Pitanje servis

Ovisi i o rukavicama - narančaste što kupim u željezariji izdrže kompletno čišćenje kliješta. Lateks za pregled prostate što kupim u apoteci se raspadnu.
 
Kad je Blažević servisira-popravlja motore onda bi stranka dobila CD na kojem se moglo vidit sve šta je rađeno na motoru, je bija skup ali i transparentan.👍
 
  • Like
Reactions: singlica
a gumene rukavice i pastu za ruke kradete okolo po dućanima?
jedna vrsta ciganije je uzeti skoro 500 eura s pdv-om za ruke za redovni servis uz izgovor 13 i pol radnih sati, a druga je ipak još na to sve naplatiti usranu bakrenu podlošku koja u nabavi košta par centi i brake cleanere kojima su očito našpricali cijeli motor ili su ih samo jednostavno naplatili kako je to i red u tim vašim balkanskim mehaničarskim sklepaonama koje nazivate servisima i u kojima ste pozapošljavali izmjenjivače dijelova jer ste škrti platit mehaničare pa je onda i štelanje ventila postalo nauka koja traje 2 radna dana
Problem je percepcija jer si sve radis sam a tamo je netko drugi, u pravilu priuceni likovi, s prvom i osnovnom namjerom da zarade. Kosta i voda s kojom se peru ruke nakon servisa.
 
Problem je percepcija jer si sve radis sam a tamo je netko drugi, u pravilu priuceni likovi, s prvom i osnovnom namjerom da zarade. Kosta i voda s kojom se peru ruke nakon servisa.
nemam ja uopće problem s percepcijom jer točno znam kolko sve košta, od prostora, alata, dobrog radnika..naplati i vodu iz pipe i zrak iz kompresora i đonove koje si potrošio dok si hodao oko motora, naplati pošteno posao koji si pošteno napravio, ali ne da netko nesposoban drlja po motoru 6 puta predugo, što se sve uredno naplati i pritom mi još izračuna bakrenu šajbicu, vezice i 2 brake cleanera koji su u ovom slučaju maltene nepotrebni (osim da se eventualno očiste tragovi ulja iz kartera) i još na sve to skupa nabije sulude marže, e to je ciganluk na najjače!

u ovom slučaju imamo 2 potencijalna servisa od kojih ni jedan nema pola stručnog mehaničara osim gazde jednog od ta dva, a nerijetko se desilo i u jednom i drugom da su ljudi dobili račune za stvari koje im nisu odrađene ili da su izašli van pa su im zaboravili stegnut šarafe ili čak da su motori tamo stajali mjesecima netaknuti, ali su im uredno uzeli parsto eura izmišljenu dijagnostiku i ležarinu
 
1. Admin registrira motori.hr za djelatnost servisa, sebe kao direktora i na papiru i servisera tek toliko da ovi koji će to stvarno odrađivat mogu sami bit vanjski suradnici + nekoga za komercijalu da nabavlja dijelove i ispostavlja račune.

2. Za sami servis korištenje vanjskih suradnika što je naravno 100% slučajeva, a to su forumaši, ugovor o djelu ili slično sa isplatom sati rada prema odobrenoj ponudi umanjeno za proviziju foruma.

3. Vlasnici dvokotača kojima se pali lampica servisa javljaju se u neku temu na forumu ili već neki obrazac kojeg vide svi potencijalni majstori, koji imaju 24h da pošalju svoje ponude vidljive adminu i vlasniku motora.

4. Kad vlasnici u potrebi servisa odaberu jednu ponudu na temelju cijene ili kolko forumaš ima customer satisfaction rating tj likeova (ili po broju postova na forumu što god smatra relevantnim..), ta ponuda se aktivira i ide u realizaciju.

4. Tko već bude referent neki za komercijalu provjeri dobavljivost dijelova/rok isporuke, kad sve potvrdi zatraži uplatu od vlasnika, nakon čega i nabavi potrebne dijelove, ili ih plati internetom a pokupit će ih majstor forumaš koji je odabran.

5. Vlasnici dostavljaju motor na dogovorenu adresu u dogovoreno vrijeme i za par sati ili idući dan dolazi po motor, a majstor forumaš dobiva svoj dio
 
I posljedicno svemu tome krenes sam odrzavati motor,i tek onda vidis koliko kradu,kukaju,lose rade...i na kraju ako imalo imas zelje naucis sve sam raditi....meni je vrhunac bio kad sam vidio da 0,5 l ulja za kocnice naplate duplo vise nego sta kosta u trgovini,a oni jos dobiju barem 40% rabata na to jebeno ulje,drugo da ni ne spominjemo....
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD and ODST
I posljedicno svemu tome krenes sam odrzavati motor,i tek onda vidis koliko kradu,kukaju,lose rade...i na kraju ako imalo imas zelje naucis sve sam raditi....meni je vrhunac bio kad sam vidio da 0,5 l ulja za kocnice naplate duplo vise nego sta kosta u trgovini,a oni jos dobiju barem 40% rabata na to jebeno ulje,drugo da ni ne spominjemo....
Cijene su top...remen za M600 jedan 65e...iz italije mi dosla dva remena za 61e i to dayco, da se nebi mislilo da je kod nas dayco ili tako nesto a iz italije neki nepoznati
 
a meni nema većeg gušta i zadovoljstva nego platit meštru, radniku pošteno odrađen posal.
ako je to nekome puno za urednu uslugu koju radiš 1 put do 2 puta godišnje (ja radim svako 6 tkm servis, dakle 2 puta godišnje) dat 100njak eura za ruke, meni je to ok. i drago mi je da uopće ima takvih ljudi i meštara koji dobro odrade posal.
imam garažu i mogu se sam zajebavat sa tim svim, al imam pametnijeg posla, a ima i puno pametnijih ljudi za to odradit od mene i koji žive od toga. ja živim od svog posla.
 
Svatko ima svoju matematiku a bogami i principe tako da u to ne ulazim....to sta platis 100 € da platis i 200 meni tako svejedno...ovdje je rijec o tome da vecina majstora koji to i nisu šiša ljude koji ne znaju sebi nesto odraditi i u tome vide priliku...ali tu nema dugorocne ljubavi,vecinom je to jednokratni posjet