Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

deadknight88 said:
Hvala, to za voznju znam hehe  :) ma pitao sam se vise  to zbog prometne dali moze motor moze biti na moje ime ako nemam još vozačku.
Moja stara je prebacila papire svog auta na mene kad sam navršio 18,a B kategoriju sam položio tek s 21 godinu,tak da se može i regat vozilo (samo trebaš dat osobnu onom tko ti ga odveze na tehnički).Imam i par frendova koji su kupili motore od 125+ kubika,a imaju samo B,odnosno AM kategoriju.
 
ZP1993 said:
Moja stara je prebacila papire svog auta na mene kad sam navršio 18,a B kategoriju sam položio tek s 21 godinu,tak da se može i regat vozilo (samo trebaš dat osobnu onom tko ti ga odveze na tehnički).Imam i par frendova koji su kupili motore od 125+ kubika,a imaju samo B,odnosno AM kategoriju.

Thx, nadam se da bum nasao prodavača koji bi mi to napravio. A dok ne prodje to s koronom nemogu ponoviti ispit za a kategoriju .
 
deadknight88 said:
Thx, nadam se da bum nasao prodavača koji bi mi to napravio. A dok ne prodje to s koronom nemogu ponoviti ispit za a kategoriju .
Može ti netko tko ima kombi ili prikolicu prebacit motor od prodavača do doma,pa motor regaš kad ovo prođe i položiš A kategoriju.
 
Pozdrav svima,

Molio bih Vas za pomoc. Nemam jos A kategoriju ( cekam da se otvore autoskole i da se mogu upisati i krenuti s voznjom ). Imam 39 i zadnjih 6 godina vozim Runner 50 SP skuter. Kupujem prvi motor i izbor je pao na Yamahu mt 07. Medutim neki dan sam na njuskalu nasao ovu staru Hondu koja me ispadne puno puno manje novaca . Planiram se voziti sporije i koristiti motor za vikend putovanja Van Zagreba i nesto sitno za voznju po gradu.

Bi li mi savjetovali kao pocetniku ovu Hondu ili noviju Yamahu mt 07. Ne znam ima li dijelova za ovaj stariji motor ukoliko se nesto pokvari i isplati li se uopce kupovati tako nesto.

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cbf-250-cm3-oglas-31238930

Hvala svima!
 
gađaj rađe cbf 600 za par tisućica više......
nepoderiv motor, miran i odličan za početnika.... a ipak može poslužit i za ozbiljnije đireve....

taj 250 ti je ipak preslab za išta.....
 
Sasvim pristojan motorić jeftinog održavanja i niske potrošnje, potežu ljudi i sa 125ccm van grada, zašto ne bi ti sa 250? Odvoziš sezonu-dvije i onda vidiš kakvi su ti afiniteti, trebaš jače- ne trebaš, na tom motoru nećeš izgubiti neku lovu kod eventualne prodaje, a savladati ćeš puno toga što se tiče vožnje motora. Potrošnja cca 2.5-3l, vrlo zahvalno za vožnju s ograničenim budžetom.
Naravno, čuti ćeš razna mišljenja, samo puno ljudi zaboravlja da su i oni nekad bili početnici.
 
Hvala puno na savjetu!

Pitam iz razloga jer sam na Gillera Runner skuteru od 50 kubika presao vecinu Hrvatske ( rekli su da nisam normalan :) ). Pa mi se nekako i ovo od 250 kubika cinilo dovoljno za laganu voznju brziom od 60-100.

Ova Honda me ispadne 20 000 kn jeftinije od Yamahe MT 07 pa mi i to igra veliku ulogu.  Bilo me strah jedino sto je stariji motor pa ako nema dijelova za njega i ne znam kakva je kvaliteta te starije Honde ( kvare li se cesto ).





 
Yield said:
Pozdrav svima,

Molio bih Vas za pomoc. Nemam jos A kategoriju ( cekam da se otvore autoskole i da se mogu upisati i krenuti s voznjom ). Imam 39 i zadnjih 6 godina vozim Runner 50 SP skuter. Kupujem prvi motor i izbor je pao na Yamahu mt 07. Medutim neki dan sam na njuskalu nasao ovu staru Hondu koja me ispadne puno puno manje novaca . Planiram se voziti sporije i koristiti motor za vikend putovanja Van Zagreba i nesto sitno za voznju po gradu.

Bi li mi savjetovali kao pocetniku ovu Hondu ili noviju Yamahu mt 07. Ne znam ima li dijelova za ovaj stariji motor ukoliko se nesto pokvari i isplati li se uopce kupovati tako nesto.

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cbf-250-cm3-oglas-31238930

Hvala svima!

Prijeđeni kilometri: 463.223 km  :misli: :misli: :misli:
 
Yield said:
Pozdrav svima,

Molio bih Vas za pomoc. Nemam jos A kategoriju ( cekam da se otvore autoskole i da se mogu upisati i krenuti s voznjom ). Imam 39 i zadnjih 6 godina vozim Runner 50 SP skuter. Kupujem prvi motor i izbor je pao na Yamahu mt 07. Medutim neki dan sam na njuskalu nasao ovu staru Hondu koja me ispadne puno puno manje novaca . Planiram se voziti sporije i koristiti motor za vikend putovanja Van Zagreba i nesto sitno za voznju po gradu.

