"Početak kraja" skrivenih tablica i otvorenih topova

Status
Not open for further replies.
Sledgehammer said:
ne varaš se.

moguće i da se vara ... ;)

evo recimo Remus pravi i auspuhe koji nisu full otvoreni ... već imaju prigušivač u sebi ... bez dB killera ...  (y)
 
strasilo said:
ja išao neki dan u Sloveniju... i nisu mi ništa gledali ..  :misli:


Kad je čovjek sretan, ni u zahodu nije gladan  :LOL: (y)
 
White Angel said:
Kad je čovjek sretan, ni u zahodu nije gladan  :LOL: (y)

ni tamo ni nazad se nisam zadržao duže nego koliko mi je trebalo da nađem putovnice u džepu jakne..  :mrgreen:
 
strasilo said:
moguće i da se vara ... ;)

evo recimo Remus pravi i auspuhe koji nisu full otvoreni ... već imaju prigušivač u sebi ... bez dB killera ...  (y)

Ali imaju li onu homologacijsku oznaku ili neke papire da zadovoljava propise o tome?
Fakat su zakomplicirali si time. Slazem se da s konacno napravi red i u tom podrucju. Osobno kada vozim kod nas nemam dB kiler, ali prije nego sto prelazim granicu montiram dB kiler na auspuh. Sto mogu kada mi se lijepse voziti bez prigusivaca.  :mrgreen:
 
kruntas said:
Ali imaju li onu homologacijsku oznaku ili neke papire da zadovoljava propise o tome?
Fakat su zakomplicirali si time. Slazem se da s konacno napravi red i u tom podrucju. Osobno kada vozim kod nas nemam dB kiler, ali prije nego sto prelazim granicu montiram dB kiler na auspuh. Sto mogu kada mi se lijepse voziti bez prigusivaca.  :mrgreen:

ima... na mom topu postoje oznake e4 i slične... i lonac je tako napravljen da se ne rastavlja... (bar nebi trebao  :mrgreen: )
 
Nedavno mi je na slovenskoj granici u povratku granični policajac skoro naplatio kaznu za tablicu, koja je po njegovoj ocjeni postavljena prekoso; kazna je 300 evrića; u Italiji su visoke kazne za nemanje mačjeg oka na stražnjij strani motora, a promjena auspuha se upisuje u dokumente motora (prometnu) i za to se mora pisati zahtjev i ugradnju može izvršiti samo ovlašteni servis....
bit će toga sve više i kod nas :pandur:
 
ok da bi trebali poštivati naše zakone kad već poštujemo tuđe,ali ima
ona stara da glasan auspuh glavu čuva.I kaj sad ak bumo prilikom preticanja ili
na raskrižjima sa sporednom ulicom trubili?Opet bumo preglasni.Btw u naselju ni ne smijemo trubit... :D
 
bmw m 5 said:
moji nemaju nikakvu homologaciju....Pise samo leovinci sbk....Ali zato su doma spremni original topovi... :mrgreen:
kak nema na rubnoj traci na kojoj su popnitne ?  :misli:
 
markookram said:
kak nema na rubnoj traci na kojoj su popnitne ?   :misli:
nema nista.....Ovi su neki full otvoreni...stari otprilike koliko i motor...onda jos nije mozda bilo toliko aktualno... :misli: Homologacija...naravno... :mrgreen:
 
markookram said:
kak nema na rubnoj traci na kojoj su popnitne ?   :misli:

Ja imam neke za cross  :LOL: ,naime na toj traci piše "NOT FOR ROAD USE"  :mrgreen:
 
Pec said:
Postoji daleko jednostavniji način provjere - imaš ili nemaš vidljivu homologacijsku oznaku utisnutu na samom ispuhu  :mrgreen:.


ja imam urednu homologacijsku oznaku ali nemam db kilere  :mrgreen:
 
moje stajalište jest naravno da podržavam sve te propise i pizdarije. treba nekog reda biti.

