polaganje a kategorije dilema(na cemu polagati??)

Fikret said:
Neak mi se cini da je dobna granica za full A 24 godine bez obzira dal imao A1, A2 il B prije, tolko su mi rekli u skoli prije 2 tjedna kad sam krenuo, tak da ovo sa 20 ne drzi vodu

meni je tako rečeno kako sam napisao
sad nezz je li se promijenio zakon ili šta
 
Fikret alias chale nam se malo zbunio pa nije isključeno uopće da je u krivu. :mrgreen:

Fikret said:
E sad ce vama chale napisat nekaj :)
Znaci sada po novom zakonu iamo A1, A2, A
A1 = do 250 kubika i moze se ic sa 16 godina ( mora bit motor sa brzinama, nema vise polaganja na skuterima, cingilinigijima i sl)
A2 = do 500 kubika i moze sa 18 tek izac na ispit
A = 500 + i tek sa 24 godine

U svim slucajevima motor ima brzine i nema vise skutera i takvih sranja, pogotovo nema A kategorije da se polaze na motoru manjem od 500ccm i bez brzina (naravno ak znate nekoga to mijenja stvari). A sto se tice odlaska tamo sa svojim motorom je totalna glupost, jer bolje ako si novopeceni da shebes njihov motor jer ces to ovak i onak dobro platit, a razlika da ides sa svojim je fakat mizerna. Ja bas polazem sad na xj6 i nebi mi palo na pamet da furam svoj motor, drkam ga tam u 1 po poligonu pa pokusavam kak reagira na neke stvari koje mozda na svojem nebi pokusavao.
Cijena ako imate B vam je 3400kn (sa lijecnickim i izlaskom na 1 ispit). I sad vam se vozacke izdaju na 10 godina (konacno) sto je full normalno, tak da ko nema nek ide sto prije jel opet ce cijene ic gore, u to mozete bit sigurni.
Ajde ponovno provjeri ovo boldano, pa kada vidiš da ti je sve krivo i ako će te zanimati kako stvarno i je, onda recimo malo progooglaj pa češ naić vjerojatno i na dvije teme na ovom forumu di je u puno stranica pojašnjeno sve uz uvođenje A2 kategorije i kategorizacija ostalih. Znači sve ima i piše kako je, a dalekoo je od onoga što si napisao, dakle, sve ti je krivo. (y)
 
Fikret said:
Neak mi se cini da je dobna granica za full A 24 godine bez obzira dal imao A1, A2 il B prije, tolko su mi rekli u skoli prije 2 tjedna kad sam krenuo, tak da ovo sa 20 ne drzi vodu



nij istina, ja idem po tome principu....sa 16 položio A1, sa 18 A2, a sa 20 idem polagat A....jedva čekam, tak da više nemoram strepit.... :( :( :(
 
A1= 16 godina, 125 ccm i 15 konja ako se nevaram
 
Barabones said:
A1= 16 godina, 125 ccm i 15 konja ako se nevaram
Pa i A2 je drukčije i A, ali nisam htio pisati stoti put, ima sve ovdje više puta napisano, a i mislim da stvarno svatko to već zna.
 
evo cijene iz Rovinja. Za A1 kategoriju košta kod nas 6500 kn. Toliko o lopovima iz autoškole. Nađu 3 žrtve i mogu novi motor kupiti.
 
kako je bilo zadnje ako imas vozacku tri godine onda mozes dobit a kategoriju odma tako mi je prijatelj napravio i isao je sa svojim cbr 1000rr polagat prije godinu dana napravio je ugovor s auto skolom i izasa na ispit, sve je bilo dobro dok ovaj iz komisije nije vidio motor na kojem je poceo vozit onda je dosao vlasniku auto skole i isprid svih se poceo derat da nije normalan na cemu je dopustia da se polaze, da oce li ovaj poginit, ali ipak je moj prijatelj dobia dozvolu za nastavit i polozia, ali bilo je problema sa osmicom pa je komisija provala proc osmicu i sami se uvjerili da je nemoguce je proc sa rr motorom u granici tolerancije.
 
Moze se u granicama nije nemoguce, provjereno  :mrgreen:
 
jučer prvi sat vožnje u AŠ, Z750 ganc novi 700 km ima .... jel moram napomenut da mi je to prvi motor koji vozim u životu (ne skuter) ... koji sex  :mrgreen:
 
Da se pohvalim :  konacno sam rjesio A kategoriju i sad legalno trosim nove gume na cesti

Bilo je lakse nego sam ocekivao :)
 
Fikret said:
Da se pohvalim :   konacno sam rjesio A kategoriju i sad legalno trosim nove gume na cesti

Bilo je lakse nego sam ocekivao :)
čestitam.
 
Fakat za sve vas koji mozda nemate A, a drajvate se okolo, odite to polozit jer ce te jednom platit i to vam skoro dodje ko vozacka. A i onda se vozite bez brige i napetosti. Dovoljno napeto moze bit i sa vozackom tak da je taj pritisak bezveze imat na ledjima. A da o cijeni koja ce letit sigurno gore ne pricam .
 
Fikret said:
Fakat za sve vas koji mozda nemate A, a drajvate se okolo, odite to polozit jer ce te jednom platit i to vam skoro dodje ko vozacka. A i onda se vozite bez brige i napetosti. Dovoljno napeto moze bit i sa vozackom tak da je taj pritisak bezveze imat na ledjima. A da o cijeni koja ce letit sigurno gore ne pricam .