Bi li mi savjetovali kao pocetniku ovu Hondu ili noviju Yamahu mt 07. Ne znam ima li dijelova za ovaj stariji motor ukoliko se nesto pokvari i isplati li se uopce kupovati tako nesto.

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cbf-250-cm3-oglas-31238930

Hvala svima!
Ta Honda bi ti bila jako dobar izbor da nemaš baš nikakvog iskustva na dva kotača,ali kak kažeš da već godinama voziš skuter,mislim da ti nebi trebao bit problem vozit i nekaj malo jače.Mislim da bi ti nekaj tipa ER5, GS500 ili CB500 bilo dobar izbor,a i daju se nać za jeftino (osim ak ne smatraš da ti je 250 kubika dosta,i to je ok za po gradu i kraće vožnjice van grada,moj motor je i slabiji pa ga vozim već godinama).Evo par linkova:
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er5-499-cm3-oglas-29926590
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-5-originalno-stanje-realni-kilometri-servisna-gume-oglas-29665144
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-5-oglas-30457858
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er5-2005-top-stanje-garancija-oglas-29856009
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs-500e-500-cm3-oglas-31215305
 
ZP1993 said:
Ta Honda bi ti bila jako dobar izbor da nemaš baš nikakvog iskustva na dva kotača,ali kak kažeš da već godinama voziš skuter,mislim da ti nebi trebao bit problem vozit i nekaj malo jače.Mislim da bi ti nekaj tipa ER5, GS500 ili CB500 bilo dobar izbor,a i daju se nać za jeftino (osim ak ne smatraš da ti je 250 kubika dosta,i to je ok za po gradu i kraće vožnjice van grada,moj motor je i slabiji pa ga vozim već godinama).Evo par linkova:
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er5-499-cm3-oglas-29926590
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-5-originalno-stanje-realni-kilometri-servisna-gume-oglas-29665144
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-5-oglas-30457858
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er5-2005-top-stanje-garancija-oglas-29856009
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs-500e-500-cm3-oglas-31215305

Hvala za info i na linkovima.

Kako gledam njuskalo zadnjih dva tjedna, pogledao sam i te opcije. Lud sam vise od svega jer sam dobio puno razlicitih misljenja.
Vec sam se bio odlucio za Yamahu mt 07 dok mi kolega nije poslao link za ovu Hondu i rekao " mozda ce ti i ovo bit ok za pocetak, a i ak ti padne, a vjerojatno bude, onda je bolje da ti padne ovaj stari za pocetak nego noviji motor" :)
 
Yield said:
Hvala za info i na linkovima.

Kako gledam njuskalo zadnjih dva tjedna, pogledao sam i te opcije. Lud sam vise od svega jer sam dobio puno razlicitih misljenja.
Vec sam se bio odlucio za Yamahu mt 07 dok mi kolega nije poslao link za ovu Hondu i rekao " mozda ce ti i ovo bit ok za pocetak, a i ak ti padne, a vjerojatno bude, onda je bolje da ti padne ovaj stari za pocetak nego noviji motor" :)
Vozio sam MT07 u autoškoli,nije toliko jak da se ne može počet na njemu,al zna iznenadit ak daš malo previše gasa pa treba bit oprezan.
Slažem se da je bolje počet na slabijem polovnom motoru,manji je rizik da ćeš se skršit,a ak se to i dogodi nije toliko loše kao da skršiš novi motor.Mislim da je 500 kubika idealno ak se prelazi na nekaj jače sa 50 ili 125 kubika jer je razlika u snagi dovoljna da se itekako osjeti,a opet nije prejako (osobno planiram sa svoje Aprilije Classic preći na Kawasaki EN500).
 
lesli eldridž said:
gađaj rađe cbf 600 za par tisućica više......
nepoderiv motor, miran i odličan za početnika.... a ipak može poslužit i za ozbiljnije đireve....

taj 250 ti je ipak preslab za išta.....

(y) (y) (y)

Ili Hornet 600, Fazer 600 i slicno
 
Yield said:
Hvala za info i na linkovima.

Kako gledam njuskalo zadnjih dva tjedna, pogledao sam i te opcije. Lud sam vise od svega jer sam dobio puno razlicitih misljenja.
Vec sam se bio odlucio za Yamahu mt 07 dok mi kolega nije poslao link za ovu Hondu i rekao " mozda ce ti i ovo bit ok za pocetak, a i ak ti padne, a vjerojatno bude, onda je bolje da ti padne ovaj stari za pocetak nego noviji motor" :)

Bilo što polovno s ABSom. Manja šansa za pad.
 
Yield said:
Pozdrav svima,

Molio bih Vas za pomoc. Nemam jos A kategoriju ( cekam da se otvore autoskole i da se mogu upisati i krenuti s voznjom ). Imam 39 i zadnjih 6 godina vozim Runner 50 SP skuter. Kupujem prvi motor i izbor je pao na Yamahu mt 07. Medutim neki dan sam na njuskalu nasao ovu staru Hondu koja me ispadne puno puno manje novaca . Planiram se voziti sporije i koristiti motor za vikend putovanja Van Zagreba i nesto sitno za voznju po gradu.