*ali*, jedno veliko ali, meni osobno sve to daleko umanjava užitak uopće posjedovanja i vožnje motora. mogu onda i u auto fino sjest i vozat se. pa tablica original nosač pa ovo pa ono. a tek da niti ne govorim za meštre koji jednostavno ne podnose imat motor iz dućana nego si slažu svoje motore. ja mislim da je velika čar motora upravo to -- vlastiti motor složen po svome guštu. ako mora imati rep i nosač tablice toliko nakaradan da mi se čisto jebe za taj motor onda što će mi? i novi auspusi zatvoreni do te mjere da motori štucaju, ne idu, i da se čuju slabije od elektromotora

neću niti spominjat tablice koje nisu tablice nego jebene oglasne ploče koje se može pročitat sa jedno kilometar

uvijek se fokusira na krive stvari. ali takav je život

ja ću i dalje vozit ovako. nisam tip za bježanje policiji niti bih to ikad napravio. ako me zaustave, probat se izvuć na lipe oči. još me nisu zaustavili niti ih je nešto briga, a prolazio sam kraj njih jedno milju puta do sada, nadam se da će tako biti i ubuduće
 
vickodu said:
ja imam urednu homologacijsku oznaku ali nemam db kilere  :mrgreen:

jel to ono slovo E pa neki broj? ako je, to moj top ima (u biti mislim da mi je to locirano na pločici na granama, imam komplet sistem) -- mogu li se onda na to izvlačit? ok skinuo sam db killer, ali recimo da je na motoru db killer i ta oznaka na topu, ne mogu mi onda ništa ili?
 
EU ima male tablice na motoru al ih moraju imati.

Mislim da bi i mi trebali dobiti
 
Icek said:
EU ima male tablice na motoru al ih moraju imati.

Mislim da bi i mi trebali dobiti

to definitivno, uvik kad gledam fotke po netu, svi imaju fine male tablice. meni je sad tablica (tj ploča metar za metar :mrgreen:) ispod repa zavidana. ali imam backup za EU, jedan aftermarket fini mali barracuda nosač, pa ću nakalemit ju na to kad krenu sa provođenjem (makar za tehnički samo da prođem)
 
redikul said:
moje stajalište jest naravno da podržavam sve te propise i pizdarije. treba nekog reda biti.

*ali*, jedno veliko ali, meni osobno sve to daleko umanjava užitak uopće posjedovanja i vožnje motora. mogu onda i u auto fino sjest i vozat se. pa tablica original nosač pa ovo pa ono. a tek da niti ne govorim za meštre koji jednostavno ne podnose imat motor iz dućana nego si slažu svoje motore. ja mislim da je velika čar motora upravo to -- vlastiti motor složen po svome guštu. ako mora imati rep i nosač tablice toliko nakaradan da mi se čisto jebe za taj motor onda što će mi? i novi auspusi zatvoreni do te mjere da motori štucaju, ne idu, i da se čuju slabije od elektromotora

neću niti spominjat tablice koje nisu tablice nego jebene oglasne ploče koje se može pročitat sa jedno kilometar

uvijek se fokusira na krive stvari. ali takav je život

ja ću i dalje vozit ovako. nisam tip za bježanje policiji niti bih to ikad napravio. ako me zaustave, probat se izvuć na lipe oči. još me nisu zaustavili niti ih je nešto briga, a prolazio sam kraj njih jedno milju puta do sada, nadam se da će tako biti i ubuduće


da naravno motori sa 120,150 il kolko vec konja sve do jednog mrtve krave, bolje da ih jim carey upuca par puta za svaki slucaj ak se pomaknu uopce  :mrgreen: :mrgreen:

i auti se slazu za gust pa se zakonski propisi postuju i tablica je uvijek tu, ne vidim razlog zasto nebi bila na motoru i cemu uopce toliko protivljenje tablici i njenoj velicini

sve sta se slaze uvijek ima neke okvire, klase, zakona bilo cega.. pa je opet na kraju i po gustu i po propisima i niko se ne buni osim hrvata
 
Pec said:
Postoji daleko jednostavniji način provjere - imaš ili nemaš vidljivu homologacijsku oznaku utisnutu na samom ispuhu  :mrgreen:.

