Lemmy said:E ba sada kad smo ju svi nahvalili meni se dogodi sranje, Uđem u garau i sve mi smrdi po gorivu. Pogledam ispod vespe i vidim da curi gorivo kap po kap iz auspuha ali ne iz otvora već iz dijela koji je izaao iz cilindra, znači prije samog lonca. Pobrisao sam to i ostavio jedan dan. Drugi dan nije vie curilo ali sam ga teko upalio i vidio sam neki dim koji izlazi iz dijela cilindra (sad nisam siguran dali je kod svječice izlazio ili iz nekog drugod dijela motora). Nakon pola minute to je radio motor dosta je "ispljuvao" goriva kroz auspuh i zaprljao mi felgu i garau. Ugasio sam da nebude veće tete i otiao kući pizdit. Do sada jo nisam se usudio otići nazad pogledat novosti a kamoli nazvat majstora jer mi nije ba situacija za veće popravke (čitaj: vorc sam). E sad molim vas iskusne da mi pomognete sugestijama ta bi to moglo biti i koliko bi me kotalo. puno hvala!
Nike said:Ne ta igla nego igla plovka karburatora. Ona je na slici pod brojem 8
Ona zatvara dovod goriva i kada joj se gumeni dio na vrhu oteti (pojavi se tanka kao dlaka debela crta na sredini) onda ti se preko noći prelije gorivo i ujutro ne moe upalit motor iz prvog pokuaja. Igla ti kota 15 kuna a kataloki broj ti je 247652
Shokrefumi said:evo ja sad bas razmisljam prodat svoju apriliu SR ditech 50 i kupit Vespu 200 PX. kako se krecu cijene te legende?