. :) :)

eto.. do sada sam zamjenio sve sajle i prednju kocnicu,jos moram i zadnju.. :) promjenio sam svjecicu.. :) pali od prve.. :) i super ide.. :)
kupio sam ulje i onu mjericu.. :)

malo sam se mucio kako usrafit retrovizor..ali je i to rijeseno.. :) :) jedva cekam vikend.. :)
 
evo ja sad bas razmisljam prodat svoju apriliu SR ditech 50 i kupit Vespu 200 PX. kako se krecu cijene te legende?
 
Shokrefumi said:
evo ja sad bas razmisljam prodat svoju apriliu SR ditech 50 i kupit Vespu 200 PX. kako se krecu cijene te legende?

Ja prodajem svoju, upravo sam sredio ovo što mi je Nike rekao da pogledam i opet sve super. Mislim tražiti 5000 kuna. Javi se na pm jer imam još dosta za reć pa da ne ipadne da reklamiram jer nije ovo oglasnik