Pjeskarenje i plastificiranje?

Znam jednoga, ofarbao auspuh sa motora i zapekao ga u plinskom rostilju. Morao baciti rostilj nakon sto ga je dva mjeseca bezuspjesno provjetravao. Svaki cevap mu imao okus na lak :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: diesel power
Znam jednoga, ofarbao auspuh sa motora i zapekao ga u plinskom rostilju. Morao baciti rostilj nakon sto ga je dva mjeseca bezuspjesno provjetravao. Svaki cevap mu imao okus na lak :mrgreen:
Ali auspuh je ostao postojane boje ili?
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Ne kužim te šeme s farbanjem ispušnih grana.Mat crno još možda u početku,ali koji to sprej izdrži stalno grijanje i hlađenje grana ,a kak to estetski izgleda ne ću niti misliti😎👍
 
Ne kužim te šeme s farbanjem ispušnih grana.Mat crno još možda u početku,ali koji to sprej izdrži stalno grijanje i hlađenje grana ,a kak to estetski izgleda ne ću niti misliti😎👍
Ja sam pofarbao svoje grane od XT 600....ništ im ne fali. Odradio sam sve po protokolu što je proizvođač napisao. Očistio, odmasto, obojao, zapekao u pećnici. I super su!
 
  • Like
Reactions: enduro
POR15. Po meni jedina opcija ak kao amater ideš radit neka farbanja tipa grane, blok, čeljusti, reparacija tanka, a da bude relativno kvalitetno (pod uvjetom da se pridržava uputa). Estetika je već stvar umijeća....
 
Plastificiranje felgi i vilica? Imate/znate nekog ili ako sami radite? Nisu ostecene ili ubijene, ali samo plastifikaciju ocu u odredjenu boju. moze na pm preporuke ili ovdje posto uvik dobro dodje i ostalima.
Lokacija je ZD zupanija,ali nije problem poslat bilo di samo da se odradi kako spada. Hvala 🍻
 
"Aluminijske" felge nisu baš idealan kandidat za plastificiranje jer držanje na temperaturama od ~200°C može uzrokovati povećanje krtosti i smanjenje duktilnosti, tj. omogućiti lakše pucanje.

Pogotovo ako su kovane felge, onda ih stvarno nije pametno ni kromirati, ni plastificirati.
 
"Aluminijske" felge nisu baš idealan kandidat za plastificiranje jer držanje na temperaturama od ~200°C može uzrokovati povećanje krtosti i smanjenje duktilnosti, tj. omogućiti lakše pucanje.

Pogotovo ako su kovane felge, onda ih stvarno nije pametno ni kromirati, ni plastificirati.
a kae sa tvorničkim plastificiranim felgama,one se mogu plastificirat ali ako daješ felge na plastificiranje onda to nebi preporućil !!!
Ne kužim :oops::oops:
 
Kad se neka legura napravi, zavisi koja je, kako je napravljena, daje se na proces popuštanja da bi se na taj način smanjila zaostala naprezanja u leguri. Generalno se drži X vremena na Y temperaturi, a zatim se postepeno hladi.

Ako se takva legura ponovno zagrijava i drži na nekoj temperaturi, proces se "nastavlja" i samim time se dobije efekt da se, da se tako izrazim, "pretjera" sa popuštanjem i dobiju se neželjena svojstva legure.

Samim time, ako se ne zna kako je točno izrađena felga, a ne zna se u 99% slučajeva, sa inženjerske strane nije pametno stavljati ju u ikakve termo komore na preko 150°C. Sad, jel sigurnosni faktor dovoljno visok da felga prođe kroz plastificiranje i traje još 10 godina, možda je, možda nije, tko zna.

BBS, OZ, Ronal ti ukidaju, tj. ne priznaju garanciju ukoliko vide da si kromirao ili plastificirao felgu.


A pitao si što ako se tvornički plastificira... U tom slučaju se kod proizvodnje felge (bilo lijevanje ili kovanje) proizvodni proces prilagodi tome na način da popuštanje koje će biti "uzrokovano" kromiranjem ili plastificiranjem, bude dio ukupnog potrebnog popuštanja.


Jel, da karikiram, inače felgu odradiš 0-100% i onda farbaš, a u ovom slučaju ju odradiš 0-80% i onda plastificiranjem završiš tih 20%.


Inače radim kao inženjer u firmi koja se bavi proizvodnjom (da ne ulazim u detalje) i svoje felge nikad ne bih dao plastificirati.
 
Kad se neka legura napravi, zavisi koja je, kako je napravljena, daje se na proces popuštanja da bi se na taj način smanjila zaostala naprezanja u leguri. Generalno se drži X vremena na Y temperaturi, a zatim se postepeno hladi.

Ako se takva legura ponovno zagrijava i drži na nekoj temperaturi, proces se "nastavlja" i samim time se dobije efekt da se, da se tako izrazim, "pretjera" sa popuštanjem i dobiju se neželjena svojstva legure.

Samim time, ako se ne zna kako je točno izrađena felga, a ne zna se u 99% slučajeva, sa inženjerske strane nije pametno stavljati ju u ikakve termo komore na preko 150°C. Sad, jel sigurnosni faktor dovoljno visok da felga prođe kroz plastificiranje i traje još 10 godina, možda je, možda nije, tko zna.

BBS, OZ, Ronal ti ukidaju, tj. ne priznaju garanciju ukoliko vide da si kromirao ili plastificirao felgu.


A pitao si što ako se tvornički plastificira... U tom slučaju se kod proizvodnje felge (bilo lijevanje ili kovanje) proizvodni proces prilagodi tome na način da popuštanje koje će biti "uzrokovano" kromiranjem ili plastificiranjem, bude dio ukupnog potrebnog popuštanja.


Jel, da karikiram, inače felgu odradiš 0-100% i onda farbaš, a u ovom slučaju ju odradiš 0-80% i onda plastificiranjem završiš tih 20%.


Inače radim kao inženjer u firmi koja se bavi proizvodnjom (da ne ulazim u detalje) i svoje felge nikad ne bih dao plastificirati.
Prvi put cujem za takvi nesto,ali hvala na inf. Ocito cemo felge ofarbat,vilice ostaju kakve su bile 😅
 
Plastificiranje felgi i vilica? Imate/znate nekog ili ako sami radite? Nisu ostecene ili ubijene, ali samo plastifikaciju ocu u odredjenu boju. moze na pm preporuke ili ovdje posto uvik dobro dodje i ostalima.
Lokacija je ZD zupanija,ali nije problem poslat bilo di samo da se odradi kako spada. Hvala 🍻
Nije ZD ali mogu preporučiti. Matulji iznad Opatije. Pjeskarenje i plastificiranje obloga ispušnog sustava i fuzića u crno odrađeno odlično i nakon više tisuća kilometara i visokih temperatura, izgleda odlično 👍
PMR paneli d.o.o.
051 277 362

https://g.co/kgs/2T53c16
 

Attachments

  • IMG_20240209_152710.jpg
    IMG_20240209_152710.jpg
    3.6 MB · Views: 0
  • IMG_20240209_181252.jpg
    IMG_20240209_181252.jpg
    5.2 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: chemb0018