Bi li mi savjetovali kao pocetniku ovu Hondu ili noviju Yamahu mt 07. Ne znam ima li dijelova za ovaj stariji motor ukoliko se nesto pokvari i isplati li se uopce kupovati tako nesto.

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cbf-250-cm3-oglas-31238930

Hvala svima!


Evo i savjet od mene koji sam prošle godine bio u istoj situaciji, pa možda pomogne...
Navozio sam se automatika i apnca prije 15-20 godina, ali od onda ništa do prošle godine.

Isto sam planirao uzeti mt07 ili nešto slično, ali nakon što sam ga vozio u autoškoli, ipak sam odlučio krenuti s manjim i jeftinijim.
Malo mi se činio gas previše trzav pri zatvaranju/otvaranju pri niskim brzinama i okretajima, a ima dosta momenta i jednostavno se nisam osjećao ugodno...

Ja sam kupio malo rabljeni v-strom 250 s 3.500km za 33.000kn. Ima handguardove i SW-motech zaštitu motora.
Želio sam što noviji motocikl, jer se želim voziti, a ne razmišljat da li će upaliti i što slijedeće treba popraviti/zamijeniti.
Također, nisam htio dati previše novaca za slučaj da ga brzo želim promijeniti jer mi ne paše ovo ili ono...
Kao što sam rekao, ima zaštitu motora za slučaj da padne, a nisam ga platio toliko puno da mi bude žao ako se ipak nešto dogodi.
Meni je tih 25KS za sada odlično, bez problema pratiš promet u zagrebu ili na magistralnoj cesti. Ako ga razvrtiš, do 100 ide još uvijek bolje od prosječnog auta. 130 je neki top, tako da nije za autoput, ali to me niti ne zanima.
Meni je motor vrlo solidan, super mjenjač, lagan za voziti.
Jedina veća mana je što je dosta neudobno sjedalo. Nekako visi i stalno mi nateže kožu na stražnjici prema gore pa me boli trtica već nakon sat vremena, ali sam uzeo jastuk za pod guzicu za 50-ak eura i dosta je bolje.
I ružan je ko kurac, pogotov žuti, ali to mi je za sada sporedno...

Za prvi motor bih ga preporučio. Vidim da motoexpert ima jednog na njuškalu...
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-v-strom-250-dl250-oglas-31275013

Ali svakako prvo riješi autoškolu. Oglasnik će se dosta izmijeniti dok položiš, a možda ćeš imati bolju ideju što želiš.

lp
P
 
ZP1993 said:
To su motori od oko 100 konja,kaj nije to malo prejako za nekog tko prelazi na prvi motor sa skutera od 50 kubika?

jesu, ali dok ih ne razvrtiš u okretaje su poprilično pitomi i "mrtvi", do 7, 8000 su umrtvljeni pa onda ožive.
Meni je prvi motor bio xt660x pa ga nakon 4 mjeseca prodao i kupio shivera jer mi xt dosadio.
Horneta, fazera, cbf i slične može vozit poprilično polako, a opet ako ideš na neki duži đir puno više ćeš uživat i manje će te umarat od navedene cbf 250, barem po meni.
Možeš ti i 600ccm vozit isto ko 250ccm, a opet ako trebaš nekoga preteć ili slično, na dugim vožnjama puno manje umaraju od 250ccm koji non stop napinješ i šaltaš da bi ga vozio "normalno", dok ovog sa pol gasa voziš opušteno.
 
ZP1993 said:
To su motori od oko 100 konja,kaj nije to malo prejako za nekog tko prelazi na prvi motor sa skutera od 50 kubika?

Moj prvi motor je bio Hornet. Nikad skuter, ni drugi motor prije toga nisam vozio (osim AŠ 10h). Imho, prednja kočnica je najopasnija stvar na motoru za početnika, ne pitaj me kako znam. Zato ABS. Teško će ga snaga iznenadit ako ne traži vraga.
 
ZP1993 said:
To su motori od oko 100 konja,kaj nije to malo prejako za nekog tko prelazi na prvi motor sa skutera od 50 kubika?

Ne postoji bolji motor za naučit vozit (bez ikakvog iskustva) od nakeda klase 600. Okretni, relativno lagani, dole slabi i nece iznenadit, a gore imaju dovoljno slage da iznenade puno ozbiljnije motore u rukama vjestog pilota.

Također, jeftini i jednostavni za održavanje.

gvo said:
Moj prvi motor je bio Hornet. Nikad skuter, ni drugi motor prije toga nisam vozio (osim AŠ 10h). Imho, prednja kočnica je najopasnija stvar na motoru za početnika, ne pitaj me kako znam. Zato ABS. Teško će ga snaga iznenadit ako ne traži vraga.

Mrzim da se ljudi odmah pretjerano oslanjaju na pomagala. ABS ne treba. Treba dobra guma i lagano se uciti dozirati kocnicu.