strasilo
Motorator
Sledgehammer said:ne varaš se.
moguće i da se vara ...
evo recimo Remus pravi i auspuhe koji nisu full otvoreni ... već imaju prigušivač u sebi ... bez dB killera ...
Sledgehammer said:ne varaš se.
strasilo said:ja išao neki dan u Sloveniju... i nisu mi ništa gledali .. :misli:
White Angel said:Kad je čovjek sretan, ni u zahodu nije gladan
strasilo said:moguće i da se vara ...
evo recimo Remus pravi i auspuhe koji nisu full otvoreni ... već imaju prigušivač u sebi ... bez dB killera ...
kruntas said:Ali imaju li onu homologacijsku oznaku ili neke papire da zadovoljava propise o tome?
Fakat su zakomplicirali si time. Slazem se da s konacno napravi red i u tom podrucju. Osobno kada vozim kod nas nemam dB kiler, ali prije nego sto prelazim granicu montiram dB kiler na auspuh. Sto mogu kada mi se lijepse voziti bez prigusivaca.
kak nema na rubnoj traci na kojoj su popnitne ? :misli:bmw m 5 said:moji nemaju nikakvu homologaciju....Pise samo leovinci sbk....Ali zato su doma spremni original topovi...
nema nista.....Ovi su neki full otvoreni...stari otprilike koliko i motor...onda jos nije mozda bilo toliko aktualno... :misli: Homologacija...naravno...markookram said:kak nema na rubnoj traci na kojoj su popnitne ? :misli:
markookram said:kak nema na rubnoj traci na kojoj su popnitne ? :misli:
Pec said:Postoji daleko jednostavniji način provjere - imaš ili nemaš vidljivu homologacijsku oznaku utisnutu na samom ispuhu .
vickodu said:ja imam urednu homologacijsku oznaku ali nemam db kilere
Icek said:EU ima male tablice na motoru al ih moraju imati.
Mislim da bi i mi trebali dobiti
redikul said:moje stajalište jest naravno da podržavam sve te propise i pizdarije. treba nekog reda biti.
*ali*, jedno veliko ali, meni osobno sve to daleko umanjava užitak uopće posjedovanja i vožnje motora. mogu onda i u auto fino sjest i vozat se. pa tablica original nosač pa ovo pa ono. a tek da niti ne govorim za meštre koji jednostavno ne podnose imat motor iz dućana nego si slažu svoje motore. ja mislim da je velika čar motora upravo to -- vlastiti motor složen po svome guštu. ako mora imati rep i nosač tablice toliko nakaradan da mi se čisto jebe za taj motor onda što će mi? i novi auspusi zatvoreni do te mjere da motori štucaju, ne idu, i da se čuju slabije od elektromotora
neću niti spominjat tablice koje nisu tablice nego jebene oglasne ploče koje se može pročitat sa jedno kilometar
uvijek se fokusira na krive stvari. ali takav je život
ja ću i dalje vozit ovako. nisam tip za bježanje policiji niti bih to ikad napravio. ako me zaustave, probat se izvuć na lipe oči. još me nisu zaustavili niti ih je nešto briga, a prolazio sam kraj njih jedno milju puta do sada, nadam se da će tako biti i ubuduće
Pec said:Postoji daleko jednostavniji način provjere - imaš ili nemaš vidljivu homologacijsku oznaku utisnutu na samom ispuhu .
te bi je to gušt i misliš da je korektno omogučiti ti da si zadovoljan. Nekom je gušt divljanje kroz naseljena mjesta. Da li bi i to trebalo legalizirati ili puknuti ograničenje. Nekome je gušt ševiti se s klincima. Misliš li da je to u redu?. Stvarno mi nije fora kad mi konj sa skuterom i ful otvorenim auspuhom svaku večer od 10 do 12 sati 10 puta prolazi pored prozora. Čovjek nikada nije sam na cesti i sve to što se regulira zakonom, večinom se regulira zbog drugih sudionika u prometu, ne zbog onih koji voze. Puno vozača kaže "Volim da me čuju". Jeste li kada vozili auto i pored Vas je prošao motor s ful otvorenim topom? Jebate, ja se splašim svaki put. Koliko je takav motociklis stvarno sigurniji u prometu zato "jer ga se čuje"? Drugo pitanje je da li ga se čuje tamo gdje bi to trebalo ili kad je prekasno? A zadnje, koliko to ljudi stvarno rade radi sigurnosi a ne radi ekipe u kojoj mogu reći "imam najglasniji motor". Jel liječite komplemse ili što :misli:redikul said:moje stajalište jest naravno da podržavam sve te propise i pizdarije. treba nekog reda biti.
*ali*, jedno veliko ali, meni osobno sve to daleko umanjava užitak uopće posjedovanja i vožnje motora. mogu onda i u auto fino sjest i vozat se. pa tablica original nosač pa ovo pa ono. a tek da niti ne govorim za meštre koji jednostavno ne podnose imat motor iz dućana nego si slažu svoje motore. ja mislim da je velika čar motora upravo to -- vlastiti motor složen po svome guštu. ako mora imati rep i nosač tablice toliko nakaradan da mi se čisto jebe za taj motor onda što će mi? i novi auspusi zatvoreni do te mjere da motori štucaju, ne idu, i da se čuju slabije od elektromotora
neću niti spominjat tablice koje nisu tablice nego jebene oglasne ploče koje se može pročitat sa jedno kilometar
uvijek se fokusira na krive stvari. ali takav je život
ja ću i dalje vozit ovako. nisam tip za bježanje policiji niti bih to ikad napravio. ako me zaustave, probat se izvuć na lipe oči. još me nisu zaustavili niti ih je nešto briga, a prolazio sam kraj njih jedno milju puta do sada, nadam se da će tako biti i ubuduće