"Početak kraja" skrivenih tablica i otvorenih topova

Status
Not open for further replies.
jolly the roger said:
je, ali ako se ne varam uredjaj se mora postavit tako da do njega dopire buka samo iz auspuha, a ne kao odbijanac od raznih površina

ili tako nekako :misli:
znam ono kako nama u škveru miru intezitet buke ,aparet je malen i čovik ga drži u ruci približi se stroju na nekih  2m i to je to,a sad ne vidim nešto bitniju razliku mjerenja u zgradi-garaži stanice T.P.u pravilu su objekti dosta veliki i otvoreni na oba kraja.
 
rus said:
znam ono kako nama u škveru miru intezitet buke ,aparet je malen i čovik ga drži u ruci približi se stroju na nekih  2m i to je to,a sad ne vidim nešto bitniju razliku mjerenja u zgradi-garaži stanice T.P.u pravilu su objekti dosta veliki i otvoreni na oba kraja.
Postoji daleko jednostavniji način provjere - imaš ili nemaš vidljivu homologacijsku oznaku utisnutu na samom ispuhu  :mrgreen:.
 
propisan je nacin mjerenja buke, ne znam na pamet, ali postoje uvijeti koji moraju biti zadovoljeni da bi rezultat bio mjerodavan.
 
Ne treba uopće izmišljat toplu vodu, vani to funkcionira samo tako... Frajer ti na licu mjesta napravi "tehnički" kakvog ovdje još nema, uključujuči to za buku. Taj čas.
 
Pec said:
Postoji daleko jednostavniji način provjere - imaš ili nemaš vidljivu homologacijsku oznaku utisnutu na samom ispuhu  :mrgreen:.

upravo to, mene su 96. Austrijanci skinuli sa autoputa prema Grazu, kad je frajer ocitao homologaciju za Supersprinta nije bilo problema glede auspuha (usput su provjerili gume, kocnice ispusne plinove, signalizaciju, homologaciju spojlera, i broj sasije)  :shock:
 
Pec said:
Postoji daleko jednostavniji način provjere - imaš ili nemaš vidljivu homologacijsku oznaku utisnutu na samom ispuhu  :mrgreen:.
je upravu si saamo ti u tom slučaju nemaju šta naplatit,a ovako on izgubi 5min na mjerenje i uzme ,recimo 50kn,a koliko motora i skutera ima u državi ,eee pa sad  :misli: :misli:
 
V-max said:
Tresla se brda, rodio se Miš  (y)

jedan Slovenski auto novinar je davnih godina u Svedskoj, Danskoj ili tako negdje prekoracio brzinu za vrijeme test voznji, kad je doma dobio kaznu lijepo ju je bacio,
od tad mu je svake godine dolazila kazna doma uvecana za kamate, a onda je Slovenija usla u EU, covjek je prodao auto da namiri kaznu i kamate

                                                  :mrgreen:
 
rus said:
je upravu si saamo ti u tom slučaju nemaju šta naplatit,a ovako on izgubi 5min na mjerenje i uzme ,recimo 50kn,a koliko motora i skutera ima u državi ,eee pa sad  :misli: :misli:

kuna po kuna
Suker  :mrgreen:
 
Sledgehammer said:
Jadno je što se ljudi bune protiv uvođenja reda na ceste...


da citiram tvoju prvu recenicu.. sta je tu novo? pa ljudi se uvijek bune protiv reda i propisa osim kad su oni osteceni onda svima jebu mater  :mrgreen:
 
rus said:
je upravu si saamo ti u tom slučaju nemaju šta naplatit,a ovako on izgubi 5min na mjerenje i uzme ,recimo 50kn,a koliko motora i skutera ima u državi ,eee pa sad  :misli: :misli:
Mislim da će u ovom slučaju novce ubirati policija puno više nego stanice za tehnički pregled.
 
lova ne ide u murju neg u drzavnu kasu,
murja ti je ko moto klub, skoro pa neprofatibilna udruga gradjana  :mrgreen:
jedino kaj tu i tam koja kuna zaluta,
 
rus said:
ovi koji se bune kad idu u NJemačku ili Austriju dali i tada im registracija služi kao blatobran i jesu li vozili sa otvorenim auspusima u tim zemljama :misli: :misli: :LOL: :LOL:

Jesu vozili bez tablice i bez db-killera, može mislit'...!!

To je odraz koliko poštuju svoju zemlju... draže nim je tuđe govno nego domaći kruh. Na žalost! I još se bune...  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
Pa ok svejedno mozes stavit top sa homologacijom tipa leo il akrapovic. Samo mi nije jasno kako leo vince ima homologaciju kad je jedan od najglasnijih topova uopce  :misli:
 
moji nemaju nikakvu homologaciju....Pise samo leovinci sbk....Ali zato su doma spremni original topovi... :mrgreen:
 
Jesu auspusi tipa akrapovic itd. ,koji imaju homologaciju,homologirani za cestu bez ili sa db-kilerima?  :misli:
Ja sam isao par puta u sloveniju bez njih i samo su mi na grani pogledali dal auspuh na sebi ima homologacijski broj..
 
ja išao neki dan u Sloveniju... i nisu mi ništa gledali ..  :misli:
 
flugo said:
Jesu auspusi tipa akrapovic itd. ,koji imaju homologaciju,homologirani za cestu bez ili sa db-kilerima?  :misli:
Ja sam isao par puta u sloveniju bez njih i samo su mi na grani pogledali dal auspuh na sebi ima homologacijski broj..

Morao bi imati dB kilere, tek je onda homologiran. Ovi bez dB kilera ako se ne varam nisu street legal. Tako sam barem ja cuo. Moze biti da se varam.
 
kruntas said:
Morao bi imati dB kilere, tek je onda homologiran. Ovi bez dB kilera ako se ne varam nisu street legal. Tako sam barem ja cuo. Moze biti da se varam.

ne varaš se.
 
Status
Not open for further replies.