Mene ubija ona je*ena osmica..POlazem na fazeru...
Je da imam tek 3 sata odradjenih al mi definitivno koncetracija osla u qrac...
Nekidan sam bio u gradu prva voznja i bilo je blago katastrofa...
Sve me strah da cu ja bit jedan od 1% debila koji su nesposobni za polozit..
A onda prodajem sve u 3 pm!
 
ja isto vozio fazera, a kaj se tice osmice probaj ovak:  prvih par puta probaj samo jedan krug odradit ne osmicu samo da dobijes na balansu motora i tak par puta i onda bus spreman za osmicu. E sad ono bitno kaj moras probat, samo ubaci motor u 1 brzinu i pusti ga da ide sam bez gasa, e tak onda rjesavas osmicu, znaci bez iakvog gasa, samo ga pusti nek klizi u 1oj prakticki. Ja sam isto polagao na fazeru i nisam imao ni najmanjih problema kad sam skuzio da mi je tak najbolje jer ak malo piknes gas na 8ici odma odes u qrac a da ne pricam da ce ti jos cunjeve nabacit na cca pol metra od osmice. Al svejedno 3 sata su malo da bi mogao rokat osmicu to bus nakon 6og :)
 
meni je osmica bila najlaksi dio... najgore mi je bilo ono provjra, kreni prvjera stani, pa opet :D

a u osmicu radi bez gasa i pusti kvacilo i vizualiziraj di zelis proci unaprid
 
Fikret said:
ja isto vozio fazera, a kaj se tice osmice probaj ovak:  prvih par puta probaj samo jedan krug odradit ne osmicu samo da dobijes na balansu motora i tak par puta i onda bus spreman za osmicu. E sad ono bitno kaj moras probat, samo ubaci motor u 1 brzinu i pusti ga da ide sam bez gasa, e tak onda rjesavas osmicu, znaci bez iakvog gasa, samo ga pusti nek klizi u 1oj prakticki. Ja sam isto polagao na fazeru i nisam imao ni najmanjih problema kad sam skuzio da mi je tak najbolje jer ak malo piknes gas na 8ici odma odes u qrac a da ne pricam da ce ti jos cunjeve nabacit na cca pol metra od osmice. Al svejedno 3 sata su malo da bi mogao rokat osmicu to bus nakon 6og :)


Ma ni ne radim ga na gasu...Samo kvacilo kocnica.. A ne znam ravnoteza mene malo ubije na tim malim brzinama...
ono krenem dobro pa motor previse uspori i opla noga.. Ono medju cunjevima me ne hebe..Kocenja tako tako...
Tesko mi se malo naviknut da pored bilo cega sto zaobilazis mada si i dalje u svojoj traci (auti bocno ostavljeni uz rb kolnika/parkinga) provjera pa zmigavac...Jebote iovako ostajem u svoj traci a  i na motoru si pa ovaj iza tebe vidi sve sta i ti ne?? Al dobro... NE znam ja sam mislio da ce to meni ici puno lakse..E sad il sam glup il sam se stvarno previse spalio.. :(  Jos gas i sve totalno drukcije nego na mom Versysu pa ono navikavaj se sada na to.. Uhh evo povraca mi se samo kad se sjetim...Al javim vam kako ne napredujem..
 
e sad, ta carobna osmica mora ic bez kocnica i kuplunga, a motor ce ti sam smanjit brzinu  cim malo okrenes volan u jednu stranu
meni ti je znaci u 1oj bez gasa motor isel 10kmh i tak sam ulazil i u osmicu i onda mi se znalo smanjit na 9kmh kad bi okretal volan u stranu da zaokruzim al brijem da ti je samo frka kaj ti je tek treci sat, i dalje sam misljenja da skidas to do 10og sata voznje, samo polako i bez previse nerviranja. I meni je bila frka pogotovo kaj vozim vec 10g i onda se opet malo naviknut na prometna pravila i ona ful pregledavanja, mrtve kutove i te fore. Najveca mana je u svemu tome kaj si vozil vec vnik do sad i naviknul si se na neki svoj tempo i ponasanje u prometu a ovo mora bit skolski i nema ti druge, al prisili se ( ja sam vjeciti protivnik mrtvog kuta al sam se okretal na sve strane i tak nemres fulat)
 
u naše vrijeme smo delali duplu osmicu znaći šesnastice, ali na normalnim motorima Tomos 12 i nije bilo problema :jesus:
dečkima koji su položili čestitam, a onima koji nisu uvjek ima drugi put 8), nemojte odustati  (y)
 
Fikret said:
e sad, ta carobna osmica mora ic bez kocnica i kuplunga, a motor ce ti sam smanjit brzinu  cim malo okrenes volan u jednu stranu
meni ti je znaci u 1oj bez gasa motor isel 10kmh i tak sam ulazil i u osmicu i onda mi se znalo smanjit na 9kmh kad bi okretal volan u stranu da zaokruzim al brijem da ti je samo frka kaj ti je tek treci sat, i dalje sam misljenja da skidas to do 10og sata voznje, samo polako i bez previse nerviranja. I meni je bila frka pogotovo kaj vozim vec 10g i onda se opet malo naviknut na prometna pravila i ona ful pregledavanja, mrtve kutove i te fore. Najveca mana je u svemu tome kaj si vozil vec vnik do sad i naviknul si se na neki svoj tempo i ponasanje u prometu a ovo mora bit skolski i nema ti druge, al prisili se ( ja sam vjeciti protivnik mrtvog kuta al sam se okretal na sve strane i tak nemres fulat)


Skonto sam da ga nesmijem smotat do kraja da mi voile/volan dodju u 45kut onda uvjek motor pre uspori i mora noga dolje....MA joj pre zivcan sam ja posto zadnjih godina i ono odmah pidz*m..
Al *ebemu misa ako su svi valjda ce i ludi mujo..SAmo sam si sve po spisku sta to nisam odmah s autom rjesio tamo 2000g...