A što ako imam stari motor (1982) i stari auspuh, na kojem nema pločica?
Auspuh je originalni, a dere se kao sami vrag jer je prizveden u godinama kad propisi o buci nisu zanimali proizvođače motora.
Znači nema nikakvih pločica ni natpisa na auspuhu, a niti na pločici motora?
 
Ma smislit će se već nešto,eto recimo klapna na struju koja je u spuhu,maznaš ju i on ggrmi a kad te sustave miran i tih ko bubica,to sam već susreo kod automobila i funkcionira do jaja.
 
ovdje svi pričaju o akrapoviču i ostalim sličnim auspusima koji daju ljep uglađen, rekao bi gospodski zvuk, a nitko ne spominje one cjevi sa čopera koji paraju uši i ne idu s mjesta, i njih nitko ne drka ni u italiji ni nigdje :misli: :misli: :misli:


najvjerojatnije će sve biti kao i sa skuterima od 50 ccm, stavljanje blokade za tehnički, i poslije bog te veseli :mrgreen:
 
redikul said:
moje stajalište jest naravno da podržavam sve te propise i pizdarije. treba nekog reda biti.

*ali*, jedno veliko ali, meni osobno sve to daleko umanjava užitak uopće posjedovanja i vožnje motora. mogu onda i u auto fino sjest i vozat se. pa tablica original nosač pa ovo pa ono. a tek da niti ne govorim za meštre koji jednostavno ne podnose imat motor iz dućana nego si slažu svoje motore. ja mislim da je velika čar motora upravo to -- vlastiti motor složen po svome guštu. ako mora imati rep i nosač tablice toliko nakaradan da mi se čisto jebe za taj motor onda što će mi? i novi auspusi zatvoreni do te mjere da motori štucaju, ne idu, i da se čuju slabije od elektromotora

neću niti spominjat tablice koje nisu tablice nego jebene oglasne ploče koje se može pročitat sa jedno kilometar

uvijek se fokusira na krive stvari. ali takav je život

ja ću i dalje vozit ovako. nisam tip za bježanje policiji niti bih to ikad napravio. ako me zaustave, probat se izvuć na lipe oči. još me nisu zaustavili niti ih je nešto briga, a prolazio sam kraj njih jedno milju puta do sada, nadam se da će tako biti i ubuduće
te bi je to gušt i misliš da je korektno omogučiti ti da si zadovoljan. Nekom je gušt divljanje kroz naseljena mjesta. Da li bi i to trebalo legalizirati ili puknuti ograničenje. Nekome je gušt ševiti se s klincima. Misliš li da je to u redu?. Stvarno mi nije fora kad mi konj sa skuterom i ful otvorenim auspuhom svaku večer od 10 do 12 sati 10 puta prolazi pored prozora. Čovjek nikada nije sam na cesti i sve to što se regulira zakonom, večinom se regulira zbog drugih sudionika u prometu, ne zbog onih koji voze. Puno vozača kaže "Volim da me čuju". Jeste li kada vozili auto i pored Vas je prošao motor s ful otvorenim topom? Jebate, ja se splašim svaki put. Koliko je takav motociklis stvarno sigurniji u prometu zato "jer ga se čuje"? Drugo pitanje je da li ga se čuje tamo gdje bi to trebalo ili kad je prekasno? A zadnje, koliko to ljudi stvarno rade radi sigurnosi a ne radi ekipe u kojoj mogu reći "imam najglasniji motor". Jel liječite komplemse ili što :misli:
 
Status
Not open for further replies.